quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:01 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Als hij kippen had gehad, hadden ze geen ei gelegd.
Dat die koeien van hem nog melk geven, verbaast me ook wel.
En dat dat bedrijf er nog goed uitzag, tja zijn ouders waren toen nog maar kort van de boerderij af.

Ik vind Jos in zijn 'ik ben de te-gek-gave-papa act' nog erger...quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand nog enigzins de exacte zin die Jos uitkraamde toen hij Marieke aan tafel inpeperde waarom hij haar niet moest?
"Ja wat vervelend voor jou is, dat deze 2 vrouwen hier aan tafel steeds hoger in m'n bolletje komen"
Zoiets was het, kotsbakje please

Wat Jos teveel heeft, heeft Wietse te weinigquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:18 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik vind Jos in zijn 'ik ben de te-gek-gave-papa act' nog erger...

Het kwam er op neer dat Marieke al hoog in "zijn bolletje" zat, maar dat er eigenlijk geen stijgende lijn meer merkbaar was (ze steeg niet meer hoger) en dat er bij de andere dames nog wel sprake was van een stijging in Jos' hoofd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand nog enigzins de exacte zin die Jos uitkraamde toen hij Marieke aan tafel inpeperde waarom hij haar niet moest?
"Ja wat vervelend voor jou is, dat deze 2 vrouwen hier aan tafel steeds hoger in m'n bolletje komen"

Jou mening dat Wietse een slechte boer zou zijn is ook niet echt inhoudelijk héquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:14 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat is wel een erg inhoudelijke reaktie.

Ja?quote:

Jos: Marieke gaat naar huis, je zat heel hoog, echt heel hoog in mijn kop maar op een gegevenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:16 schreef Pisces29 het volgende:

Ja dat was het helemaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Jos: Marieke gaat naar huis, je zat heel hoog, echt heel hoog in mijn kop maar op een gegeven
moment wanneer je elkaar iets beter leert kennen, dan voel je bepaalde dingen , ook een stukje
leeftijd, andere dingen in het leven, je hebt gewoon het nadeel, er zitten twee vrouwen naast je
die groeien in mijn kop, ik vind ze geweldig, dat is serieus.
Marieke: Je hebt het goed gedaan.
Jos: Maar ik vind je echt een hele bijzondere vrouw.
Marieke: Is goed zo.

Dat vind ik ook hoor, onderaan de streep als je alles bij elkaar optelt. Maar Marieke vind ik puur fysiek gezien wel een milf.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:08 schreef niet_toegestaan het volgende:
Die mensen die zeggen dat Marieke lekker is snap ik juist niet. Zo'n ordinair wijf.
Dycke daarentegen, vind ik juist een mooie vrouw. Helemaal geen verkeerde kop, mooi figuur, mooi haar, mooie lach en ook nog is prima tieten.
Voor mij: Dycke > Marieke met gemak!

Voor Neeltje is het gewoon een contest. Ze wil gewoon de nummer 1 van de ik geloof 190 vrouwen zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:05 schreef marcodej het volgende:
Wietse kiest gewoon voor het lekkerste wijf, en gelijk heeft ´ie. Passen totaal niet bij elkaar, maar lekker boeien.
Neeltje snap ik trouwens steeds minder... Ze vind alles leuk, maar er gebeurt helemaal niks. Terwijl ze zelf onwijs vlot lijkt... Het lijkt wel of ze het niet wil zien ofzo. Ze komt zo een beetje dommig over helaas.

quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
misschien heeft neeltje wel almet wietse in de hooiberg gelegen en heeft ie een lul van 30 centimeter , kan toch ?

Als het publiek mocht stemmen had ze met speels gemak gewonnen dankzij de tiener-sms-generatiequote:Op maandag 19 oktober 2009 00:34 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Voor Neeltje is het gewoon een contest. Ze wil gewoon de nummer 1 van de ik geloof 190 vrouwen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |