Lijkt mij ook dat Astrid dat wel heeft gemeld maar vanaf het begin dat soort dingen alleen ter sprake heeft gebracht als de camera er niet bij was. e zal het vast wel in de brief aan Wim hebben gemeld, maar die heeft er verder ook niet naar gevraagd dus dat is afgesproken werk.quote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, dat mag ze toch zeker wel zelf weten![]()
[..]
Je weet toch helemaal niet wat ze Wim heeft verteld. Volgens mij gaat het ons niks aan. Het is toch helemaal niet relevant voor ons, kijkers
quote:Op maandag 30 november 2009 08:04 schreef Marrije het volgende:
Ik kon vanmorgen geen BzV topic vinden en heb er maar één aangemaakt, als ik (of mijn zoekfunctie) iets over het hoofd heb gezien dan hoor ik het wel.
[..]
Lijkt mij ook dat Astrid dat wel heeft gemeld maar vanaf het begin dat soort dingen alleen ter sprake heeft gebracht als de camera er niet bij was. e zal het vast wel in de brief aan Wim hebben gemeld, maar die heeft er verder ook niet naar gevraagd dus dat is afgesproken werk.
quote:Op maandag 30 november 2009 08:09 schreef Marrije het volgende:
En vanavond zitten ze dus bij de wereld draait door, ik ga kijken!
Ik vond trouwens dat Astrid er wel leuker uit zag dan in het begin, ietsje langer haar, kleurige kleding, stond dr goed.
Mij niet echt, ze leken allemaal erg gelukkig.quote:Op maandag 30 november 2009 09:49 schreef isogram het volgende:
Aan de beelden van gisterenavond te zien, zijn de opnames voor de reünieuitzending ook alweer een tijdje geleden gemaakt. Vanavond in DWDD zullen we de actuele stand van zaken zien. Ik vraag me af of ze allemaal nog steeds bij elkaar zijn. Dat zou me erg verbazen.
quote:
En vanavond zitten ze dus bij de wereld draait door, ik ga kijken!
quote:Op maandag 30 november 2009 09:20 schreef Koningin het volgende:
Hanneke had rare kleren aan vond ik, maar das mijn mening.
Ja mee eens met jou Hanneke zag er leuk uit..ook haar haar was wat aangedaan..quote:Op maandag 30 november 2009 08:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hanneke vond ik er geweldig uitzien..
Ze had wel leuke kleren aan.. Vanmorgen hoorde mijn man op de radio dat de boeren met hun dames nog steeds bij elkaar zijn..Er keken 4.250.000 kijkers naar BzVquote:Op maandag 30 november 2009 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het ook geen gezicht, dat glimmende bloesje, dat ze ervoor ook al bij die trip aan had. Hele aparte combinaties maakt ze. Maar verder zag ze er qua gezicht mooi uit.Ik vind het misschien wel het leukste stel van alle koppels
quote:Gasten in de uitzending van maandag 30 november 2009 zijn: Harry Veenendaal, Jort Kelder, Carice van Houten en de vijf boeren met hun vrouwen uit 'Boer Zoekt Vrouw'. Tafeldame is Yvon Jaspers.
Gewoonlijk om 19.30 uur, majesteit.quote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef Koningin het volgende:
Hoe laat begint de Wereld draait door eigenlijk??
19:30 - 20:21 De Wereld Draait Door Nederland 3quote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef Koningin het volgende:
Hoe laat begint de Wereld draait door eigenlijk??
Dank u, normaal kijk ik daar niet zo gauw naar. Vandaar dat ik het dus ook niet weet.quote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef veronwacht het volgende:
[..]
Gewoonlijk om 19.30 uur, majesteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |