Is ie speciaal naartoe gegaan voordat de opnames begonnen zodat hij mooi bruin op tv te zien was.quote:
Nou, voor BzV is hij toch al een paar keer van FriesLAND naar NederLAND geweest!quote:Op zondag 15 november 2009 21:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Tsjonge jonge die Wietse heeft nooit gevlogen, wat een wereldvreemde gozer is het toch ook
Mag ik vragen uit welke regio jij komt? Ik hoor altijd mensen 'mooi' gebruiken ipv leuk bij bepaalde dingen als ze uit Gelderland, Twente of Overijssel komenquote:Op zondag 15 november 2009 22:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Was weer een mooie uitzending..
Uit Gelderlandquote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik vragen uit welke regio jij komt? Ik hoor altijd mensen 'mooi' gebruiken ipv leuk bij bepaalde dingen als ze uit Gelderland, Twente of Overijssel komen
quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mag ik vragen uit welke regio jij komt? Ik hoor altijd mensen 'mooi' gebruiken ipv leuk bij bepaalde dingen als ze uit Gelderland, Twente of Overijssel komen
Ik vond Wietse vreemdgenoeg meevallen bij de schoonfamilie, ik had echt helemaal geen antwoord verwacht van hemquote:Op zondag 15 november 2009 22:17 schreef sheotah het volgende:
Ik vind het knap hoe Wietze het voor elkaar krijgt om helemaal nooit iets te zeggen. Handige schoonfamilie krijgt ie, want die stellen hem een vraag en geven vervolgens het antwoord voor hem![]()
Neeltje zegt ook niets, wat is die vaag, zeg
Dat is idd wel mooi gezegdquote:Op zondag 15 november 2009 22:34 schreef -Mellow- het volgende:
En Hanneke mag dan een shagstem hebben, (hoewel ik me er niet aan irriteer) Ze is tof in haar soort
Neeltje regelt alles, en daarom denk ik dat ze heel goed bij elkaar passen, er valt daar veel te regelen en te verzinnen, en Wietse de sul vind alles mooi en prachtig, dat heeft Neel allang door.quote:Op zondag 15 november 2009 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond Wietse vreemdgenoeg meevallen bij de schoonfamilie, ik had echt helemaal geen antwoord verwacht van hem![]()
En ik zag en zie geen toekomst voor Neeltje en Wietse, maar dat ze niet verliefd is en "moeten we nog even kijken hè" en de uitspraak dat hij zo leuk is omdat hij goed op de boerderie werkt... man manDat is nog erger dan ik dacht.
Ben dan ook érg benieuwd of de spoilers hier kloppen dat ze daar inmiddels woont
Aan de andere kant zeggen alle spoilers iets anders
nee dat is domme praat, dan zegt ze niet , dat ze er woont tussen een dag enneehe twee weken , terwijl ze er allang woontquote:Op zondag 15 november 2009 22:58 schreef onderscheid het volgende:
Ach als Wietse zijn kwak erin kwijt kan is het best.
Hij is alleen een beetje blind omdat het zijn eerste meid is, en dan zo'n blonde met tetten. Ik denk dat Neeltje liever de biezen pakt maar er niet durft voor uit te komen.
Die komen niet uit Staphorstquote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef USAnneke het volgende:
En dan nog Wim en Astrid. Volgens mij moeten zij en haar broer nu toch echt ns uit de kast komen! Tsja en homoseksualiteit kan natuurlijk niet in Staphorst!
Tot zover mijn review :-)
Ik zie het niet snel gebeuren, maar als het wel zo is... dan krijgt hij maar lekker spijt dat hij grote Saskia heeft laten gaanquote:Op zondag 15 november 2009 23:04 schreef USAnneke het volgende:
Peter springt binnenkort op een pérd en neemt de benen bij Hanneke. Maar misschien heb ik het mis en passen Het Hemd en De Stem heel goed bij elkaar! Vooralsnog lijkt ze Peters irritatiegrens op te zoeken.
Kleine Saskia was de leukstequote:Op zondag 15 november 2009 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie het niet snel gebeuren, maar als het wel zo is... dan krijgt hij maar lekker spijt dat hij grote Saskia heeft laten gaan![]()
Nee, maar Wimpie wel. Straks wordt ie uit de community gegooid. Zijn deelname aan BzV zal ws ook niet van harte zijn ontvangen onder de zwarte kousjes.quote:
quote:
Die kijken toch geen televisie op zondagquote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef USAnneke het volgende:
[..]
Nee, maar Wimpie wel. Straks wordt ie uit de community gegooid. Zijn deelname aan BzV zal ws ook niet van harte zijn ontvangen onder de zwarte kousjes.
Mee eens! Neeltje vind Wietse wel aardig en ze vindt de aandacht wel leuk.. maar of het wat wordt?quote:Op zondag 15 november 2009 21:01 schreef Apotheose het volgende:
[..]
vind haar ook niet zo geloofwaardig. Net of vind ze Wietze wel ok maar thats it. Beetje toneel aan het spelen
quote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef sunmoonstar het volgende:
Wat een aflevering weer:
Wim wordt gepest met z'n geloof, Wietse wordt verhoord door Neeltje's familie, Hans die een kermisknuffel meeneemt voor Audrey, Jos die meteen dure cadeau's meeneemt voor Dycke's kinderen, Peter die zich veel lijkt te storen aan Hanneke d'r geklets....
Laat de citytrips maar beginnennnnn!!![]()
Het is alleen die stem, maar sec gezien is er niets mis mee nee. Gewoon een toffe meid.quote:Op zondag 15 november 2009 23:30 schreef servus_universitas het volgende:
Helaas niet gezien vanavond, maar zo te lezen was het wel een leuke uitzending! Morgen maar even online kijken.
Hanneke krijgt wel veel commentaar vaak hier, maar ik vind het eigenlijk best een aardige en toffe meid. Het is niet mijn type, maar ik heb er niets op tegen.
Heb ik niets van gemerkt, zou kunnen .quote:Op zondag 15 november 2009 21:35 schreef sunmoonstar het volgende:
Wat een aflevering weer:
Peter die zich veel lijkt te storen aan Hanneke d'r geklets....
Nee, Wim woont in Rouveen. Daar is het niet zo streng.quote:Op zondag 15 november 2009 23:13 schreef USAnneke het volgende:
[..]
Nee, maar Wimpie wel. Straks wordt ie uit de community gegooid. Zijn deelname aan BzV zal ws ook niet van harte zijn ontvangen onder de zwarte kousjes.
In de stal ?? tijdens het melken?quote:Op zondag 15 november 2009 23:54 schreef -Mellow- het volgende:
Dat Wietse Neeltje maar helemaal suf mag neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |