Logisch ook, wat een intens suf wijf was dat. Jammer dat er dit jaar geen leuke (ik herhaal: leuke) boerin meedoet.quote:Op zondag 5 september 2010 18:41 schreef kahlanamnell het volgende:
Ik hoop op weer wat jonge boerinnen, heb ik er meer aan dan van die kerels van 50 , net als dat seizoen met die boerin, ben haar naam even kwijt. Een collega van mij heeft nog met haar gedate(dat was eens en nooit meer)
Ja, maar ik kan hier niets over vinden op internetquote:Op zondag 5 september 2010 18:09 schreef Silenus het volgende:
ER DOET EEN HOMO-BOER MEE, DAT KAN NIET ANDERS!!
Damn, dat wordt briljante tv.![]()
Ik zag net in het voorstukje ook een soort emo-boer met een grijs/zwarte haarlok over zijn voorhoofd, dat kan eventueel de homo-boer zijn. Spannend.
En de gemiddelde boer die meedoet vind jij niet suf?quote:Op zondag 5 september 2010 18:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Logisch ook, wat een intens suf wijf was dat. Jammer dat er dit jaar geen leuke (ik herhaal: leuke) boerin meedoet.
Jawel. Maar ik ben een man, ik wil juist suffe boeren omdat dat mooie tv oplevert.quote:Op zondag 5 september 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de gemiddelde boer die meedoet vind jij niet suf?
Dan moet je de duitse versie kijkenquote:Op zondag 5 september 2010 18:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik ben een man, ik wil juist suffe boeren omdat dat mooie tv oplevert.
Bauer sucht Frau?quote:Op zondag 5 september 2010 18:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dan moet je de duitse versie kijken
Het levert ook mooie beelden opquote:Op zondag 5 september 2010 18:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik ben een man, ik wil juist suffe boeren omdat dat mooie tv oplevert.
Ja, dat was ik even kwijt!quote:
Ja ze knippen de boel aardig iddquote:Op zondag 5 september 2010 19:23 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Ja, dat was ik even kwijt!
De meeste boeren die ik ontmoet heb zijn trouwens heel anders dan op tv, boer zoekt vrouw is erg leuk, maar de boeren zijn in het echt toch anders, door het selectief uitzenden van stukjes kan je redelijk een ander beeld scheppen valt me op. Maar dat zal met elk programma wel zo zijn.
Ik weet het niet zeker, zeg alleen wat ik gehoord en gezien hebquote:Op zondag 5 september 2010 19:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Er zit dus een homo boer in? Lijkt me grappig, een stil nichten op een boerderij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |