quote:Op donderdag 24 december 2009 08:16 schreef Marrije het volgende:
Wat leuk dat ze allemaal nog bij elkaar zijn (volgens boer Peter dan). Leuk om Dycke en Jos weer even te zien. Jammer dat we niet alle koppels zagen.
Toevallig dat dit topic weer bovenaan in MyAT nu, ik heb vannacht over Cynthia gedroomd
De VARA-gids krijg ik vandaag thuis..kan ik mooi lezen over Hanneke en Peter.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
In de Vara-gids van de komende week staan Hanneke en Peter bij "Buis&Haard" (klein interview wat ze op tv kijken en wat opsommingen van favo boeken/bladen/steden etc).
Hanneke heeft als tijdschrift "Fancy en Yes" staan.![]()
Zijn er nog serieus vrouwen van 30 die de Fancy en Yes lezen?![]()
En Peter z'n favoriete land en stad "Nederland en Riga"!
Het zou wel leuk zijn als ze allemaal nog bij elkaar zijn!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:28 schreef Roberto258 het volgende:
Jos en Dycke zijn nog bij elkaar, zag ze vorige week samen en ze zagen er nog steeds gelukkig uit..
Klopt...ze waren bij DWDDquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef Pablo88 het volgende:
Jos, Peter en Wim zijn nog samen met de vrouw
Nee. wel Prins zoekt Vrouw bij SBS6quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:30 schreef Duderella het volgende:
Hebben jullie trouwens slap aftreksel Boef Zoekt Vrouw ('Zij gelooft in mij') al bekeken?
En Wietse en andere boer?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:49 schreef Marrije het volgende:
Ik schakelde ietwat laat in omdat ik hier pas las dat ze er zaten, maar is er nou helemaal niet gevraagd of ze nog samen zijn met Dycke, Hanneke en Astrid?
-edit- ik zie net de post boven me![]()
Dat is leuk ..Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ze nog bij elkaar zijn..Maar tof van ze.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:02 schreef Molline het volgende:
Ik zag Wietse en Neeltje twee weken terug samen bij de IKEA. Blijkbaar zijn ze nog steeds samen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |