Ja en nog een lange jongen ook, die gaat doorquote:Op zondag 5 september 2010 20:29 schreef alors het volgende:
Deze komt er wel in, leuke kerel, mooie boerderij op een gewilde plek.
Jij gaat zéker schrijven.quote:Op zondag 5 september 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
OEH. Ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven .
DOE HET CEE!!! YES YOU CAN!!!quote:Op zondag 5 september 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
OEH. Ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven ik ga niet schrijven .
Cee ik ken je niet, maar dit is 'm hoor. Dit is jouw kerel. Stel je voor, als je nu laf niet gaat schrijven, zul je het nooit weten.quote:Op zondag 5 september 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
Kom op Gijsje, zeg even dat je huwelijk is stukgelopen omdat je puppies afrost en dikke winden laat in bed.
ik ga niet schrijven
Ik heb geen postzegel.quote:Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Cee ik ken je niet, maar dit is 'm hoor. Dit is jouw kerel. Stel je voor, als je nu laf niet gaat schrijven, zul je het nooit weten.
Doe het.
1.231quote:Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat denken de dames hier? 800 brieven voor deze kerel?
Ik weet niet wat het hoogst aantal ooit is, maar deze gaat alle records breken.quote:Op zondag 5 september 2010 20:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat denken de dames hier? 800 brieven voor deze kerel?
Die nr 31 ben jij he Ceequote:
Rustig rustig, we zijn net begonnen.quote:Op zondag 5 september 2010 20:34 schreef Silenus het volgende:
Deze kan ook al praten. Waar blijft die autist nou?
Had die ene bollenboer (Henk?) uit de regio Delluf (of gestudeerd in Delft) niet ook veel brieven toen?quote:Op zondag 5 september 2010 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het hoogst aantal ooit is, maar deze gaat alle records breken.
Oke die staat vastquote:
Ja en Jos natuurlijk. Gijsbert krijgt er zeker over de duuzend. En Adriaantjuhhhhh krijgt er ook wel wat. Maar waarom die kleren!?quote:Op zondag 5 september 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had die ene bollenboer (Henk?) uit de regio Delluf (of gestudeerd in Delft) niet ook veel brieven toen?
Ja deze kan best een record breken
Ik dacht ook eerst "oeh, 35 al" en toen realiseerde ik me dat dat 2 jaar ouder is dan ik.quote:Op zondag 5 september 2010 20:36 schreef ChatGirl het volgende:
Hij was wel leuk die eerste. Maar een beetje te oud voor me. Hopelijk zit er nog een iets jonger exemplaar bij![]()
quote:Op zondag 5 september 2010 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst "oeh, 35 al" en toen realiseerde ik me dat dat 2 jaar ouder is dan ik.
quote:Op zondag 5 september 2010 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst "oeh, 35 al" en toen realiseerde ik me dat dat 2 jaar ouder is dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |