abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 oktober 2009 @ 08:38:39 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73833601

Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 4! Op 17 mei 2009 zijn de boeren voorgesteld en in seizoen 2009/2010 weer te zien op Nederland 1 (KRO).

Afgevallen:

Boer Hans, 28 (Limburg)

De 5 vrouwen: Audrey, Johanna, Ingrid, Esther, Hanne

Boer Jos, 49 (Gelderland)

De 5 vrouwen: Dycke, Mirjam, Marieke, Jacqueline, Suzanne

Boer Peter, 31 (Noord Brabant)

De 5 vrouwen: Hanneke, Saskia, Saskia, Susanne, Marleen

Boer Wietse, 35 (Friesland)

De 5 vrouwen:
Iris, Neeltje, Nicolien, Tineke, Evelien

Boer Wim, 54 (Overijssel)

De 5 vrouwen: Astrid, Cynthia, Els, Erie, Hennie

Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus) Yvon Jaspers op zoek naar vrijgezelle boer. Boer Zoekt Vrouw # 2

Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn) Boer zoekt vrouw, seizoen #2 Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 2 Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 3: Hoera! Boer Zoekt Vrouw - Seizoen 2 - Deel 4: de beslissing nadert Boer Zoekt Vrouw - deel 5 - Glasgow? Waar ligt dat? Boer zoekt vrouw # 6 Met serialkillers

Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes) Boer zoekt vrouw # 6 Met serialkillers Boer zoekt vrouw # 6 Met 4 boeren en een boerin Boer zoekt vrouw # 7: De strijd om de boeren barst los! Boer zoekt Vrouw #8 Na de eerste nacht! Boer zoekt Vrouw #9 Met het naderende keuzemoment! Boer zoekt Vrouw #10 Boer zoekt Vrouw #11 Boer Zoekt Vrouw # 12 Boer Zoekt Vrouw #13: Op naar de schoonouders! Boer zoekt vrouw #14 Zijn ze nog bij elkaar? Boer zoekt vrouw #15 "Nieuw Seizoen"

Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim) Boer zoekt vrouw #16 Nieuw seizoen, nieuwe kansen Boer zoekt vrouw #17 Stilte op de Boerderij Boer zoekt vrouw #18 Wietse is een held! Boer zoekt vrouw #19 - Wat de boer niet kent... Boer zoekt vrouw #20 - Wietse haal die grijns van je smoel Boer zoekt vrouw #21 waar er aan karaoke wordt gedaan? Boer zoekt vrouw #22 Gerbera's Gladiolen Koeien en Peerdn

Officiele Boer zoekt vrouw-site: http://www.boerzoektvrouw.kro.nl/

De BZV-wiki vind je hier De kandidaten die afvallen, kunnen weggelaten worden uit een volgende OP!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_73833720
Stelling:

Neeltje is gewoon een mindfucker die het leuk vindt om een spelletje met Wietse te spelen.

Ze trekt hem eenmalig z'n zak leeg om vervolgens met een andere zak (met geld) het hazenpad te kiezen...
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_73833751
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Richard en zijn date?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_73833850
Fijn, weer een nieuw topic.

Wat ik vind van de keuzes:

Jos: Goeie keus gemaakt. Marieke was veel te aanstellerig en uitsloverig. Niet zijn type. Marieke probeerde haar persoontje nog te redden door zelf al te zeggen dat ze ook 'geen klik' voelde, maar daar zijn wij als trouwe BzV-kijkers natuurlijk niet ingetrapt. Ze zag een vertrek gewoon aankomen, en heeft proberen te redden wat te redden viel, ter vergeefs...

Hans: Over Hans' keuze heb ik niet echt een mening. Ik kan van hem niet zo goed hoogte krijgen, en van zijn vrouwen ook niet. Volgens mij kon hij ook niet echt een foute keuze maken, omdat hij ze alledrie wel leuk vind, en zij hem volgens mij ook wel.

Wim: Ik twijfel of ik dit de goeie keus vond. Ik zou haar zelf laten blijven, maar ik ben Wim niet, en ik sta niet in zijn schoenen. Vanuit hem kan ik de keuze opzich wel volgen. Zij was te werelds voor hem, haar eigen mening kwam te veel naar voren, en ze was denk ik, in zijn ogen, niet volgzaam genoeg. Zijn uiteindelijke keuze zal, denk ik, Cynthia zijn.

Peter: Net als bij Wim had ik kleine Saskia noooit weggestuurd. Lief is het. Maar, zoals Peter zelf al wel zei: misschien is ze te lief voor hem. Dat hij zo als een soort bulldozer over haar heenwalst, en zij op die manier niet tot haar recht komt. Vond het opzich wel knap dat Peter dit zo zag en wist te verwoorden. Soms verbaas ik me toch nog wel over zijn 'reflectieve vaardigheden', om het zo maar te zeggen. Uiteindelijk zal Peter wel kiezen van Hanneke. Dat is een droom-match... voor hen dan.

Wietse: Ja, Wietse. Ik weet niet zo goed wat ik over de keus van Wietse moet zeggen. Ik snap Wietse wel; die kiest voor Neeltje, maar of dat ook de beste keus is, qua slagingskans van de relatie, dat durf ik te betwijfelen. Met het wegsturen gisteren, heeft hij wel laten zien dat hij zoekt naar een vrouw met wat meer pit. En ik denk ook dat hij die nodig heeft wil hij ooit nog een stukje uit z'n schulp kruipen. Dus ik kan zijn keuze geheel volgen, maar of het relatie-technisch de beste keus is... we zullen zien.
pi_73833882
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 08:53 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Richard en zijn date?
Die heeft een kind op komst geloof ik
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  maandag 19 oktober 2009 @ 09:26:25 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73834228
Hans keek tijdens het "wie-gaat-naar-huis-moment" overigens duidelijk richting Audrey toen hij zei dat sommigen van hen hem wat meer gevoel bezorgden....

Die Marieke toch, was te verwachten natuurlijk, en zichzelf dan toch nog zo mooi indekken

Ik zie Iris nog wel vertrekken voor de volgende ontslagronde, als Wietse alleen maar oog heeft voor Neeltje is het voor haar al snel heel vervelend om het 3de wiel aan de wagen te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_73835026
Iris wil ook goede gesprekken hebben,
dat gaat natuurlijk nooit gebeuren.
pi_73835369
Ik vind de gemaakte keuzes niet verrassend. Het ligt allemaal nog steeds in de lijn der verwachting. Het verbaast me hooguit hoe lang de vrouwen het nog uithouden met die Wietse.
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:29:09 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73835662
Hanneke is gewoon een vrouwelijke Peter, ik snap wel dat ze elkaar daardoor zo makkelijk vinden, maar het is de vraag nog maar of Peter zichzelf wel zo leuk vindt dat hij er vrouwelijke een Peter bij wil....
* Leandra vindt dat in de derde persoon over zichzelf praten van Peter ook razend irritant
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:33:56 #10
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73835790
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:31 schreef mevrouwdebok het volgende:

misschien heeft neeltje wel al met wietse in de hooiberg gelegen en heeft ie
een lul van 30 centimeter , kan toch ?

pi_73835796
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:04 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Die heeft een kind op komst geloof ik
Zo die is er snel bij........
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_73835847
Ik ga het vanavond terug kijken
Ben wel benieuwd.
Zoals ik lees op zich wel de verwachte keuzes gemaakt.
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:36:54 #13
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73835853
Goed dat Jos Marieke naar huis heeft gestuurd..Al had ze geen kriebels meer om hem (als het waar is wat ze zegt)Ik vond het sneu voor klein Saskia dat Peter haar wegstemde..ze had er moeilijk mee.
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:39:18 #14
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73835900
Neeltje is toch geen type voor een boeren leven met die stille Wietse Alhoewel ik Neeltje het leukste vind van die drie. NIcolien vind ik niet erg veel aan !
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:42:34 #15
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73835976
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:05 schreef alors het volgende:
Neeltje krijgt hem wel wat losser
pi_73836088
Is dat Neeltje? Hmm, niets bijzonders zo zonder make-up..

Ik had de keuzes gister allemaal goed voorspeld, behalve bij Wietse, had echt gedacht dat hij Iris weg zou sturen..
pi_73836116
Wietse gooit zijn eigen glazen in wat mij betreft.
pi_73836337
Ik vind dat ze dit seizoen zo weinig laten zien van wat er gebeurt op de boerderij. Of is dat altijd zo. Gisteren overal twee shotjes en dan alweer keuzemoment. Dat maakt het wat oppervlakkig en saai. Heb het idee dat je vorige seizoenen een betere indruk kreeg van de vrouwen.
pi_73836359
Ik vind Hanneke wel erg grappig, die stem ach ja kan ze ook niet zoveel aan doen.
Dat is eens wat anders...
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:06:33 #20
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_73836501
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:00 schreef cora4034 het volgende:
Ik vind Hanneke wel erg grappig, die stem ach ja kan ze ook niet zoveel aan doen.
Ik wil Hanneke & Peter samen op vakantie zien....zo'n fijne stedentrip met cultuur en mensen die buitenlands praten
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:09:07 #21
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_73836559
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:02 schreef sunmoonstar het volgende:
Wim: Ik twijfel of ik dit de goeie keus vond. Ik zou haar zelf laten blijven, maar ik ben Wim niet, en ik sta niet in zijn schoenen. Vanuit hem kan ik de keuze opzich wel volgen. Zij was te werelds voor hem, haar eigen mening kwam te veel naar voren, en ze was denk ik, in zijn ogen, niet volgzaam genoeg. Zijn uiteindelijke keuze zal, denk ik, Cynthia zijn.
Ik weet het niet....ik interpreteer zijn woorden meer alsof hij bang was dat hij uiteindelijk niet leuk genoeg zou zijn voor haar...25 jaar vrijgezel, in z'n uppie op die boerderij...hij zou echt moeten veranderen om er iets van te maken, denk ik....dus kiest hij voor saai en veilig...

Ik vind Wim wel een sympathieke man
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:10:34 #22
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73836595
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:00 schreef cora4034 het volgende:
Peter zal wel voor Hanneke gaan.. Dat ze zware stem heeft kan ze niks aan doen idd.
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:13:15 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73836657
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:59 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind dat ze dit seizoen zo weinig laten zien van wat er gebeurt op de boerderij. Of is dat altijd zo. Gisteren overal twee shotjes en dan alweer keuzemoment. Dat maakt het wat oppervlakkig en saai. Heb het idee dat je vorige seizoenen een betere indruk kreeg van de vrouwen.
De eerste keuze was toch ook al na 24 uur op de boerderij?
Dan is er nog niet zoveel te laten zien
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:18:50 #24
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73836809
quote:
ROTTERDAM- Jos, Peter, Wim, Wietse en Hans moesten gisteravond een van hun drie logees naar huis sturen. Nu wordt het echt spannend, al lijkt één boer zijn keuze al lang en breed te hebben gemaakt.

Ja, we hebben het goed gezien: Jos had een oogje op uitdagende Marieke. Of in zijn woorden: ze zat hoog in zijn kop. Inderdaad, zát. Want gaandeweg zijn de vlinders gevlogen. Mevrouw heeft toch wat trekjes die hem minder bevallen, zoals de neiging hem rond te commanderen. Pak dit eens, pak dat eens. Dat vindt de gladiolenkweker na twee dagen wel erg voortvarend. Bovendien: hij gaat Dycke en Mirjam steeds leuker vinden.
Dus exit Marieke. Maar de therapeute blijkt daar niet al te rouwig om. Hoe opzichtig ze voorgaande afleveringen ook naar zijn aandacht hengelde, het 'kriebelde' toch niet, bekent ze al voor het moment van de waarheid aan presentatrice Yvon Jaspers.

Paardenfokker Peter noemt het keuzemoment 'een ramp', maar oogt zeker. Want, zoals hij zelf zegt: ,,Iedere keus die Peter maakt, daar staat hij ook wel achter.''
'Kleine' Saskia moet het veld ruimen. ,,Een schat van een meid. Hartstikke lief. Maar een te lief meiske voor mij. Ik heb het gevoel dat ik over je heen wals. En dat is ook niet goed voor een relatie.'' Hanneke en 'grote' Saskia weten na het afscheid maar een ding te doen: weer aan het werk gaan in de stal.

Wie had het kunnen denken: stoere, verlegen Wim uit Staphorst begint iets te voelen. Wat precies, kan hij niet zeggen, maar waar het zit, wel: in zijn buik. Gaat hij dan toch voor de bijl voor doortastende Astrid, die op de trekker voorzichtig haar hand op zijn arm legt? Of is het juist de stille Cynthia, die huiselijk de slagroomschaal leeglikt?
Els valt af, tot haar grote spijt. Waarom, wil ze weten. Schrikt haar gekwek hem af? Wim schudt het hoofd. ,,Jij hebt al zoveel van jezelf laten zien. Bent zo'n zelfstandige vrouw. Pas ik daar wel bij? Past dat wel bij mij? Ik heb niet het gevoel dat het echt zou passen.''

Wietse moet eens goed door elkaar gerammeld worden. 'Man!', schreeuw je hem bijna toe door het scherm, 'doe je mond toch open! Zeg eens iets, vraag eens iets!' Onbegrijpelijk dat die leuke Neeltje, Iris en Nicolien het uithouden in dat lege huis in de kale polder. Maar dan lacht de boer weer eens verlegen en smelt iedereen. Boerendochter Nicolien moet vertrekken. Want daar heeft de melkveehouder de minste klik mee. Iris, die toch al twijfelt, heeft het gevoel dat ze er eigenlijk voor spek en bonen bij zit. Wietse heeft overduidelijk alleen maar oog voor de vlotte, blonde Neeltje. Die stapt maar wat graag bij hem op de trekker voor een rondje grasmaaien.

Hans, de gerberakweker met de ogen om in te verdrinken, bekent dat hij heeft getwijfeld. Ze hebben alle drie persoonlijkheden waar hij gevoelens voor kan krijgen. Toch moet Ingrid vertrekken. Audrey en Jo blijven in een raar soort mineurstemming achter als zij haar koffers pakt. Later verklaart Hans waarom hij voor hen heeft gekozen. ,,Als ik jullie in de ogen kijk, krijg ik sterk het gevoel dat we elkaar makkelijk snappen.'' (ANGELA DE JONG)

Bron
pi_73838696
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')