Iddquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:55 schreef Koningin het volgende:
Yvonne was trouwens net zo'n moederkloek die over haar kleintjes heen keek.
Ik kan er niks aan doen, maar ik geloof nog steeds niet dat Neeltje ook maar iets ziet in Wietse. Op persoonlijk gebied.quote:
Ik weet het ook niet ..ze doet wel beetje vreemd..afwachten maar.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:10 schreef evelien89 het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik geloof nog steeds niet dat Neeltje ook maar iets ziet in Wietse. Op persoonlijk gebied.
Het zieligst vond ik nog dat Cynthia daar met de sokken van Astrid in haar handen stondquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb niks nieuws gehoord, en er werd verder ook niet naar de eventuele kinderen van Wim of Astrid gevraagd.
Moest wel lachen, dat fotograferen en uitzwaaien van Cynthia op dat erf toen Wim en Astrid op de motor weggingenBeetje zielig was dat wel.
D'r is ook geen probleem.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:57 schreef RealZeus het volgende:
Maar Cynthia had tijderns de uitzendingen toch al aangegeven dat ze niet verliefd op Wim was en ze wist ook al dat Wim en Astrid elkaar leuk vonden dus wat is het probleem dan?
Kijkertjes trekkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:11 schreef Naamah het volgende:
Vond het maar tegenvallen bij DWDD, had er meer van verwacht na alle reclame die ervoor gemaakt werd. Wel jammer!
Dacht je dan echt dat ze zouden gaan zeggen : Ja hoor Cynthia is helemaal ingestort en vond het verschrikkelijk?? Deep down heeft ze zich echt wel afgewezen gevoeld, maar daar een positieve draai aan gegeven om niet 'af te gaan' op TV. En gelijk heeft ze, altijd de eer aan jezelf houden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:58 schreef bloodymary het volgende:
Ik begrijp niet dat na de uitleg van gisteren mensen Cynthia nog steeds zielig vinden?
Precies, maar blijkbaar prikt niet iedereen daar door heen. Ze zei immers zelf niet verliefd te zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:39 schreef Bluezz het volgende:
Dacht je dan echt dat ze zouden gaan zeggen : Ja hoor Cynthia is helemaal ingestort en vond het verschrikkelijk?? Deep down heeft ze zich echt wel afgewezen gevoeld, maar daar een positieve draai aan gegeven om niet 'af te gaan' op TV. En gelijk heeft ze, altijd de eer aan jezelf houden.
wim was homo heb ik gehoordquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:16 schreef Lienekien het volgende:
Aan de andere kant is het nog altijd aannemelijk dat Cynthia echt niet op Wim viel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |