Ja, die was echt geweldig!! Ik vroeg me eerst al af of ik het wel goed had verstaanquote:Op maandag 16 november 2009 06:16 schreef Mip1988 het volgende:
Siemy & Siem vond ik toch wel de topper van deze hilarische ep
De zelfde naam bijnaquote:Op maandag 16 november 2009 09:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, die was echt geweldig!! Ik vroeg me eerst al af of ik het wel goed had verstaan
Nee hoor, dat heeft niets met paardrijden te maken, ik rijd zelf al 37 jaar paard en heb echt niet van die wijdbeense benen. Dat is gewoon haar bouw, wij noemen dat hier een brugkut, ken je dat?quote:Op maandag 16 november 2009 10:29 schreef Ekfar het volgende:
Aan Hanneke kun je trouwens zien dat ze paard rijd. Ze loopt serieus met d'r benen een stukje uit elkaar, nogal wijdbeens zeg maar.
quote:Op maandag 16 november 2009 10:52 schreef bloodymary het volgende:
wij noemen dat hier een brugkut, ken je dat?
quote:Op maandag 16 november 2009 09:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die jongen zag er Indiaas uit, meisje weet ik niet (dat leek een halfbloed, die jongen leek eerder geadopteerd te zijn? Of was er ook een donkere papa bij?)
Misschien is het wel echt, maar ik vind het tenenkrommendquote:Op maandag 16 november 2009 00:14 schreef AncientSound het volgende:
Huuuuu ik kan Jos en Dyke echt niet meer ziennamaak "echt"
Dat was verschrikkelijk inderdaad. Nnnnggghhh.quote:Op zondag 15 november 2009 22:23 schreef Cee het volgende:
"...en hopelijk komen die nog eens samen in een kastje te liggen, he?"
Die tante van Audrey, toen ze die handdoeken gaf.Ik kromp ineen en keek uit angst weg.
Helemaal waarquote:Op maandag 16 november 2009 12:31 schreef bloodymary het volgende:
Haha, dat griezelige maakt het programma toch wel het leukst om naar te kijken. De handdoeken van de tante, het diepe geschenk van Dycke en de knuffelbeer van Hans. Het ergste is, we vinden het allemaal eng en griezelig, terwijl je in het dagelijks leven regelmatig van deze situaties en uitspraken tegen komt....
Kom jij vaak vrouwen met humor tegen dan?quote:Op maandag 16 november 2009 12:34 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst een hele aflevering. Vreemd dat die vrouwen op mannen zonder humor vallen.
Wat een saaie kerels.
Zei hij er niet bij dat die knuffel op haar leek?quote:Op maandag 16 november 2009 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n knuffelbeer, ik denk juist omdat hij misschien weinig relaties heeft gehad, dat zoiets dan wat "langer loopt" dan bij iemand anders. Wij zien het als "goh ben je daar niet te oud voor", hij heeft die kans niet op z'n 17e () gehad, dus doet het dan nu...
Dat herkenbare aan het gestuntel en tenenkrommende gedrag van de kandidaten zien we terug in onze eigen liefdesperikelen en in de liefdesperikelen van de mensen in onze eigen omgeving. Dát maakt het denk ik stiekem eigenlijk heel interessant om naar te kijken.quote:Op maandag 16 november 2009 12:31 schreef bloodymary het volgende:
Haha, dat griezelige maakt het programma toch wel het leukst om naar te kijken. De handdoeken van de tante, het diepe geschenk van Dycke en de knuffelbeer van Hans. Het ergste is, we vinden het allemaal eng en griezelig, terwijl je in het dagelijks leven regelmatig van deze situaties en uitspraken tegen komt....
Ze is helemaal niet verliefd maar ze is et verlegen om dat goed te laten merken en ze denkt "Nou heb ik eindelijk iemand die een relatie met me wil, nou moet ik 't vasthouden" in de hoop dat de liefde later wel zal groeien.quote:Op maandag 16 november 2009 12:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Neeltje, zou ze de boel nou echt belazeren, of durft ze haar gevoel nog niet toe te laten?
quote:Op maandag 16 november 2009 12:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Neeltje, zou ze de boel nou echt belazeren, of durft ze haar gevoel nog niet toe te laten?
Echt?quote:Op maandag 16 november 2009 12:47 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zei hij er niet bij dat die knuffel op haar leek?
quote:Op maandag 16 november 2009 12:51 schreef Duderella het volgende:
TerugVindPérd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |