Doe dat maar niet, straks krijg je Jochum achter je aan!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:33 schreef Christine het volgende:
Hoera! gaat mijn nieuwe stopwoordje worden.
Hoera!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Doe dat maar niet, straks krijg je Jochum achter je aan!![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:41 schreef kkkk het volgende:
Maar hoe zit dat nou met dat turbojugend verhaal van Jochem? Ik zag in het vorige deel ook wat foto's daarvan langsschieten... Er staan wel wat sappige verhalen in, maar in hoeverre zijn ze echt waar?
Bronquote:REACTIE VAN JOCHUM OP INTERNETDISCUSSIE
Is Jochum president van een dubieuze punkband? Naar aanleiding van discussie op het forum hebben we Jochum de volgende vragen gesteld:
Wat is dat Jochum, Turbonegro?
Jochum: “Turbonegro is een punkrockband uit Noorwegen en Turbojugend is de fanclub van deze band. Een vriend van me vroeg een tijd geleden of ik president van de fanclub wilde worden. Wat ik daarvoor moet doen? Eigenlijk niks. Af en toe komen de jongens een biertje drinken in mijn barretje en verder ga ik mee naar concerten van Turbonegro.”
Hou je van dat soort harde rock- en punkmuziek dan?
Jochum: “Nou, ik vind het gewoon heel gezellig om met z’n allen naar zo’n concert te gaan, maar ik zal het als ik alleen thuis ben, eerlijk gezegd nooit opzetten. Het is vooral leuke uitgaansmuziek.”
Waarom maken ze gebruik van neofascistische symbolen als kruisen, leer en militaire petten?
Jochum: “Eigenlijk is Turbonegro een band die zich afzet tegen het nazisme. Ze schoppen aan tegen alles wat fout is en gebruiken juist die symbolen om te laten zien dat ze tegen zijn. Het heeft echt niks te maken met neofascisme. Laatst stond er een leuk verhaal in de Leeuwarder Courant over de band en de fanclub met Turbojugend met als kop: “Turbojugend Friesland: dubbel fout voor de lol.” Dat zegt eigenlijk alles. Lekker onschuldig fout doen voor de lol. Het is niks meer en niks minder.”
Wanneer ben je voor het laatst naar een concert geweest?
Jochum: “Dat is alweer een tijdje geleden. Sinds Boer zoekt Vrouw heb ik geen tijd meer gehad voor deze concerten. De fanclub was al een beetje aan het klagen dat ze misschien een andere president moeten gaan zoeken, omdat ik m’n gezicht nauwelijks laat zien. Ik heb het te druk met m’n bedrijf en met Boer zoekt Vrouw.”
O ja, en nog even over je vermeende homoseksualiteit. Ben je homo?
Jochum: “Wat moet ik hier op zeggen? Laat ik het houden op: dit slaat nergens op en laat iedereen verder denken wat ie wil. Sorry, nu moet ik weer aan het werk. Daag.”
Wie weetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:57 schreef Molline het volgende:
Zou me niks verbazen als die Jochum stiekem een SM-kelder heeft.![]()
Maar misschien roept Marieke dan wel HOERA!![]()
Eva vind ik het leukste van de drie !quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:32 schreef Scorpie het volgende:
Eva van Gerrit is een collega van mij![]()
Same here, die anderen doen me weinigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eva vind ik het leukste van de drie !
Ze is een hele leuke damequote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eva vind ik het leukste van de drie !
Nah, dat ben ik niet met je eensquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:44 schreef Molline het volgende:
Idd. Eva verdient beter. Vindt haar wel bij Dirk Jan passen.![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:37 schreef Tharalom het volgende:
Eva is echt te leuk voor Gerrit, die kan wel wat beters krijgen ljkt me zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |