quote:Op maandag 16 november 2009 15:21 schreef bloodymary het volgende:
Misschien wordt het beter als je een cursus Brabants gaat volgen, misschien die van:
“heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijda
hoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.br Punt br he.
Ik had geen moeite met de stem (kan zij toch niks aan doen) en met het dialect ook nietquote:Op maandag 16 november 2009 15:12 schreef bloodymary het volgende:
Wel grappig dat iedereen ineens Hanneke leuk vindt, terwijl er tot vorige week alleen maar bagger over haar werd uitgestort. Maar ik begrijp het wel, als je aan die stem en dat Brabantse gekwek gewend bent, dan zie je pas hoe ze echt is.
*hinnik*quote:Op maandag 16 november 2009 15:49 schreef -Mellow- het volgende:
Ik vind het een beetje flauw, dat gebitch op de vrouwen vanwege uiterlijk danwel stem.
"Riga, waar ligt dat?"quote:Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef Koningin het volgende:
Hebben we geen leukere topic titel??
Quote van de laatste aflevering?
Ofquote:Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef Koningin het volgende:
Hebben we geen leukere topic titel??
Quote van de laatste aflevering?
Tja dat iers moeilijk hoorquote:Op maandag 16 november 2009 16:30 schreef Lov1 het volgende:
Ik had trouwens liever Hans en Audrey naar Porto zien gaan en Jos en Dycke naar BruggeBrugge kun je zo ook al wel een weekend heen, Porto/Riga/Stockholm
of Belfast niet zo snel... Maar ja. Erg benieuwd hoe Neeltje en Wietse het gaan hebben in de Ierse kroeg
Head for the hills, dat is tenminste het eerste wat in mij opkomt wanneer ik net een relatie met iemand zou hebben en dit werd tegen me gezegd.quote:Op maandag 16 november 2009 16:18 schreef Koningin het volgende:
[..]
"ik hoop dat de handdoeken binnenkort samen in de kast liggen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |