Lijkt mij ook dat Astrid dat wel heeft gemeld maar vanaf het begin dat soort dingen alleen ter sprake heeft gebracht als de camera er niet bij was. e zal het vast wel in de brief aan Wim hebben gemeld, maar die heeft er verder ook niet naar gevraagd dus dat is afgesproken werk.quote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, dat mag ze toch zeker wel zelf weten![]()
[..]
Je weet toch helemaal niet wat ze Wim heeft verteld. Volgens mij gaat het ons niks aan. Het is toch helemaal niet relevant voor ons, kijkers
quote:Op maandag 30 november 2009 08:04 schreef Marrije het volgende:
Ik kon vanmorgen geen BzV topic vinden en heb er maar één aangemaakt, als ik (of mijn zoekfunctie) iets over het hoofd heb gezien dan hoor ik het wel.
[..]
Lijkt mij ook dat Astrid dat wel heeft gemeld maar vanaf het begin dat soort dingen alleen ter sprake heeft gebracht als de camera er niet bij was. e zal het vast wel in de brief aan Wim hebben gemeld, maar die heeft er verder ook niet naar gevraagd dus dat is afgesproken werk.
quote:Op maandag 30 november 2009 08:09 schreef Marrije het volgende:
En vanavond zitten ze dus bij de wereld draait door, ik ga kijken!
Ik vond trouwens dat Astrid er wel leuker uit zag dan in het begin, ietsje langer haar, kleurige kleding, stond dr goed.
Mij niet echt, ze leken allemaal erg gelukkig.quote:Op maandag 30 november 2009 09:49 schreef isogram het volgende:
Aan de beelden van gisterenavond te zien, zijn de opnames voor de reünieuitzending ook alweer een tijdje geleden gemaakt. Vanavond in DWDD zullen we de actuele stand van zaken zien. Ik vraag me af of ze allemaal nog steeds bij elkaar zijn. Dat zou me erg verbazen.
quote:
En vanavond zitten ze dus bij de wereld draait door, ik ga kijken!
quote:Op maandag 30 november 2009 09:20 schreef Koningin het volgende:
Hanneke had rare kleren aan vond ik, maar das mijn mening.
Ja mee eens met jou Hanneke zag er leuk uit..ook haar haar was wat aangedaan..quote:Op maandag 30 november 2009 08:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hanneke vond ik er geweldig uitzien..
Ze had wel leuke kleren aan.. Vanmorgen hoorde mijn man op de radio dat de boeren met hun dames nog steeds bij elkaar zijn..Er keken 4.250.000 kijkers naar BzVquote:Op maandag 30 november 2009 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het ook geen gezicht, dat glimmende bloesje, dat ze ervoor ook al bij die trip aan had. Hele aparte combinaties maakt ze. Maar verder zag ze er qua gezicht mooi uit.Ik vind het misschien wel het leukste stel van alle koppels
quote:Gasten in de uitzending van maandag 30 november 2009 zijn: Harry Veenendaal, Jort Kelder, Carice van Houten en de vijf boeren met hun vrouwen uit 'Boer Zoekt Vrouw'. Tafeldame is Yvon Jaspers.
Gewoonlijk om 19.30 uur, majesteit.quote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef Koningin het volgende:
Hoe laat begint de Wereld draait door eigenlijk??
19:30 - 20:21 De Wereld Draait Door Nederland 3quote:Op maandag 30 november 2009 11:37 schreef Koningin het volgende:
Hoe laat begint de Wereld draait door eigenlijk??
Dank u, normaal kijk ik daar niet zo gauw naar. Vandaar dat ik het dus ook niet weet.quote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef veronwacht het volgende:
[..]
Gewoonlijk om 19.30 uur, majesteit.
Het zou erg leuk zijn als ze bv over een jaar nog allemaal samen zijn, dan is het echt een geslaagd seizoen geweestquote:Op maandag 30 november 2009 11:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanmorgen hoorde mijn man op de radio dat de boeren met hun dames nog steeds bij elkaar zijn..
Kijk jij nooit naar DWDD? En Jort Kelder komt ook..quote:Op maandag 30 november 2009 12:03 schreef Dichterbijer het volgende:
Carice van Houten en 5 boeren in 1 programma....
Ik ken het programma...ging mij om het contrastquote:Op maandag 30 november 2009 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kijk jij nooit naar DWDD? En Jort Kelder komt ook..
Bronquote:Boer Zoekt Vrouw-boeren in De Wereld Draait DoorMatthijs van Nieuwkerk en tafeldame Yvon Jaspers ontvangen maandag in De Wereld Draait Door de vijf Boer Zoekt Vrouw-boeren en hun vrouwen. “De slot- uitzending van zondag is inmiddels vijf weken geleden opgenomen en de grote vraag is natuurlijk: Zijn alle vijf de boeren nog steeds gelukkig met hun vrouw?“, aldus de VARA. “Maandenlang mochten de boeren niet praten met de pers, terwijl er wel van alles over hen geschreven werd. Nu doen zij voor het eerst hun verhaal in een live-programma.”
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op maandag 30 november 2009 09:49 schreef isogram het volgende:
Aan de beelden van gisterenavond te zien, zijn de opnames voor de reünieuitzending ook alweer een tijdje geleden gemaakt. Vanavond in DWDD zullen we de actuele stand van zaken zien. Ik vraag me af of ze allemaal nog steeds bij elkaar zijn. Dat zou me erg verbazen.
Idd, wat dat betreft zijn de beelden gemaakt op de boerderij en city-trip wat representatiever.quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef Ted038 het volgende:
.... vergeet de magie van visagie en goede belichting niet(als het gaat om er goed uit zien)
Zonde, één van de betere programma'squote:Op maandag 30 november 2009 11:48 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dank u, normaal kijk ik daar niet zo gauw naar. Vandaar dat ik het dus ook niet weet.
Vind je haar zo erg?!quote:Op maandag 30 november 2009 14:26 schreef Bluezz het volgende:
The horror, zit die Jaspers er ook weer bij vanavond
quote:Op maandag 30 november 2009 14:38 schreef Marrije het volgende:
Nee, maar ik krijg er ook wel een beetje het kleuterjuf idee bij dat ze er nu ook weer met de neus bovenop moet zitten.
Ben bang dat ze even 5 minuten aan het woord mogen rond 20:15quote:Op maandag 30 november 2009 16:09 schreef shinydiscoball het volgende:
tvp voor vanavond
't Wordt 's avonds laat en 's nachts nog wel een paar keer herhaald.quote:Op maandag 30 november 2009 17:08 schreef IV_Xample het volgende:
uitzending gemist van DWDD maar kijken, vanavond naar bios toe...
Mja maar misschien stelt Matthijs wel wat leuke vragenquote:Op maandag 30 november 2009 17:04 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ben bang dat ze even 5 minuten aan het woord mogen rond 20:15
Dankje Lienekien, ik kijk op sbsgemist.nl.quote:Op maandag 30 november 2009 17:05 schreef Lienekien het volgende:
SBS6 om 19.18, interview met Jos en Dycke.
ah jij hebt gemist dat er een kerstspecial komt van BzV in 2010.quote:Op maandag 30 november 2009 17:45 schreef Synthesist het volgende:
hopelijk zijn ze nu klaar met die boerenonzin
heb ik het al gemist of ben ik nog op tijd?quote:Op maandag 30 november 2009 18:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Dadelijk Hanneke en Peter bij Boulevard
Is al geweest ..was maar klein gesprekje met Peter en Hanneke.quote:Op maandag 30 november 2009 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb ik het al gemist of ben ik nog op tijd?
Lijkt me sterk.quote:Op maandag 30 november 2009 20:09 schreef Sannun het volgende:
Idee voor een nieuwe realitysoap: Peter en Hanneke?
Is ook vervelend voor haar..quote:Op maandag 30 november 2009 20:22 schreef Runselpink het volgende:
Dat filmpje van Wietse is pijnlijk...![]()
Neeltje vindt het vervelend dat ze ongeloofwaardig klinkt, haha!
Als je hem maar naast zijn rotsje in de branding zet heb ik het ideequote:Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef Zhenar het volgende:
Wietse leek verrassend ontspannen en spraakzaam!
Ja, inderdaad. Dat hadden ze vast en zeker 's morgens samen uitgezocht.quote:Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef Sannun het volgende:
Hans en Audrey hebben weer kleren aan die bij elkaar passen.
Iddquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:55 schreef Koningin het volgende:
Yvonne was trouwens net zo'n moederkloek die over haar kleintjes heen keek.
Ik kan er niks aan doen, maar ik geloof nog steeds niet dat Neeltje ook maar iets ziet in Wietse. Op persoonlijk gebied.quote:
Ik weet het ook niet ..ze doet wel beetje vreemd..afwachten maar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:10 schreef evelien89 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik geloof nog steeds niet dat Neeltje ook maar iets ziet in Wietse. Op persoonlijk gebied.
Het zieligst vond ik nog dat Cynthia daar met de sokken van Astrid in haar handen stondquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb niks nieuws gehoord, en er werd verder ook niet naar de eventuele kinderen van Wim of Astrid gevraagd.
Moest wel lachen, dat fotograferen en uitzwaaien van Cynthia op dat erf toen Wim en Astrid op de motor weggingenBeetje zielig was dat wel.
D'r is ook geen probleem.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:57 schreef RealZeus het volgende:
Maar Cynthia had tijderns de uitzendingen toch al aangegeven dat ze niet verliefd op Wim was en ze wist ook al dat Wim en Astrid elkaar leuk vonden dus wat is het probleem dan?
Kijkertjes trekkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:11 schreef Naamah het volgende:
Vond het maar tegenvallen bij DWDD, had er meer van verwacht na alle reclame die ervoor gemaakt werd. Wel jammer!
Dacht je dan echt dat ze zouden gaan zeggen : Ja hoor Cynthia is helemaal ingestort en vond het verschrikkelijk?? Deep down heeft ze zich echt wel afgewezen gevoeld, maar daar een positieve draai aan gegeven om niet 'af te gaan' op TV. En gelijk heeft ze, altijd de eer aan jezelf houden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:58 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp niet dat na de uitleg van gisteren mensen Cynthia nog steeds zielig vinden?
Precies, maar blijkbaar prikt niet iedereen daar door heen. Ze zei immers zelf niet verliefd te zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Dacht je dan echt dat ze zouden gaan zeggen : Ja hoor Cynthia is helemaal ingestort en vond het verschrikkelijk?? Deep down heeft ze zich echt wel afgewezen gevoeld, maar daar een positieve draai aan gegeven om niet 'af te gaan' op TV. En gelijk heeft ze, altijd de eer aan jezelf houden.
wim was homo heb ik gehoordquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:16 schreef Lienekien het volgende:
Aan de andere kant is het nog altijd aannemelijk dat Cynthia echt niet op Wim viel.
Nee Astrid heeft hem genezen en v.v.!quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee Astrid heeft hem genezen en v.v.!
Oh kijk ons corrigerende mannetje weerquote:
hap hapquote:Op woensdag 2 december 2009 00:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh kijk ons corrigerende mannetje weer![]()
Ik zag niet waarom het andersom zo was. Was vergeten dat de meeste mensen haar zo als een pot over vinden komen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Jos en Dycke samen op de trekker.
[ afbeelding ]
Zou ´t?quote:Op woensdag 2 december 2009 23:52 schreef bloodymary het volgende:
Ja, en met goede kleren, is gewoon een geposeerde foto.
In de VS schijnen ze met hun hakken te fietsen.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:58 schreef Marrije het volgende:
met je hakken op de trekker
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
Iemand die weet welk nummer van Bløf dat was op het eind ?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:55 schreef Duderella het volgende:
Astrid heeft trouwens twee kinderen: een zoon van 19 en een dochter van 14.
Wat een verschil in keuzes als je het vergelijkt met Jos en Dijcke.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:37 schreef Injetta het volgende:
Heb het ook gelezen op de BZV-site. Blijkbaar had ze met de kinderen afgesproken dat ze totaal niet aan de orde zouden komen in het programma. Kan me ook wel voorstellen. Je weet niet hoe het van te voren gaat lopen en dan heb je er geen zin in als al je vrienden en vriendinnen kunnen zien hoe je moeder wordt afgewezen of wellicht iets raars doet.
Alles is nog aan, aldus Yvon in DWDD.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:19 schreef Runselpink het volgende:
Hoe staat 't met Wietse en Neeltje?
quote:Op donderdag 24 december 2009 08:16 schreef Marrije het volgende:
Wat leuk dat ze allemaal nog bij elkaar zijn (volgens boer Peter dan). Leuk om Dycke en Jos weer even te zien. Jammer dat we niet alle koppels zagen.
Toevallig dat dit topic weer bovenaan in MyAT nu, ik heb vannacht over Cynthia gedroomd
De VARA-gids krijg ik vandaag thuis..kan ik mooi lezen over Hanneke en Peter.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
In de Vara-gids van de komende week staan Hanneke en Peter bij "Buis&Haard" (klein interview wat ze op tv kijken en wat opsommingen van favo boeken/bladen/steden etc).
Hanneke heeft als tijdschrift "Fancy en Yes" staan.![]()
Zijn er nog serieus vrouwen van 30 die de Fancy en Yes lezen?![]()
En Peter z'n favoriete land en stad "Nederland en Riga"!
Het zou wel leuk zijn als ze allemaal nog bij elkaar zijn!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:28 schreef Roberto258 het volgende:
Jos en Dycke zijn nog bij elkaar, zag ze vorige week samen en ze zagen er nog steeds gelukkig uit..
Klopt...ze waren bij DWDDquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef Pablo88 het volgende:
Jos, Peter en Wim zijn nog samen met de vrouw
Nee. wel Prins zoekt Vrouw bij SBS6quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:30 schreef Duderella het volgende:
Hebben jullie trouwens slap aftreksel Boef Zoekt Vrouw ('Zij gelooft in mij') al bekeken?
En Wietse en andere boer?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:49 schreef Marrije het volgende:
Ik schakelde ietwat laat in omdat ik hier pas las dat ze er zaten, maar is er nou helemaal niet gevraagd of ze nog samen zijn met Dycke, Hanneke en Astrid?
-edit- ik zie net de post boven me![]()
Dat is leuk ..Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ze nog bij elkaar zijn..Maar tof van ze.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:02 schreef Molline het volgende:
Ik zag Wietse en Neeltje twee weken terug samen bij de IKEA. Blijkbaar zijn ze nog steeds samen!
Bronquote:Stelletjes 'Boer Zoekt Vrouw' nog steeds samen
ROTTERDAM - De vijf boeren uit het laatste seizoen van 'Boer Zoekt Vrouw' zijn nog steeds dolgelukkig met hun vrouwen. Een aantal stellen zet bijna een jaar na de tv-oproepen van de boeren de volgende stap: ze gaan samenwonen.
Neeltje en Wietse\Jos en Dycke willen deze zomer onder een dak gaan wonen, vertellen ze zaterdag in een interview met het AD. "Wij zijn allebei geen twintig meer. En de meiden van Dycke voelen zich hier steeds meer thuis", zegt bollenboer Jos. Zijn vriendin Dycke heeft al een plekje in het boerenbedrijf gevonden. "Ze gaat zich richten op de verkoop van snijgladiolen, lelies en zonnebloemen."
Trouwplannen hebben de twee nog niet. "Wij hebben die bevestiging niet nodig", zegt Jos. Ook Dycke ziet zichzelf niet nogmaals richting het altaar lopen. "Ik voel me allang de vrouw van Jos." Dat is snel gegaan, geeft ze toe. "Een jaar geleden kende ik Jos niet eens. Op 17 mei zag ik hem voor het eerst op tv, toen hij zijn oproep deed. Nu is ons leven compleet anders."
Dat geldt ook voor de vier andere stellen, die nog allemaal bij elkaar zijn. Wim en Astrid wonen sinds eind april samen, Audrey is van plan in september bij Hans in te trekken. Neeltje, die al na enkele weken met Wietse wilde samenwonen, leeft nog steeds niet onder een dak met de melkveehouder. "Officieel wonen we nog niet samen, maar Neeltje is hier bijna altijd", vertelt Wietse. "En dat bevalt goed."
Alleen paardenfokker Peter en zijn vriendin Hanneke hebben nog geen samenwoonplannen. "Wij doen het op de ouderwetse manier: eerst een beetje verkering houden en dan zien we wel waar het schip strandt", vertelt Peter, die benadrukt dat het hartstikke goed gaat tussen hem en Hanneke. "Gelukkig wel."
Vorig jaar rond deze tijd waren dus de oproepen!quote:
Neeeeeeeeeequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:51 schreef Silenus het volgende:
AANSTAANDE ZONDAG BEGINT HET WEERRRR!!!
De voorstelronde!
3 broers die dan ook 3 zussen willenquote:Wel nieuw is de deelname van drie broers. “Dat is voor ons ontzettend leuk. Ze hebben zich opgegeven omdat het ze nog niet gelukt is om dé vrouw te vinden. Eigenlijk zoeken ze drie zussen of drie vriendinnen. Daarin zijn ze nog niet geslaagd.” Vanaf zondag is te zien of Boer zoekt vrouw daar mogelijk verandering in brengt.
Ik kan niet kijken ..Heb alvast opgenomen op videoquote:Op zondag 5 september 2010 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
3 broers die dan ook 3 zussen willen![]()
Vanavond om 20:20 uur, op Ned 1
En hopelijk weer zo'n klootzak erin zoals Gerrit. Zoenen met de een en kiezen voor de anderquote:Op zondag 5 september 2010 11:59 schreef Meddo het volgende:
Hopelijk wordt het net zo gedenkwaardig als het seizoen met Frans en baas Henk
Jaaaaaa, dat waren echt geweldige momenten met zequote:Op zondag 5 september 2010 11:59 schreef Meddo het volgende:
Hopelijk wordt het net zo gedenkwaardig als het seizoen met Frans en baas Henk
Als die 3 doorgaan, dan heb je 3 van de 5 uit 1 familie, zou ik erg jammer vinden.quote:Op zondag 5 september 2010 13:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Ook maar weer kijken ben benieuwd naar die 3 broers
Die moeten ze gewoon samenpakken. Anders ga ik echt een boze mail sturen.quote:Op zondag 5 september 2010 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als die 3 doorgaan, dan heb je 3 van de 5 uit 1 familie, zou ik erg jammer vinden.
Klim in de penquote:Op zondag 5 september 2010 14:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die moeten ze gewoon samenpakken. Anders ga ik echt een boze mail sturen.
Misschien tellen ze die 3 broers dan als 1, dan hebben we er juist meer!quote:Op zondag 5 september 2010 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als die 3 doorgaan, dan heb je 3 van de 5 uit 1 familie, zou ik erg jammer vinden.
Agnes?quote:Op zondag 5 september 2010 18:41 schreef kahlanamnell het volgende:
net als dat seizoen met die boerin, ben haar naam even kwijt. Een collega van mij heeft nog met haar gedate(dat was eens en nooit meer)
Ik hoop hetquote:Op zondag 5 september 2010 18:41 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Misschien tellen ze die 3 broers dan als 1, dan hebben we er juist meer!
Logisch ook, wat een intens suf wijf was dat. Jammer dat er dit jaar geen leuke (ik herhaal: leuke) boerin meedoet.quote:Op zondag 5 september 2010 18:41 schreef kahlanamnell het volgende:
Ik hoop op weer wat jonge boerinnen, heb ik er meer aan dan van die kerels van 50 , net als dat seizoen met die boerin, ben haar naam even kwijt. Een collega van mij heeft nog met haar gedate(dat was eens en nooit meer)
Ja, maar ik kan hier niets over vinden op internetquote:Op zondag 5 september 2010 18:09 schreef Silenus het volgende:
ER DOET EEN HOMO-BOER MEE, DAT KAN NIET ANDERS!!
Damn, dat wordt briljante tv.![]()
Ik zag net in het voorstukje ook een soort emo-boer met een grijs/zwarte haarlok over zijn voorhoofd, dat kan eventueel de homo-boer zijn. Spannend.
En de gemiddelde boer die meedoet vind jij niet suf?quote:Op zondag 5 september 2010 18:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Logisch ook, wat een intens suf wijf was dat. Jammer dat er dit jaar geen leuke (ik herhaal: leuke) boerin meedoet.
Jawel. Maar ik ben een man, ik wil juist suffe boeren omdat dat mooie tv oplevert.quote:Op zondag 5 september 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de gemiddelde boer die meedoet vind jij niet suf?
Dan moet je de duitse versie kijkenquote:Op zondag 5 september 2010 18:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik ben een man, ik wil juist suffe boeren omdat dat mooie tv oplevert.
Bauer sucht Frau?quote:Op zondag 5 september 2010 18:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan moet je de duitse versie kijken
Het levert ook mooie beelden opquote:Op zondag 5 september 2010 18:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik ben een man, ik wil juist suffe boeren omdat dat mooie tv oplevert.
Ja, dat was ik even kwijt!quote:
Ja ze knippen de boel aardig iddquote:Op zondag 5 september 2010 19:23 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Ja, dat was ik even kwijt!
De meeste boeren die ik ontmoet heb zijn trouwens heel anders dan op tv, boer zoekt vrouw is erg leuk, maar de boeren zijn in het echt toch anders, door het selectief uitzenden van stukjes kan je redelijk een ander beeld scheppen valt me op. Maar dat zal met elk programma wel zo zijn.
Ik weet het niet zeker, zeg alleen wat ik gehoord en gezien hebquote:Op zondag 5 september 2010 19:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Er zit dus een homo boer in? Lijkt me grappig, een stil nichten op een boerderij
Ja en nog een lange jongen ook, die gaat doorquote:Op zondag 5 september 2010 20:29 schreef alors het volgende:
Deze komt er wel in, leuke kerel, mooie boerderij op een gewilde plek.
Jij gaat zéker schrijven.quote:Op zondag 5 september 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
OEH. Ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven .
DOE HET CEE!!! YES YOU CAN!!!quote:Op zondag 5 september 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
OEH. Ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven .
Cee ik ken je niet, maar dit is 'm hoor. Dit is jouw kerel. Stel je voor, als je nu laf niet gaat schrijven, zul je het nooit weten.quote:Op zondag 5 september 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
Kom op Gijsje, zeg even dat je huwelijk is stukgelopen omdat je puppies afrost en dikke winden laat in bed.
ik ga niet schrijven
Ik heb geen postzegel.quote:Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Cee ik ken je niet, maar dit is 'm hoor. Dit is jouw kerel. Stel je voor, als je nu laf niet gaat schrijven, zul je het nooit weten.
Doe het.
1.231quote:Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat denken de dames hier? 800 brieven voor deze kerel?
Ik weet niet wat het hoogst aantal ooit is, maar deze gaat alle records breken.quote:Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat denken de dames hier? 800 brieven voor deze kerel?
Die nr 31 ben jij he Ceequote:
Rustig rustig, we zijn net begonnen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:34 schreef Silenus het volgende:
Deze kan ook al praten. Waar blijft die autist nou?
Had die ene bollenboer (Henk?) uit de regio Delluf (of gestudeerd in Delft) niet ook veel brieven toen?quote:Op zondag 5 september 2010 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het hoogst aantal ooit is, maar deze gaat alle records breken.
Oke die staat vastquote:
Ja en Jos natuurlijk. Gijsbert krijgt er zeker over de duuzend. En Adriaantjuhhhhh krijgt er ook wel wat. Maar waarom die kleren!?quote:Op zondag 5 september 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had die ene bollenboer (Henk?) uit de regio Delluf (of gestudeerd in Delft) niet ook veel brieven toen?
Ja deze kan best een record breken
Ik dacht ook eerst "oeh, 35 al" en toen realiseerde ik me dat dat 2 jaar ouder is dan ik.quote:Op zondag 5 september 2010 20:36 schreef ChatGirl het volgende:
Hij was wel leuk die eerste. Maar een beetje te oud voor me. Hopelijk zit er nog een iets jonger exemplaar bij![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst "oeh, 35 al" en toen realiseerde ik me dat dat 2 jaar ouder is dan ik.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst "oeh, 35 al" en toen realiseerde ik me dat dat 2 jaar ouder is dan ik.
quote:
Ik vond het wel een mooi emotioneel momentquote:Op zondag 5 september 2010 20:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit is zielig hij mist zijn moeder
Vond het ook zieligquote:Op zondag 5 september 2010 20:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit is zielig hij mist zijn moeder
quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 20:42 schreef Naamah het volgende:
[..]
Superschatje, maar niet leukleuk, gewoon leuk
en grappig!
Nee Cee, NEEquote:Op zondag 5 september 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
Ohhh Gijs heeft een Arnie-kapsel! Wordt niks.
Haha JAquote:Op zondag 5 september 2010 20:46 schreef Cee het volgende:
Haha, da's die vrouw van familie Knots met de ouwe zemelaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |