Die heeft een kind op komst geloof ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Richard en zijn date?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
misschien heeft neeltje wel almet wietse in de hooiberg gelegen en heeft ie
een lul van 30 centimeter , kan toch ?
Zo die is er snel bij........quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die heeft een kind op komst geloof ik
Ik wil Hanneke & Peter samen op vakantie zien....zo'n fijne stedentrip met cultuur en mensen die buitenlands pratenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:00 schreef cora4034 het volgende:
Ik vind Hanneke wel erg grappig, die stem ach ja kan ze ook niet zoveel aan doen.
Ik weet het niet....ik interpreteer zijn woorden meer alsof hij bang was dat hij uiteindelijk niet leuk genoeg zou zijn voor haar...25 jaar vrijgezel, in z'n uppie op die boerderij...hij zou echt moeten veranderen om er iets van te maken, denk ik....dus kiest hij voor saai en veilig...quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:02 schreef sunmoonstar het volgende:
Wim: Ik twijfel of ik dit de goeie keus vond. Ik zou haar zelf laten blijven, maar ik ben Wim niet, en ik sta niet in zijn schoenen. Vanuit hem kan ik de keuze opzich wel volgen. Zij was te werelds voor hem, haar eigen mening kwam te veel naar voren, en ze was denk ik, in zijn ogen, niet volgzaam genoeg. Zijn uiteindelijke keuze zal, denk ik, Cynthia zijn.
Peter zal wel voor Hanneke gaan..quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:00 schreef cora4034 het volgende:
Ik vind Hanneke wel erg grappig, die stem ach ja kan ze ook niet zoveel aan doen.
De eerste keuze was toch ook al na 24 uur op de boerderij?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:59 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind dat ze dit seizoen zo weinig laten zien van wat er gebeurt op de boerderij. Of is dat altijd zo. Gisteren overal twee shotjes en dan alweer keuzemoment. Dat maakt het wat oppervlakkig en saai. Heb het idee dat je vorige seizoenen een betere indruk kreeg van de vrouwen.
quote:ROTTERDAM- Jos, Peter, Wim, Wietse en Hans moesten gisteravond een van hun drie logees naar huis sturen. Nu wordt het echt spannend, al lijkt één boer zijn keuze al lang en breed te hebben gemaakt.
Ja, we hebben het goed gezien: Jos had een oogje op uitdagende Marieke. Of in zijn woorden: ze zat hoog in zijn kop. Inderdaad, zát. Want gaandeweg zijn de vlinders gevlogen. Mevrouw heeft toch wat trekjes die hem minder bevallen, zoals de neiging hem rond te commanderen. Pak dit eens, pak dat eens. Dat vindt de gladiolenkweker na twee dagen wel erg voortvarend. Bovendien: hij gaat Dycke en Mirjam steeds leuker vinden.
Dus exit Marieke. Maar de therapeute blijkt daar niet al te rouwig om. Hoe opzichtig ze voorgaande afleveringen ook naar zijn aandacht hengelde, het 'kriebelde' toch niet, bekent ze al voor het moment van de waarheid aan presentatrice Yvon Jaspers.
Paardenfokker Peter noemt het keuzemoment 'een ramp', maar oogt zeker. Want, zoals hij zelf zegt: ,,Iedere keus die Peter maakt, daar staat hij ook wel achter.''
'Kleine' Saskia moet het veld ruimen. ,,Een schat van een meid. Hartstikke lief. Maar een te lief meiske voor mij. Ik heb het gevoel dat ik over je heen wals. En dat is ook niet goed voor een relatie.'' Hanneke en 'grote' Saskia weten na het afscheid maar een ding te doen: weer aan het werk gaan in de stal.
Wie had het kunnen denken: stoere, verlegen Wim uit Staphorst begint iets te voelen. Wat precies, kan hij niet zeggen, maar waar het zit, wel: in zijn buik. Gaat hij dan toch voor de bijl voor doortastende Astrid, die op de trekker voorzichtig haar hand op zijn arm legt? Of is het juist de stille Cynthia, die huiselijk de slagroomschaal leeglikt?
Els valt af, tot haar grote spijt. Waarom, wil ze weten. Schrikt haar gekwek hem af? Wim schudt het hoofd. ,,Jij hebt al zoveel van jezelf laten zien. Bent zo'n zelfstandige vrouw. Pas ik daar wel bij? Past dat wel bij mij? Ik heb niet het gevoel dat het echt zou passen.''
Wietse moet eens goed door elkaar gerammeld worden. 'Man!', schreeuw je hem bijna toe door het scherm, 'doe je mond toch open! Zeg eens iets, vraag eens iets!' Onbegrijpelijk dat die leuke Neeltje, Iris en Nicolien het uithouden in dat lege huis in de kale polder. Maar dan lacht de boer weer eens verlegen en smelt iedereen. Boerendochter Nicolien moet vertrekken. Want daar heeft de melkveehouder de minste klik mee. Iris, die toch al twijfelt, heeft het gevoel dat ze er eigenlijk voor spek en bonen bij zit. Wietse heeft overduidelijk alleen maar oog voor de vlotte, blonde Neeltje. Die stapt maar wat graag bij hem op de trekker voor een rondje grasmaaien.
Hans, de gerberakweker met de ogen om in te verdrinken, bekent dat hij heeft getwijfeld. Ze hebben alle drie persoonlijkheden waar hij gevoelens voor kan krijgen. Toch moet Ingrid vertrekken. Audrey en Jo blijven in een raar soort mineurstemming achter als zij haar koffers pakt. Later verklaart Hans waarom hij voor hen heeft gekozen. ,,Als ik jullie in de ogen kijk, krijg ik sterk het gevoel dat we elkaar makkelijk snappen.'' (ANGELA DE JONG)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |