quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:55 schreef Duderella het volgende:
Astrid heeft trouwens twee kinderen: een zoon van 19 en een dochter van 14.
Wat een verschil in keuzes als je het vergelijkt met Jos en Dijcke.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:37 schreef Injetta het volgende:
Heb het ook gelezen op de BZV-site. Blijkbaar had ze met de kinderen afgesproken dat ze totaal niet aan de orde zouden komen in het programma. Kan me ook wel voorstellen. Je weet niet hoe het van te voren gaat lopen en dan heb je er geen zin in als al je vrienden en vriendinnen kunnen zien hoe je moeder wordt afgewezen of wellicht iets raars doet.
Alles is nog aan, aldus Yvon in DWDD.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:19 schreef Runselpink het volgende:
Hoe staat 't met Wietse en Neeltje?
quote:Op donderdag 24 december 2009 08:16 schreef Marrije het volgende:
Wat leuk dat ze allemaal nog bij elkaar zijn (volgens boer Peter dan). Leuk om Dycke en Jos weer even te zien. Jammer dat we niet alle koppels zagen.
Toevallig dat dit topic weer bovenaan in MyAT nu, ik heb vannacht over Cynthia gedroomd
De VARA-gids krijg ik vandaag thuis..kan ik mooi lezen over Hanneke en Peter.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
In de Vara-gids van de komende week staan Hanneke en Peter bij "Buis&Haard" (klein interview wat ze op tv kijken en wat opsommingen van favo boeken/bladen/steden etc).
Hanneke heeft als tijdschrift "Fancy en Yes" staan.![]()
Zijn er nog serieus vrouwen van 30 die de Fancy en Yes lezen?![]()
En Peter z'n favoriete land en stad "Nederland en Riga"!
Het zou wel leuk zijn als ze allemaal nog bij elkaar zijn!quote:Op zondag 21 februari 2010 17:28 schreef Roberto258 het volgende:
Jos en Dycke zijn nog bij elkaar, zag ze vorige week samen en ze zagen er nog steeds gelukkig uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |