Hier heeft het naar mijn mening alle schijn van.quote:Op maandag 16 november 2009 13:10 schreef -Mellow- het volgende:
Ja, die arme Wietse. En hij vindt t allemaal al zo moeilijk
Tis wel echt een schatje he, maar je moet r toch niet aan denken, zo'n wereldvreemde kerel die op z'n 35e nog totaal niet zelfstandig is.
En Neeltje heeft volgens mij idd een weddenschap gedaan, was toe aan iets nieuws en iets spannends en heeft zichzelf per ongeluk in de nesten gewerkt en nu met die camera's erbij durft ze niet meer terug.
quote:Op maandag 16 november 2009 13:12 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hier heeft het naar mijn mening alle schijn van.
Een weddenschap misschien niet, maar ik ben het wel eens met de mensen die denken dat ze zichzelf in de nesten gewerkt heeft en dat ze nu niet weet wat ze moet doen. Ik denk dat ze onder grote druk stond bij dat interview om iets heel liefs over haar 'verhouding' met Wietse te zeggen omdat de rest ook zo enthousiast deed. Je gaat dan natuurlijk niet zeggen dat je er geen zak aan vind maar dat je niet zo goed weet wat je moet doen.quote:Op maandag 16 november 2009 13:21 schreef _Led_ het volgende:
Weddenschap geloof ik niet, dan zou ze niet zeggen dat ze binnen 2 weken bij 'm in wou trekken.
Volgens mij ging ze er wel serieus in, maar kwam ze erachter dat ze 'm toch niet meer dan 'aardig' vond.
En denkt ze nu "Nou ja, misschien komt 't nog wel".
Oke, dan kom je leuke vrouwen tegen. Maar ik denk dat de vrouwen die hier aan meedoen inderdaad een beetje humorloze mutsen zijn, die een soortgelijke vent zoeken. Hanneke uitgezonderd, die heeft nog wel wat humor al uit ze die soms een beetje raar.quote:Op maandag 16 november 2009 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat was mijn standpunt niet.
whahahahaha Precies. Ik moest bijna braken zeg.quote:Op maandag 16 november 2009 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is het wel echt, maar ik vind het tenenkrommendEn Dycke, wat een emowijf is dat zeg
![]()
"Ik had niet verwacht dat je iets zó diep zó snel zou vinden, ja het is een geschenk"
Enig meid, enig
Ja dat was dus heel obvious.quote:Op maandag 16 november 2009 12:51 schreef _Led_ het volgende:
Jos en Dycke waren heel toevallig beide wel erg bruin,
en toen ze hoorden dat ze naar Porto gingen zei Jos "Daar zijn we nog niet geweest ".
Ze waren dus al samen naar Portugal geweest, de vuige sneaks !
quote:Op maandag 16 november 2009 14:30 schreef itsme het volgende:
O ja en wat me ook opviel was hoe ze daar bij Wietske eten.![]()
Geen mes, prakken en schuiven. Elleboog op tafel.
Ja dat zei ik gister ook alquote:Op maandag 16 november 2009 14:30 schreef itsme het volgende:
Ik "kijk" naar uitzendinggemist terwijl ik Fok.quote:Op maandag 16 november 2009 14:30 schreef itsme het volgende:
Herfst toch nog ?quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 14:28 schreef itsme het volgende:
Audrey vind ik zo saai.echt 11 in een dozijn. Volgens mij in een dorp zitten er allemaal van dat soort meiden zoals zij. zucht.
quote:Op maandag 16 november 2009 15:02 schreef Duderella het volgende:
[..]Nou, dat impliceert alles behalve saaiheid, sterker: dan is ze uniek!
Seizoen 4quote:Op maandag 16 november 2009 14:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat was dus heel obvious.
Maar dat is dus niet de bedoeling of zo van het programma?
Volgens mij heb ik nog nooit de afleverignen gezien waar ze op vakantie gaan. Misschien toch eens bij uitzending gemist zoeken naar oudere seizoenen.
welk seizoen is dit?
quote:
Iedereen?quote:Op maandag 16 november 2009 15:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
![]()
Wel grappig dat iedereen ineens Hanneke leuk vindt, terwijl er tot vorige week alleen maar bagger over haar werd uitgestort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |