Ze zegt van zichzelf dat ze zo gezellig praat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
T'is net Inge de Bruin, dat gezicht, dat lange dradige haar en dat lijf...
Ik vind haar het beste bij Peter passen, die grote Saskia is toch veel te lief
Hahaha, dat zou mooi zijn!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:17 schreef Sonja.B het volgende:
[..]
Jaaaa, en Wim daar maar staan wachten totdat ze ver na zonsondergang terugkeren met hun kleding binnenstebuiten...
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, als je de paarden drie weilanden verder hebt staan en je wilt ze binnen roepen, kan zij prima van pas komen
Ik vind Hanneke wel elke keer iets leuker worden, maar ik werd wel wat ongemakkelijk toen ze dat gesprekje met grote Saskia aanging over de verschillen, kind kroop zowat in haar schulpquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zegt van zichzelf dat ze zo gezellig praat.
Ik zou horenddol worden.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:16 schreef Adelante het volgende:
Dat ligt er aan, als je de paarden drie weilanden verder hebt staan en je wilt ze binnen roepen, kan zij prima van pas komen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:20 schreef Terreros85 het volgende:
Kaarten zijn aardig geschud bij 3 van de 5. Jos kiest Dycke, Peteg kiest Hanneke en Wietse kiest Neeltje.
Neeltje vind het wel leuk want Wietse lacht naar haar en dat is dan al een bevestiging vond zequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een dodo is Wietse, echt er komt niks uit. Niet nu, niet volgende week, niet door Neeltje, niet door Iris, misschien dat ie eens wat terug zegt tegen een koe en dan eindelijk eens een zin afmaakt![]()
Nee man. Die hanneke is relatief de lekkerste. Die stem, tja, naja ze verstaan elkaar tenminste goed hequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:26 schreef onderscheid het volgende:
En die peter moet die hanneke wegstemmen met haar aanstellerig gedoe en mannelijke stem. Kwa uiterlijk lijkt ze op Inge de Bruin.
Hou toch op man relatief de lekkerste als je op mannen valt ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:35 schreef Boerentrut het volgende:
[..]
Nee man. Die hanneke is relatief de lekkerste. Die stem, tja, naja ze verstaan elkaar tenminste goed he
En grote Saskia heeft trouwens ook een irritante manier van praten. Beetje slissend ofzo? Zo kinderlijk. IK ben fan van Hanneke!![]()
Terwijl die vader grote Saskia juist heel lief op de arm kloptequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:35 schreef servus_universitas het volgende:
Hanneke zat me daar toch ook een potje in te likken bij die ouders."Ja, direct weer aan het werk! Ik hou van hard werken!"
Toen schakelde ik net in en het was het eerste dat ik zag.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:35 schreef servus_universitas het volgende:
Hanneke zat me daar toch ook een potje in te likken bij die ouders."Ja, direct weer aan het werk! Ik hou van hard werken!"
Leuk is dat he, hoe die ouders toch subtiel hun voorkeur duidelijk maken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:38 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Terwijl die vader grote Saskia juist heel lief op de arm klopte
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Leuk is dat he, hoe die ouders toch subtiel hun voorkeur duidelijk maken.
Ik heb steeds meer het idee dat Neeltje een beetje leeg is van bovenquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:48 schreef Roberto258 het volgende:
Jezus waar heeft Wietse die Neeltje aan verdiend
Ik vind haar ook het beste passenquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:43 schreef Ad_rem het volgende:
Maar Hanneke past eigenlijk wel het beste bij hem. Gewoon samen lekker lomp, niks mis mee als ze gelukkig zijn.
Tja, overigens is Wietse volgens mij wel een doodgoeie vent en een goede boer. De dingen die je op TV ziet van he bedrijf zien er allemaal goed uit. Helaas voor hem is ie een beetje contact gestoord.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer het idee dat Neeltje een beetje leeg is van boven
Ik had alleen Jos en Wim goed voorspeld. Het zou mij trouwens nog steeds verbazen als Hans met Johanna eindigt en Peter met Hanneke. Hans vond Audrey al vanaf het begin heel leuk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:37 schreef Lotjeb het volgende:
Jos, Wim en Hans had ik goed voorspeld, de keuze van Peter kan ik nog inkomen maar Wietse heeft echt een domme keuze gemaaktPrecies wat servus_universitas zegt, Nicolien was een het enige potentiele succesverhaal...
Ik ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb steeds meer het idee dat Neeltje een beetje leeg is van boven
Als hij kippen had gehad, hadden ze geen ei gelegd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:52 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Tja, overigens is Wietse volgens mij wel een doodgoeie vent en een goede boer. De dingen die je op TV ziet van he bedrijf zien er allemaal goed uit. Helaas voor hem is ie een beetje contact gestoord.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:01 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Als hij kippen had gehad, hadden ze geen ei gelegd.
Dat die koeien van hem nog melk geven, verbaast me ook wel.
En dat dat bedrijf er nog goed uitzag, tja zijn ouders waren toen nog maar kort van de boerderij af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |