abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73821535
Rare keuzes bij Wim, Peter en Wietse... Kleine Saskia eruit , Wim gaat voor seksloze Cynthia en Wietse is raar...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_73821651
kleine Saskia
die hanneke zeg wat is dat voor vent ze heeft een zwaardere stem dan peter zelf

en ja wietse is raar en neeltje is (te) leuk voor wietse
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:31:48 #253
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_73821757
Dat was weer een mooie aflevering. Toch weer moeilijk om die keuzemomenten te zien.

Hans:
Heeft voor mijn gevoel de juiste keuze gemaakt. Niet dat het met Ingrid niets had kunnen worden, maar in vergelijking met Johanna en zeker Audrey toch het minste.

Jos:
Relationeel en emotioneel een goede keuze. Maar fysiek gezien heeft hij me er toch wel een creatuur laten lopen.

Peter:
Ik had Hanneke naar huis gestuurd in plaats van 'kleine' Saskia. Maar in het geval van Peter is het wel een goede keuze. 'Kleine' Saskia lijkt mij iemand die iemand met meer diepgang moet hebben.

Wietse:
Dat was een behoorlijk domme zet van hem. Nicolien was een potentieel succesverhaal. Het is duidelijk dat zijn voorkeur uitgaat naar Neeltje. Ze zegt soms dingen die wederzijdse interesse laten zien, maar ik ben er niet geheel zeker over of ze het allemaal wel zo ernstig meent. En Iris zie ik sowieso niet zo zitten.

Wim:
Ook Wim heeft hier naar mijn idee de plank misgeslagen. Ik begrijp zijn argumentatie wel, maar ik denk dat hij er een groter probleem in zag dan dat het in werkelijkheid zou zijn. Niets ten nadele van Cynthia (erg aardig mens), maar tja, zit niet heel veel bij.
pi_73822021
Kleine Saskia mag die diepgang bij mij wel zoeken...
pi_73822032
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:26 schreef onderscheid het volgende:
En die peter moet die hanneke wegstemmen met haar aanstellerig gedoe en mannelijke stem. Kwa uiterlijk lijkt ze op Inge de Bruin.
Nee man. Die hanneke is relatief de lekkerste. Die stem, tja, naja ze verstaan elkaar tenminste goed he
En grote Saskia heeft trouwens ook een irritante manier van praten. Beetje slissend ofzo? Zo kinderlijk. IK ben fan van Hanneke!
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:35:26 #256
Profeta Pluriforma
pi_73822052
Hanneke zat me daar toch ook een potje in te likken bij die ouders. "Ja, direct weer aan het werk! Ik hou van hard werken!"
pi_73822190
Jos, Wim en Hans had ik goed voorspeld, de keuze van Peter kan ik nog inkomen maar Wietse heeft echt een domme keuze gemaakt Precies wat servus_universitas zegt, Nicolien was een het enige potentiele succesverhaal...
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:38:00 #258
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_73822227
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:35 schreef Boerentrut het volgende:

[..]

Nee man. Die hanneke is relatief de lekkerste. Die stem, tja, naja ze verstaan elkaar tenminste goed he
En grote Saskia heeft trouwens ook een irritante manier van praten. Beetje slissend ofzo? Zo kinderlijk. IK ben fan van Hanneke!
Hou toch op man relatief de lekkerste als je op mannen valt ja.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_73822253
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:30
en ja wietse is raar en neeltje is (te) leuk voor wietse
Hijzelf vind anders van niet:

pi_73822256
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:35 schreef servus_universitas het volgende:
Hanneke zat me daar toch ook een potje in te likken bij die ouders. "Ja, direct weer aan het werk! Ik hou van hard werken!"
Terwijl die vader grote Saskia juist heel lief op de arm klopte
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:41:31 #261
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_73822438
Die Wim is echt zo'n calvinist die enkel een seksloos werkpaard wil
  Trouwste user 2022 zondag 18 oktober 2009 @ 21:41:32 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_73822439
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:35 schreef servus_universitas het volgende:
Toen schakelde ik net in en het was het eerste dat ik zag.

Mijn eerste gedachte dumpen die snol

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:42:20 #263
3185 Adelante
To let it go now
pi_73822480
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:38 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Terwijl die vader grote Saskia juist heel lief op de arm klopte
Leuk is dat he, hoe die ouders toch subtiel hun voorkeur duidelijk maken.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:42:56 #264
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_73822515
Audrey blijft aantrekkelijk. Al is ze wel een beetje gemakzuchtig door steeds dr bril op te houden.

NIet dat t er verkeerd staat btw.
pi_73822522
Ik heb ook het idee dat Neeltje het wel mooi vindt, Wietse zal altijd volgzaam zijn... anders kies je toch niet zo'n dooie kerel
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_73822545
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:42 schreef Adelante het volgende:

[..]

Leuk is dat he, hoe die ouders toch subtiel hun voorkeur duidelijk maken.
En het blijft zo'n lieve man
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:43:38 #267
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_73822549
Maar Hanneke past eigenlijk wel het beste bij hem. Gewoon samen lekker lomp, niks mis mee als ze gelukkig zijn.
pi_73822826
Jezus waar heeft Wietse die Neeltje aan verdiend
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:50:33 #269
3185 Adelante
To let it go now
pi_73822959
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:48 schreef Roberto258 het volgende:
Jezus waar heeft Wietse die Neeltje aan verdiend
Ik heb steeds meer het idee dat Neeltje een beetje leeg is van boven
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_73823081
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:43 schreef Ad_rem het volgende:
Maar Hanneke past eigenlijk wel het beste bij hem. Gewoon samen lekker lomp, niks mis mee als ze gelukkig zijn.
Ik vind haar ook het beste passen
pi_73823107
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:

[..]

Tja, overigens is Wietse volgens mij wel een doodgoeie vent en een goede boer. De dingen die je op TV ziet van he bedrijf zien er allemaal goed uit. Helaas voor hem is ie een beetje contact gestoord.
pi_73823561
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:37 schreef Lotjeb het volgende:
Jos, Wim en Hans had ik goed voorspeld, de keuze van Peter kan ik nog inkomen maar Wietse heeft echt een domme keuze gemaakt Precies wat servus_universitas zegt, Nicolien was een het enige potentiele succesverhaal...
Ik had alleen Jos en Wim goed voorspeld. Het zou mij trouwens nog steeds verbazen als Hans met Johanna eindigt en Peter met Hanneke. Hans vond Audrey al vanaf het begin heel leuk.

Ik denk dat Jos met Mirjam eindigt en Wim met Cynthia.

Wietse gaat voor Neeltje, dat was in de eerste uitzending al duidelijk.
Hij ziet Neeltje nu helemaal zitten maar Neeltje houdt van vakantie en feesten en Wietse wil graag bij zijn dieren blijven.

Ben benieuwd hoe lang ze het uithouden met elkaar.
pi_73823703
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik ook.
Neeltje vind Wietse zo stil goed genoeg en dat komt denk ik ook omdat Neeltje nogal druk bezig is met zichzelf en met Wietse dus minder de aandacht hoeft te verdelen met anderen.
pi_73823764
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Tja, overigens is Wietse volgens mij wel een doodgoeie vent en een goede boer. De dingen die je op TV ziet van he bedrijf zien er allemaal goed uit. Helaas voor hem is ie een beetje contact gestoord.
Als hij kippen had gehad, hadden ze geen ei gelegd.
Dat die koeien van hem nog melk geven, verbaast me ook wel.

En dat dat bedrijf er nog goed uitzag, tja zijn ouders waren toen nog maar kort van de boerderij af.
Keep the faith!!
  FOK!fossiel zondag 18 oktober 2009 @ 22:02:21 #275
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73823840
Shit! ik had voor een roze koek gewed dat Hans zou huilen bij het keuzemoment. Maar in tegendeel, nog geen minuut nadat hij haar ijskoud 'dismissed' heeft, loopt hij alweer nootjes ('deze zijn ook lekker') te kanen! En bij die andere konden er ook geen medeleven vanaf, nee die lachtten stiekem in hun vuistje!

Ik vond dat Peter ("Als Peter een beslissing maakt dan staat hij daar wel achter") het nog wel okee aanpakte. Draaide het een beetje postitief voor Saskia enzo. Maar ik denk nu, dat het nog wel eens grote Saskia zou kunnen worden, ondanks dat bijna niemand dit van te voren voorspeld zou hebben...

En ik vond juist dat Cynthia en Astrid een beetje beschaamd naar hun schoenen stonden te staren toen Els (go Els!) toch wel even wat uitleg eiste. Ik had niet het idee dat ze zaten te lachen.

Jos heeft gewoon de juiste keuze gemaakt

Wietze... sukkel! A) Ga eens wat aan die vrouwen vragen B) Stuur Nicolien niet weg C) Als je dan een voorkeur hebt, laat dat dan niet overduidelijk merken.
Ik vond trouwens dat Nicolien wel subtiel verwoordde over dat Wietzes keuze voor Neeltje misschien niet de handigste is
Chick on a mission
pi_73824089
Wietse kiest gewoon voor het lekkerste wijf, en gelijk heeft ´ie. Passen totaal niet bij elkaar, maar lekker boeien.

Neeltje snap ik trouwens steeds minder... Ze vind alles leuk, maar er gebeurt helemaal niks. Terwijl ze zelf onwijs vlot lijkt... Het lijkt wel of ze het niet wil zien ofzo. Ze komt zo een beetje dommig over helaas.
pi_73824115
Ik had zó gehoopt dat Pieter Lakeman ineens in beeld zou komen
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_73824322
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:01 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Als hij kippen had gehad, hadden ze geen ei gelegd.
Dat die koeien van hem nog melk geven, verbaast me ook wel.

En dat dat bedrijf er nog goed uitzag, tja zijn ouders waren toen nog maar kort van de boerderij af.
pi_73824714
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:09 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Dat is wel een erg inhoudelijke reaktie.
Keep the faith!!
pi_73824836
Weet iemand nog enigzins de exacte zin die Jos uitkraamde toen hij Marieke aan tafel inpeperde waarom hij haar niet moest?
"Ja wat vervelend voor jou is, dat deze 2 vrouwen hier aan tafel steeds hoger in m'n bolletje komen"
Zoiets was het, kotsbakje please
  FOK!fossiel zondag 18 oktober 2009 @ 22:18:25 #281
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73824966
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand nog enigzins de exacte zin die Jos uitkraamde toen hij Marieke aan tafel inpeperde waarom hij haar niet moest?
"Ja wat vervelend voor jou is, dat deze 2 vrouwen hier aan tafel steeds hoger in m'n bolletje komen"
Ik vind Jos in zijn 'ik ben de te-gek-gave-papa act' nog erger...
Chick on a mission
pi_73825048
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:18 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik vind Jos in zijn 'ik ben de te-gek-gave-papa act' nog erger...
Wat Jos teveel heeft, heeft Wietse te weinig
Keep the faith!!
pi_73825061
quote:
Het kwam er op neer dat Marieke al hoog in "zijn bolletje" zat, maar dat er eigenlijk geen stijgende lijn meer merkbaar was (ze steeg niet meer hoger) en dat er bij de andere dames nog wel sprake was van een stijging in Jos' hoofd.

In menselijke taal: eerst vond hij marieke leuk en alles, maar toen kwam hij erachter dat t een enorm aanstellerige muts is.
pi_73825354
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:14 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Dat is wel een erg inhoudelijke reaktie.
Jou mening dat Wietse een slechte boer zou zijn is ook niet echt inhoudelijk hé
pi_73825553
Die knipogen van Jos aan tafel.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 18 oktober 2009 @ 22:48:40 #286
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_73826747
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:26 schreef Beach het volgende:
Die knipogen van Jos aan tafel.
Ja?
pi_73826989
Zo die kleine Saskia is wel leuk zeg. Alleen weten we verder niets van haar dus kan er niet even gezellig mee chatten denk ik.
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:18:16 #288
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73827963
quote:

Jos: Marieke gaat naar huis, je zat heel hoog, echt heel hoog in mijn kop maar op een gegeven
moment wanneer je elkaar iets beter leert kennen, dan voel je bepaalde dingen , ook een stukje
leeftijd, andere dingen in het leven, je hebt gewoon het nadeel, er zitten twee vrouwen naast je
die groeien in mijn kop, ik vind ze geweldig, dat is serieus.

Marieke: Je hebt het goed gedaan.
Jos: Maar ik vind je echt een hele bijzondere vrouw.
Marieke: Is goed zo.

Wanneer ik weekblad Prive kan geloven , brengt Jos midden in de nacht bezoekjes aan Dycke.
En weekblad Weekend schrijft dat Jos en Marieke Pouwer op de kermis in Steenderen zoenend
achter een partytent stonden. Ze was met een vriendin naar het jaarlijkse feest gekomen.
Jos ontmoette ze in de feesttent.
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:19:11 #289
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_73827997
Wim: die weet ook niet wat hij aanmoet met vrouwen. Dat gesprekje met Yvon (waar de liefde zat) vond ik echt aandoenlijk Els was te druk en te stads denk ik, hoewel ik Astrid ook nogal aanwezig vind...

Hans: Lijkt me wel een goede keuze. Audrey is niet te peilen en Jo is mutserig, maar dat past denk ik wel daar. Leukste in Limburg blijft Frits

Wietse: .... Niets voor mij, zo'n vent die niets zegt of vraagt. Nicolien verwoordde het denk ik wel goed, dat hij voor Neeltje kiest ook al past het niet. Iris krijgt twijfels, dat is wel jammer

Peter: Ik denk echt dat hij kleine Saskia wegstemde omdat ze niet zo goed in het bedrijf past als die andere twee! Hij zoekt gewoon een meid die gelijk meedraait, kan koken en niet zoveel meer eist dan pérden

Jos: Wel te verwachten van Marieke. Ik denk dat Mirjam beter in het gezin past, maar dat hij zelf voor trophy-girlfriend Dycke gaat. Hopelijk volgende week meer 'echte' Jos i.p.v. popi-jopi Jos
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_73828488
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:18 schreef tuinfluiter het volgende:

Jos: Marieke gaat naar huis, je zat heel hoog, echt heel hoog in mijn kop maar op een gegeven
moment wanneer je elkaar iets beter leert kennen, dan voel je bepaalde dingen , ook een stukje
leeftijd, andere dingen in het leven, je hebt gewoon het nadeel, er zitten twee vrouwen naast je
die groeien in mijn kop, ik vind ze geweldig, dat is serieus.

Marieke: Je hebt het goed gedaan.
Jos: Maar ik vind je echt een hele bijzondere vrouw.
Marieke: Is goed zo.
Ja dat was het helemaal
  maandag 19 oktober 2009 @ 00:06:26 #291
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73829670
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:31 schreef Pisces29 het volgende:

Ja dat was het helemaal
Welterusten.

pi_73829734
Die mensen die zeggen dat Marieke lekker is snap ik juist niet. Zo'n ordinair wijf.

Dycke daarentegen, vind ik juist een mooie vrouw. Helemaal geen verkeerde kop, mooi figuur, mooi haar, mooie lach en ook nog is prima tieten.

Voor mij: Dycke > Marieke met gemak!
  maandag 19 oktober 2009 @ 00:12:24 #293
Profeta Pluriforma
pi_73829822
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:08 schreef niet_toegestaan het volgende:
Die mensen die zeggen dat Marieke lekker is snap ik juist niet. Zo'n ordinair wijf.

Dycke daarentegen, vind ik juist een mooie vrouw. Helemaal geen verkeerde kop, mooi figuur, mooi haar, mooie lach en ook nog is prima tieten.

Voor mij: Dycke > Marieke met gemak!
Dat vind ik ook hoor, onderaan de streep als je alles bij elkaar optelt. Maar Marieke vind ik puur fysiek gezien wel een milf. Dycke heeft daarentegen echt klasse.
pi_73830196
Weet je wat me niets zou verbazen?
Als jos met alle 3 eindigt

Ik bedoel zo nu, ver na de uitzendingen en zo dat ie ze gewoon alle 3 date en zo
Om de een of andere reden vind ik het echt zo'n type

Verder ies Wietse een stomme sukkel
Iris staat op het punt zelf weg te gaan en met neeltje gaat nooit werken, dat ziet iedereen die niet afgeleid word door het idee dat ie met neeltje kan neuken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_73830251
misschien heeft neeltje wel al met wietse in de hooiberg gelegen en heeft ie een lul van 30 centimeter , kan toch ?
  maandag 19 oktober 2009 @ 00:34:28 #296
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_73830314
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:05 schreef marcodej het volgende:
Wietse kiest gewoon voor het lekkerste wijf, en gelijk heeft ´ie. Passen totaal niet bij elkaar, maar lekker boeien.

Neeltje snap ik trouwens steeds minder... Ze vind alles leuk, maar er gebeurt helemaal niks. Terwijl ze zelf onwijs vlot lijkt... Het lijkt wel of ze het niet wil zien ofzo. Ze komt zo een beetje dommig over helaas.
Voor Neeltje is het gewoon een contest. Ze wil gewoon de nummer 1 van de ik geloof 190 vrouwen zijn.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_73830350
enne...diepgang : my ass !
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:10:59 #298
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_73830850
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
misschien heeft neeltje wel al met wietse in de hooiberg gelegen en heeft ie een lul van 30 centimeter , kan toch ?
pi_73831115
Dat zou verklaren waarom hij altijd zo grijnst
pi_73832913
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:34 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Voor Neeltje is het gewoon een contest. Ze wil gewoon de nummer 1 van de ik geloof 190 vrouwen zijn.
Als het publiek mocht stemmen had ze met speels gemak gewonnen dankzij de tiener-sms-generatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')