Is ie speciaal naartoe gegaan voordat de opnames begonnen zodat hij mooi bruin op tv te zien was.quote:
Nou, voor BzV is hij toch al een paar keer van FriesLAND naar NederLAND geweest!quote:Op zondag 15 november 2009 21:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Tsjonge jonge die Wietse heeft nooit gevlogen, wat een wereldvreemde gozer is het toch ook
Mag ik vragen uit welke regio jij komt? Ik hoor altijd mensen 'mooi' gebruiken ipv leuk bij bepaalde dingen als ze uit Gelderland, Twente of Overijssel komenquote:Op zondag 15 november 2009 22:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Was weer een mooie uitzending..
Uit Gelderlandquote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik vragen uit welke regio jij komt? Ik hoor altijd mensen 'mooi' gebruiken ipv leuk bij bepaalde dingen als ze uit Gelderland, Twente of Overijssel komen
quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik vragen uit welke regio jij komt? Ik hoor altijd mensen 'mooi' gebruiken ipv leuk bij bepaalde dingen als ze uit Gelderland, Twente of Overijssel komen
Ik vond Wietse vreemdgenoeg meevallen bij de schoonfamilie, ik had echt helemaal geen antwoord verwacht van hemquote:Op zondag 15 november 2009 22:17 schreef sheotah het volgende:
Ik vind het knap hoe Wietze het voor elkaar krijgt om helemaal nooit iets te zeggen. Handige schoonfamilie krijgt ie, want die stellen hem een vraag en geven vervolgens het antwoord voor hem![]()
Neeltje zegt ook niets, wat is die vaag, zeg
Dat is idd wel mooi gezegdquote:Op zondag 15 november 2009 22:34 schreef -Mellow- het volgende:
En Hanneke mag dan een shagstem hebben, (hoewel ik me er niet aan irriteer) Ze is tof in haar soort
Neeltje regelt alles, en daarom denk ik dat ze heel goed bij elkaar passen, er valt daar veel te regelen en te verzinnen, en Wietse de sul vind alles mooi en prachtig, dat heeft Neel allang door.quote:Op zondag 15 november 2009 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond Wietse vreemdgenoeg meevallen bij de schoonfamilie, ik had echt helemaal geen antwoord verwacht van hem![]()
En ik zag en zie geen toekomst voor Neeltje en Wietse, maar dat ze niet verliefd is en "moeten we nog even kijken hè" en de uitspraak dat hij zo leuk is omdat hij goed op de boerderie werkt... man manDat is nog erger dan ik dacht.
Ben dan ook érg benieuwd of de spoilers hier kloppen dat ze daar inmiddels woont
Aan de andere kant zeggen alle spoilers iets anders
nee dat is domme praat, dan zegt ze niet , dat ze er woont tussen een dag enneehe twee weken , terwijl ze er allang woontquote:Op zondag 15 november 2009 22:58 schreef onderscheid het volgende:
Ach als Wietse zijn kwak erin kwijt kan is het best.
Hij is alleen een beetje blind omdat het zijn eerste meid is, en dan zo'n blonde met tetten. Ik denk dat Neeltje liever de biezen pakt maar er niet durft voor uit te komen.
Die komen niet uit Staphorstquote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef USAnneke het volgende:
En dan nog Wim en Astrid. Volgens mij moeten zij en haar broer nu toch echt ns uit de kast komen! Tsja en homoseksualiteit kan natuurlijk niet in Staphorst!
Tot zover mijn review :-)
Ik zie het niet snel gebeuren, maar als het wel zo is... dan krijgt hij maar lekker spijt dat hij grote Saskia heeft laten gaanquote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef USAnneke het volgende:
Peter springt binnenkort op een pérd en neemt de benen bij Hanneke. Maar misschien heb ik het mis en passen Het Hemd en De Stem heel goed bij elkaar! Vooralsnog lijkt ze Peters irritatiegrens op te zoeken.
Kleine Saskia was de leukstequote:Op zondag 15 november 2009 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie het niet snel gebeuren, maar als het wel zo is... dan krijgt hij maar lekker spijt dat hij grote Saskia heeft laten gaan![]()
Nee, maar Wimpie wel. Straks wordt ie uit de community gegooid. Zijn deelname aan BzV zal ws ook niet van harte zijn ontvangen onder de zwarte kousjes.quote:
quote:
Die kijken toch geen televisie op zondagquote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef USAnneke het volgende:
[..]
Nee, maar Wimpie wel. Straks wordt ie uit de community gegooid. Zijn deelname aan BzV zal ws ook niet van harte zijn ontvangen onder de zwarte kousjes.
Mee eens! Neeltje vind Wietse wel aardig en ze vindt de aandacht wel leuk.. maar of het wat wordt?quote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
vind haar ook niet zo geloofwaardig. Net of vind ze Wietze wel ok maar thats it. Beetje toneel aan het spelen
quote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef sunmoonstar het volgende:
Wat een aflevering weer:
Wim wordt gepest met z'n geloof, Wietse wordt verhoord door Neeltje's familie, Hans die een kermisknuffel meeneemt voor Audrey, Jos die meteen dure cadeau's meeneemt voor Dycke's kinderen, Peter die zich veel lijkt te storen aan Hanneke d'r geklets....
Laat de citytrips maar beginnennnnn!!![]()
Het is alleen die stem, maar sec gezien is er niets mis mee nee. Gewoon een toffe meid.quote:Op zondag 15 november 2009 23:30 schreef servus_universitas het volgende:
Helaas niet gezien vanavond, maar zo te lezen was het wel een leuke uitzending! Morgen maar even online kijken.
Hanneke krijgt wel veel commentaar vaak hier, maar ik vind het eigenlijk best een aardige en toffe meid. Het is niet mijn type, maar ik heb er niets op tegen.
Heb ik niets van gemerkt, zou kunnen .quote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef sunmoonstar het volgende:
Wat een aflevering weer:
Peter die zich veel lijkt te storen aan Hanneke d'r geklets....
Nee, Wim woont in Rouveen. Daar is het niet zo streng.quote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef USAnneke het volgende:
[..]
Nee, maar Wimpie wel. Straks wordt ie uit de community gegooid. Zijn deelname aan BzV zal ws ook niet van harte zijn ontvangen onder de zwarte kousjes.
In de stal ?? tijdens het melken?quote:Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef -Mellow- het volgende:
Dat Wietse Neeltje maar helemaal suf mag neuken
Ik denk dat het gewoon tot een zakelijke overeenkomst/fusie van die 2 perden-bedrijven leidt en dat er verder niets wat met liefde te maken heeft tussen die 2 gebeurd.quote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef USAnneke het volgende:
Peter springt binnenkort op een pérd en neemt de benen bij Hanneke. Maar misschien heb ik het mis en passen Het Hemd en De Stem heel goed bij elkaar! Vooralsnog lijkt ze Peters irritatiegrens op te zoeken.
Het leken me Indonesische kinderen, dat zijn dan geen negertjes. We kunnen er vanuit gaan dat ook zij voorgesteld zijn. Aangezien Wim over de wereld rondtoert, zal hij niet ondersteboven zijn van een paar halfbloedjes.quote:Op maandag 16 november 2009 01:25 schreef Zipportal het volgende:
Die Neeltje. Ene keer zegt ze dit en de andere keer weer dat. Ik ga trek binnen twee week bij Wietse in.
Ze praat ook zo makkelijk, ja leuk en ja ook leuk, ja hoor. Beetje op zo'n toon. En dan weer later, ja eerst maar eens kijken met de citytrip.
En dan Wim en Astrid. Wim zal ook wel gedacht hebben: wie zijn die twee neggertjes aan tafel? Van die kaal geschoren homo broer van Astrid?Wim denkt: gauw weg wezen hier.
![]()
Indonesisch? Dat waren echt alles behalve Aziaten hoorquote:Op maandag 16 november 2009 01:50 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het leken me Indonesische kinderen, dat zijn dan geen negertjes. We kunnen er vanuit gaan dat ook zij voorgesteld zijn. Aangezien Wim over de wereld rondtoert, zal hij niet ondersteboven zijn van een paar halfbloedjes.
Als het al zover komt, Neeltje sjokt er mooi bij weg na het 'romantische' weekendje. Wat is die door de mand gevallen zeg.quote:Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef -Mellow- het volgende:
Dat Wietse Neeltje maar helemaal suf mag neuken
die moet eerst nog even het geld van de weddenschap opstrijkenquote:Op zondag 15 november 2009 22:58 schreef onderscheid het volgende:
Ach als Wietse zijn kwak erin kwijt kan is het best.
Hij is alleen een beetje blind omdat het zijn eerste meid is, en dan zo'n blonde met tetten. Ik denk dat Neeltje liever de biezen pakt maar er niet durft voor uit te komen.
* Viking84 theorie onderuit schopt:quote:
Die jongen zag er Indiaas uit, meisje weet ik niet (dat leek een halfbloed, die jongen leek eerder geadopteerd te zijn? Of was er ook een donkere papa bij?)quote:Op maandag 16 november 2009 07:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Indonesisch? Dat waren echt alles behalve Aziaten hoorGewoon zoals gezegd donkere kindjes "negertjes".
Ze hebben Wim heel netjes een handje gegeven hoor.. Zijn de kinderen van haar broer en diens vrouw..quote:Op maandag 16 november 2009 01:50 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het leken me Indonesische kinderen, dat zijn dan geen negertjes. We kunnen er vanuit gaan dat ook zij voorgesteld zijn. Aangezien Wim over de wereld rondtoert, zal hij niet ondersteboven zijn van een paar halfbloedjes.
Ja, die was echt geweldig!! Ik vroeg me eerst al af of ik het wel goed had verstaanquote:Op maandag 16 november 2009 06:16 schreef Mip1988 het volgende:
Siemy & Siem vond ik toch wel de topper van deze hilarische ep
De zelfde naam bijnaquote:Op maandag 16 november 2009 09:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, die was echt geweldig!! Ik vroeg me eerst al af of ik het wel goed had verstaan
Nee hoor, dat heeft niets met paardrijden te maken, ik rijd zelf al 37 jaar paard en heb echt niet van die wijdbeense benen. Dat is gewoon haar bouw, wij noemen dat hier een brugkut, ken je dat?quote:Op maandag 16 november 2009 10:29 schreef Ekfar het volgende:
Aan Hanneke kun je trouwens zien dat ze paard rijd. Ze loopt serieus met d'r benen een stukje uit elkaar, nogal wijdbeens zeg maar.
quote:Op maandag 16 november 2009 10:52 schreef bloodymary het volgende:
wij noemen dat hier een brugkut, ken je dat?
quote:Op maandag 16 november 2009 09:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die jongen zag er Indiaas uit, meisje weet ik niet (dat leek een halfbloed, die jongen leek eerder geadopteerd te zijn? Of was er ook een donkere papa bij?)
Misschien is het wel echt, maar ik vind het tenenkrommendquote:Op maandag 16 november 2009 00:14 schreef AncientSound het volgende:
Huuuuu ik kan Jos en Dyke echt niet meer ziennamaak "echt"
Dat was verschrikkelijk inderdaad. Nnnnggghhh.quote:Op zondag 15 november 2009 22:23 schreef Cee het volgende:
"...en hopelijk komen die nog eens samen in een kastje te liggen, he?"
Die tante van Audrey, toen ze die handdoeken gaf.Ik kromp ineen en keek uit angst weg.
Helemaal waarquote:Op maandag 16 november 2009 12:31 schreef bloodymary het volgende:
Haha, dat griezelige maakt het programma toch wel het leukst om naar te kijken. De handdoeken van de tante, het diepe geschenk van Dycke en de knuffelbeer van Hans. Het ergste is, we vinden het allemaal eng en griezelig, terwijl je in het dagelijks leven regelmatig van deze situaties en uitspraken tegen komt....
Kom jij vaak vrouwen met humor tegen dan?quote:Op maandag 16 november 2009 12:34 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst een hele aflevering. Vreemd dat die vrouwen op mannen zonder humor vallen.
Wat een saaie kerels.
Zei hij er niet bij dat die knuffel op haar leek?quote:Op maandag 16 november 2009 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n knuffelbeer, ik denk juist omdat hij misschien weinig relaties heeft gehad, dat zoiets dan wat "langer loopt" dan bij iemand anders. Wij zien het als "goh ben je daar niet te oud voor", hij heeft die kans niet op z'n 17e () gehad, dus doet het dan nu...
Dat herkenbare aan het gestuntel en tenenkrommende gedrag van de kandidaten zien we terug in onze eigen liefdesperikelen en in de liefdesperikelen van de mensen in onze eigen omgeving. Dát maakt het denk ik stiekem eigenlijk heel interessant om naar te kijken.quote:Op maandag 16 november 2009 12:31 schreef bloodymary het volgende:
Haha, dat griezelige maakt het programma toch wel het leukst om naar te kijken. De handdoeken van de tante, het diepe geschenk van Dycke en de knuffelbeer van Hans. Het ergste is, we vinden het allemaal eng en griezelig, terwijl je in het dagelijks leven regelmatig van deze situaties en uitspraken tegen komt....
Ze is helemaal niet verliefd maar ze is et verlegen om dat goed te laten merken en ze denkt "Nou heb ik eindelijk iemand die een relatie met me wil, nou moet ik 't vasthouden" in de hoop dat de liefde later wel zal groeien.quote:Op maandag 16 november 2009 12:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Neeltje, zou ze de boel nou echt belazeren, of durft ze haar gevoel nog niet toe te laten?
quote:Op maandag 16 november 2009 12:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Neeltje, zou ze de boel nou echt belazeren, of durft ze haar gevoel nog niet toe te laten?
Echt?quote:Op maandag 16 november 2009 12:47 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zei hij er niet bij dat die knuffel op haar leek?
quote:Op maandag 16 november 2009 12:51 schreef Duderella het volgende:
TerugVindPérd
Ja. Maar dat was mijn standpunt niet.quote:Op maandag 16 november 2009 12:46 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Kom jij vaak vrouwen met humor tegen dan?
Daarom kijk ik ook elke weekquote:Op maandag 16 november 2009 12:51 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat herkenbare aan het gestuntel en tenenkrommende gedrag van de kandidaten zien we terug in onze eigen liefdesperikelen en in de liefdesperikelen van de mensen in onze eigen omgeving. Dát maakt het denk ik stiekem eigenlijk heel interessant om naar te kijken.
Was die ene vriendin met donker haar niet met haar wenkbrauwen aan het fronsen toen Neeltje vertelde dat ze "nog even moest kijken" of er een eventuele verliefdheid zou komen?quote:Op maandag 16 november 2009 13:09 schreef Terreros85 het volgende:
Ik zat me gisteren wel een beetje te ergeren aan het gesprek van Neeltje en haar vriendin in de keuken. Dat zag er zo nep uit.
Hier heeft het naar mijn mening alle schijn van.quote:Op maandag 16 november 2009 13:10 schreef -Mellow- het volgende:
Ja, die arme Wietse. En hij vindt t allemaal al zo moeilijk
Tis wel echt een schatje he, maar je moet r toch niet aan denken, zo'n wereldvreemde kerel die op z'n 35e nog totaal niet zelfstandig is.
En Neeltje heeft volgens mij idd een weddenschap gedaan, was toe aan iets nieuws en iets spannends en heeft zichzelf per ongeluk in de nesten gewerkt en nu met die camera's erbij durft ze niet meer terug.
quote:Op maandag 16 november 2009 13:12 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hier heeft het naar mijn mening alle schijn van.
Een weddenschap misschien niet, maar ik ben het wel eens met de mensen die denken dat ze zichzelf in de nesten gewerkt heeft en dat ze nu niet weet wat ze moet doen. Ik denk dat ze onder grote druk stond bij dat interview om iets heel liefs over haar 'verhouding' met Wietse te zeggen omdat de rest ook zo enthousiast deed. Je gaat dan natuurlijk niet zeggen dat je er geen zak aan vind maar dat je niet zo goed weet wat je moet doen.quote:Op maandag 16 november 2009 13:21 schreef _Led_ het volgende:
Weddenschap geloof ik niet, dan zou ze niet zeggen dat ze binnen 2 weken bij 'm in wou trekken.
Volgens mij ging ze er wel serieus in, maar kwam ze erachter dat ze 'm toch niet meer dan 'aardig' vond.
En denkt ze nu "Nou ja, misschien komt 't nog wel".
Oke, dan kom je leuke vrouwen tegen. Maar ik denk dat de vrouwen die hier aan meedoen inderdaad een beetje humorloze mutsen zijn, die een soortgelijke vent zoeken. Hanneke uitgezonderd, die heeft nog wel wat humor al uit ze die soms een beetje raar.quote:Op maandag 16 november 2009 13:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat was mijn standpunt niet.
whahahahaha Precies. Ik moest bijna braken zeg.quote:Op maandag 16 november 2009 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is het wel echt, maar ik vind het tenenkrommendEn Dycke, wat een emowijf is dat zeg
![]()
"Ik had niet verwacht dat je iets zó diep zó snel zou vinden, ja het is een geschenk"
Enig meid, enig
Ja dat was dus heel obvious.quote:Op maandag 16 november 2009 12:51 schreef _Led_ het volgende:
Jos en Dycke waren heel toevallig beide wel erg bruin,
en toen ze hoorden dat ze naar Porto gingen zei Jos "Daar zijn we nog niet geweest ".
Ze waren dus al samen naar Portugal geweest, de vuige sneaks !
quote:Op maandag 16 november 2009 14:30 schreef itsme het volgende:
O ja en wat me ook opviel was hoe ze daar bij Wietske eten.![]()
Geen mes, prakken en schuiven. Elleboog op tafel.
Ja dat zei ik gister ook alquote:Op maandag 16 november 2009 14:30 schreef itsme het volgende:
Ik "kijk" naar uitzendinggemist terwijl ik Fok.quote:Op maandag 16 november 2009 14:30 schreef itsme het volgende:
Herfst toch nog ?quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 14:28 schreef itsme het volgende:
Audrey vind ik zo saai.echt 11 in een dozijn. Volgens mij in een dorp zitten er allemaal van dat soort meiden zoals zij. zucht.
quote:Op maandag 16 november 2009 15:02 schreef Duderella het volgende:
[..]Nou, dat impliceert alles behalve saaiheid, sterker: dan is ze uniek!
Seizoen 4quote:Op maandag 16 november 2009 14:33 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat was dus heel obvious.
Maar dat is dus niet de bedoeling of zo van het programma?
Volgens mij heb ik nog nooit de afleverignen gezien waar ze op vakantie gaan. Misschien toch eens bij uitzending gemist zoeken naar oudere seizoenen.
welk seizoen is dit?
quote:
Iedereen?quote:Op maandag 16 november 2009 15:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
![]()
Wel grappig dat iedereen ineens Hanneke leuk vindt, terwijl er tot vorige week alleen maar bagger over haar werd uitgestort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |