om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieWelkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 3! Elke zondag om 20:20 te zien op Nederland 1 (KRO).
Het vorige topic:
Boer zoekt Vrouw #10om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Frans, 27 jaar
De vrouwen van Frans:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Joyce, 22 jaar
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Ronella, 25 jaar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Gerard, 41 jaar
De vrouwen van Gerard:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Leonie, 39 jaar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Marja, 40 jaar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Henk, 34 jaar
De vrouwen van Henk:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Maartje, 27 jaar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Marlou, 29 jaar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Jan, 45 jaar
De vrouwen van Jan:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Annet, 44 jaar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Siepie, 43 jaar
En deze boerin:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Agnes, 27 jaar
De mannen van Agnes:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Klaas, 26 jaar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Jurre, 24 jaar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
Yvon Jaspers op zoek naar vrijgezelle boer. Boer Zoekt Vrouw # 2Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
Boer zoekt vrouw, seizoen #2 Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 2 Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 3: Hoera! Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 4: de beslissing nadert Boer Zoekt Vrouw - deel 5 - Glasgow? Waar ligt dat? Boer zoekt vrouw # 6 Met serialkillers Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
Boer zoekt vrouw # 6 Met serialkillers Boer zoekt vrouw # 6 Met 4 boeren en een boerinBoer zoekt vrouw # 7: De strijd om de boeren barst los!Boer zoekt Vrouw #8 Na de eerste nacht!Boer zoekt Vrouw #9 Met het naderende keuzemoment!Boer zoekt Vrouw #10Officiele Boer zoekt vrouw-site:
http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/De BZV-wiki vind je
hierDe kandidaten die afvallen, kunnen weggelaten worden uit een volgende OP!