Maar als je zo mooi woont wat wil je dan in een volgepakt tokkiehotel in Spanje zoekenquote:Op zondag 15 november 2009 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
De helft van de boeren heeft geen zin in een tripje, ze gaan immers ook nooit weg natuurlijk
Uhuh, viel mij ook op idd. Gaat hem niet worden tussen die twee, niet als het aan Peter ligt iig.quote:Op zondag 15 november 2009 21:22 schreef _Ruby_ het volgende:
Viel het jullie ook op dat peter en hanneke elkaar bij de begroeting 3 zoenen op de wang gaven?
Ik zie nog niet echt romantiek opbloeien tussen die twee....zelfs toen ze samen 'arm in arm' buiten liepen zat er nog een halve meter tussen...pfff
Of ze deden officieel, voor de camera.quote:Op zondag 15 november 2009 21:22 schreef _Ruby_ het volgende:
Viel het jullie ook op dat peter en hanneke elkaar bij de begroeting 3 zoenen op de wang gaven?
Ik zie nog niet echt romantiek opbloeien tussen die twee....zelfs toen ze samen 'arm in arm' buiten liepen zat er nog een halve meter tussen...pfff
Hij was handtastelijker met dat veulen in de wei inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2009 21:22 schreef _Ruby_ het volgende:
Hij is ws nog maagd dus het zal het zeker waard zijn. En die Neeltje heeft een prima figuur, tetten enzo, wel licht speklaagje denk ik maar hij moet niet klagen.quote:Op zondag 15 november 2009 21:07 schreef TheVotary het volgende:
ik hoop dat het de sex waard is Wietse....![]()
![]()
Idd en die stijve piemel van die hengst had die ook beter vast.quote:Op zondag 15 november 2009 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij was handtastelijker met dat veulen in de wei inderdaad.
24 volgens mij.quote:Op zondag 15 november 2009 21:36 schreef Terreros85 het volgende:
Die knuffel bij Audrey idd![]()
Hoe oud is zij eigenlijk. Ze kan 23 zijn, maar ook 33
Ik vraag het me ook af inderdaad, volgens mij niet ouder dan 25...quote:Op zondag 15 november 2009 21:36 schreef Terreros85 het volgende:
Die knuffel bij Audrey idd![]()
Hoe oud is zij eigenlijk. Ze kan 23 zijn, maar ook 33
Hoezo wil je die dochters tracen?quote:Op zondag 15 november 2009 21:33 schreef jacksparrow14 het volgende:
weet iemand in welk dorp/stad dycke eigenlijk woont?
quote:Op zondag 15 november 2009 21:22 schreef _Ruby_ het volgende:
quote:Op zondag 15 november 2009 21:23 schreef Deprater het volgende:
[..]
Maar als je zo mooi woont wat wil je dan in een volgepakt tokkiehotel in Spanje zoeken
gewoon 1 zoen op de mond is niet meteen klef vind ik. Wel als je uitgebreid gaat staan tongenquote:Op zondag 15 november 2009 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die niet klef zijn in het bijzijn van anderen hoor
Die zijn nog wel een beetje heel jong.quote:Op zondag 15 november 2009 21:39 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Hoezo wil je die dochters tracen?
Er zijn mensen die zelfs dát al teveel vinden, zeker als ze de familie net voor het eerst zien en onwennig zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 21:43 schreef Apotheose het volgende:
[..]
gewoon 1 zoen op de mond is niet meteen klef vind ik. Wel als je uitgebreid gaat staan tongen
quote:Op zondag 15 november 2009 21:50 schreef Zipportal het volgende:
Audrey. Een tang uit het jaar 40, met van dat melkboerhonden haar.
Ze is wel lief, denk ikquote:Op zondag 15 november 2009 21:50 schreef Zipportal het volgende:
Audrey. Een tang uit het jaar 40, met van dat melkboerhonden haar. Echt van dat pakjes touw haar, wat ze vroeger ook hadden.De hond van de schillenboer is er niets bij.
Algarve ja.quote:Op zondag 15 november 2009 21:52 schreef bloodymary het volgende:
Wat zeiden die Jos en Dycke nou over vakantie, waren ze al geweest of zo? Iets over Portugal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |