Ik ken het programma...ging mij om het contrastquote:Op maandag 30 november 2009 12:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kijk jij nooit naar DWDD? En Jort Kelder komt ook..
Bronquote:Boer Zoekt Vrouw-boeren in De Wereld Draait DoorMatthijs van Nieuwkerk en tafeldame Yvon Jaspers ontvangen maandag in De Wereld Draait Door de vijf Boer Zoekt Vrouw-boeren en hun vrouwen. “De slot- uitzending van zondag is inmiddels vijf weken geleden opgenomen en de grote vraag is natuurlijk: Zijn alle vijf de boeren nog steeds gelukkig met hun vrouw?“, aldus de VARA. “Maandenlang mochten de boeren niet praten met de pers, terwijl er wel van alles over hen geschreven werd. Nu doen zij voor het eerst hun verhaal in een live-programma.”
Ik ben ook erg benieuwdquote:Op maandag 30 november 2009 09:49 schreef isogram het volgende:
Aan de beelden van gisterenavond te zien, zijn de opnames voor de reünieuitzending ook alweer een tijdje geleden gemaakt. Vanavond in DWDD zullen we de actuele stand van zaken zien. Ik vraag me af of ze allemaal nog steeds bij elkaar zijn. Dat zou me erg verbazen.
Idd, wat dat betreft zijn de beelden gemaakt op de boerderij en city-trip wat representatiever.quote:Op maandag 30 november 2009 11:42 schreef Ted038 het volgende:
.... vergeet de magie van visagie en goede belichting niet(als het gaat om er goed uit zien)
Zonde, één van de betere programma'squote:Op maandag 30 november 2009 11:48 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dank u, normaal kijk ik daar niet zo gauw naar. Vandaar dat ik het dus ook niet weet.
Vind je haar zo erg?!quote:Op maandag 30 november 2009 14:26 schreef Bluezz het volgende:
The horror, zit die Jaspers er ook weer bij vanavond
quote:Op maandag 30 november 2009 14:38 schreef Marrije het volgende:
Nee, maar ik krijg er ook wel een beetje het kleuterjuf idee bij dat ze er nu ook weer met de neus bovenop moet zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |