hij heeft daar kijk op....dat zie je zoquote:
Ja, net zo'n sociaal wonder als Henk.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:12 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hij heeft daar kijk op....dat zie je zo
Of ze zijn beleefd genoeg het tot het eind uit te zitten.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:14 schreef rubbereend het volgende:
Toch vinden ze blijkbaar wel iets erg leuk bij Henk want anders waren ze wel gegaan, op een vreemde manier zal er dus wel ergens wat groeien
Ze zouden een leuk stel zijn samen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:15 schreef Meddo het volgende:
het zou mijn niks verbazen als maartje en malou samen afspreken om weg te gaan
Hou het toch bij of zeg niks.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, als de foto's klopppen zie ik dat ik net een verkeerde voorspelling heb gedaan. Agnes gaat voor Jurjen (die zonder krullen dus)
Maar volgens bal in roze shirt hadden ze het reuze naar hun zinquote:Op zondag 27 januari 2008 21:15 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Of ze zijn beleefd genoeg het tot het eind uit te zitten.
Henk ook, maar die gast is zo lomp als wat. Ik zou ze best eens op bezoek willen hebben, al schotel je ze een stapel poep voor, ze zeuren wat en blijven toch wel.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:18 schreef DaFrenk het volgende:
Die Gerard heeft iig twee leuke vrouwen om uit te kiezen.
Dude, Jurjen is er al uitquote:Op zondag 27 januari 2008 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, als de foto's klopppen zie ik dat ik net een verkeerde voorspelling heb gedaan. Agnes gaat voor Jurjen (die zonder krullen dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |