abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73824089
Wietse kiest gewoon voor het lekkerste wijf, en gelijk heeft ´ie. Passen totaal niet bij elkaar, maar lekker boeien.

Neeltje snap ik trouwens steeds minder... Ze vind alles leuk, maar er gebeurt helemaal niks. Terwijl ze zelf onwijs vlot lijkt... Het lijkt wel of ze het niet wil zien ofzo. Ze komt zo een beetje dommig over helaas.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_73824115
Ik had zó gehoopt dat Pieter Lakeman ineens in beeld zou komen
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
pi_73824322
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:01 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Als hij kippen had gehad, hadden ze geen ei gelegd.
Dat die koeien van hem nog melk geven, verbaast me ook wel.

En dat dat bedrijf er nog goed uitzag, tja zijn ouders waren toen nog maar kort van de boerderij af.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_73824714
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:09 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Dat is wel een erg inhoudelijke reaktie.
Keep the faith!!
pi_73824836
Weet iemand nog enigzins de exacte zin die Jos uitkraamde toen hij Marieke aan tafel inpeperde waarom hij haar niet moest?
"Ja wat vervelend voor jou is, dat deze 2 vrouwen hier aan tafel steeds hoger in m'n bolletje komen"
Zoiets was het, kotsbakje please
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  FOK!fossiel zondag 18 oktober 2009 @ 22:18:25 #281
1455 Keroppi
kool kikker
pi_73824966
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand nog enigzins de exacte zin die Jos uitkraamde toen hij Marieke aan tafel inpeperde waarom hij haar niet moest?
"Ja wat vervelend voor jou is, dat deze 2 vrouwen hier aan tafel steeds hoger in m'n bolletje komen"
Ik vind Jos in zijn 'ik ben de te-gek-gave-papa act' nog erger...
Chick on a mission
pi_73825048
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:18 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik vind Jos in zijn 'ik ben de te-gek-gave-papa act' nog erger...
Wat Jos teveel heeft, heeft Wietse te weinig
Keep the faith!!
pi_73825061
quote:
Het kwam er op neer dat Marieke al hoog in "zijn bolletje" zat, maar dat er eigenlijk geen stijgende lijn meer merkbaar was (ze steeg niet meer hoger) en dat er bij de andere dames nog wel sprake was van een stijging in Jos' hoofd.

In menselijke taal: eerst vond hij marieke leuk en alles, maar toen kwam hij erachter dat t een enorm aanstellerige muts is.
pi_73825354
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:14 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Dat is wel een erg inhoudelijke reaktie.
Jou mening dat Wietse een slechte boer zou zijn is ook niet echt inhoudelijk hé
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_73825553
Die knipogen van Jos aan tafel.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 18 oktober 2009 @ 22:48:40 #286
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_73826747
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:26 schreef Beach het volgende:
Die knipogen van Jos aan tafel.
Ja?
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_73826989
Zo die kleine Saskia is wel leuk zeg. Alleen weten we verder niets van haar dus kan er niet even gezellig mee chatten denk ik.
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:18:16 #288
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73827963
quote:

Jos: Marieke gaat naar huis, je zat heel hoog, echt heel hoog in mijn kop maar op een gegeven
moment wanneer je elkaar iets beter leert kennen, dan voel je bepaalde dingen , ook een stukje
leeftijd, andere dingen in het leven, je hebt gewoon het nadeel, er zitten twee vrouwen naast je
die groeien in mijn kop, ik vind ze geweldig, dat is serieus.

Marieke: Je hebt het goed gedaan.
Jos: Maar ik vind je echt een hele bijzondere vrouw.
Marieke: Is goed zo.

Wanneer ik weekblad Prive kan geloven , brengt Jos midden in de nacht bezoekjes aan Dycke.
En weekblad Weekend schrijft dat Jos en Marieke Pouwer op de kermis in Steenderen zoenend
achter een partytent stonden. Ze was met een vriendin naar het jaarlijkse feest gekomen.
Jos ontmoette ze in de feesttent.
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:19:11 #289
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_73827997
Wim: die weet ook niet wat hij aanmoet met vrouwen. Dat gesprekje met Yvon (waar de liefde zat) vond ik echt aandoenlijk Els was te druk en te stads denk ik, hoewel ik Astrid ook nogal aanwezig vind...

Hans: Lijkt me wel een goede keuze. Audrey is niet te peilen en Jo is mutserig, maar dat past denk ik wel daar. Leukste in Limburg blijft Frits

Wietse: .... Niets voor mij, zo'n vent die niets zegt of vraagt. Nicolien verwoordde het denk ik wel goed, dat hij voor Neeltje kiest ook al past het niet. Iris krijgt twijfels, dat is wel jammer

Peter: Ik denk echt dat hij kleine Saskia wegstemde omdat ze niet zo goed in het bedrijf past als die andere twee! Hij zoekt gewoon een meid die gelijk meedraait, kan koken en niet zoveel meer eist dan pérden

Jos: Wel te verwachten van Marieke. Ik denk dat Mirjam beter in het gezin past, maar dat hij zelf voor trophy-girlfriend Dycke gaat. Hopelijk volgende week meer 'echte' Jos i.p.v. popi-jopi Jos
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_73828488
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:18 schreef tuinfluiter het volgende:

Jos: Marieke gaat naar huis, je zat heel hoog, echt heel hoog in mijn kop maar op een gegeven
moment wanneer je elkaar iets beter leert kennen, dan voel je bepaalde dingen , ook een stukje
leeftijd, andere dingen in het leven, je hebt gewoon het nadeel, er zitten twee vrouwen naast je
die groeien in mijn kop, ik vind ze geweldig, dat is serieus.

Marieke: Je hebt het goed gedaan.
Jos: Maar ik vind je echt een hele bijzondere vrouw.
Marieke: Is goed zo.
Ja dat was het helemaal
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 19 oktober 2009 @ 00:06:26 #291
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_73829670
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:31 schreef Pisces29 het volgende:

Ja dat was het helemaal
Welterusten.

pi_73829734
Die mensen die zeggen dat Marieke lekker is snap ik juist niet. Zo'n ordinair wijf.

Dycke daarentegen, vind ik juist een mooie vrouw. Helemaal geen verkeerde kop, mooi figuur, mooi haar, mooie lach en ook nog is prima tieten.

Voor mij: Dycke > Marieke met gemak!
  maandag 19 oktober 2009 @ 00:12:24 #293
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_73829822
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:08 schreef niet_toegestaan het volgende:
Die mensen die zeggen dat Marieke lekker is snap ik juist niet. Zo'n ordinair wijf.

Dycke daarentegen, vind ik juist een mooie vrouw. Helemaal geen verkeerde kop, mooi figuur, mooi haar, mooie lach en ook nog is prima tieten.

Voor mij: Dycke > Marieke met gemak!
Dat vind ik ook hoor, onderaan de streep als je alles bij elkaar optelt. Maar Marieke vind ik puur fysiek gezien wel een milf. Dycke heeft daarentegen echt klasse.
pi_73830196
Weet je wat me niets zou verbazen?
Als jos met alle 3 eindigt

Ik bedoel zo nu, ver na de uitzendingen en zo dat ie ze gewoon alle 3 date en zo
Om de een of andere reden vind ik het echt zo'n type

Verder ies Wietse een stomme sukkel
Iris staat op het punt zelf weg te gaan en met neeltje gaat nooit werken, dat ziet iedereen die niet afgeleid word door het idee dat ie met neeltje kan neuken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_73830251
misschien heeft neeltje wel al met wietse in de hooiberg gelegen en heeft ie een lul van 30 centimeter , kan toch ?
  maandag 19 oktober 2009 @ 00:34:28 #296
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_73830314
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 22:05 schreef marcodej het volgende:
Wietse kiest gewoon voor het lekkerste wijf, en gelijk heeft ´ie. Passen totaal niet bij elkaar, maar lekker boeien.

Neeltje snap ik trouwens steeds minder... Ze vind alles leuk, maar er gebeurt helemaal niks. Terwijl ze zelf onwijs vlot lijkt... Het lijkt wel of ze het niet wil zien ofzo. Ze komt zo een beetje dommig over helaas.
Voor Neeltje is het gewoon een contest. Ze wil gewoon de nummer 1 van de ik geloof 190 vrouwen zijn.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_73830350
enne...diepgang : my ass !
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:10:59 #298
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_73830850
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
misschien heeft neeltje wel al met wietse in de hooiberg gelegen en heeft ie een lul van 30 centimeter , kan toch ?
pi_73831115
Dat zou verklaren waarom hij altijd zo grijnst
pi_73832913
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:34 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Voor Neeltje is het gewoon een contest. Ze wil gewoon de nummer 1 van de ik geloof 190 vrouwen zijn.
Als het publiek mocht stemmen had ze met speels gemak gewonnen dankzij de tiener-sms-generatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')