Dat is idd wel erg leuk ja, heb je al een goeie klik vanwege een gezamelijke passiequote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Smikke het volgende:
Anita past geweldig bij Frank. Zijn eigen privédierenarts, die ook nog uit het durp komt, wat wil een geitenboer nog meer?
Dat is haar vader toch niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:22 schreef Hippos het volgende:
Sinds ik weet wie de vader is van die Anita (zie vorige topic) kan ik ook niet meer 'normaal' naar d'r kijken...ik zie dat hoofd van d'r vader steeds voor me
Bedoel je niet Marita?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Smikke het volgende:
Met het risico gefrustreerd over te komenvind ik de boerderie van Gijsbert ook bijzonder rommelig. Gijs daarentegen
![]()
Marcel daarentegen maakt een griezelig neurotische indruk met zijn Heerenboerderij, alsof er geen aardappel uit het lood ligt. De eierstokken van zijn dames klapperden spontaan de huiskamer in. Anita ziet ziet zichzelf en haar kroost er al helemaal rondlopen. Iiiieeh.
En wat de opmerking van Berber betreft, volgens mij had ze het over een opmerking van Frank waar Anita over moest lachen. Geen bitchfight, maar farmerfight. Anita past geweldig bij Frank. Zijn eigen privédierenarts, die ook nog uit het durp komt, wat wil een geitenboer nog meer?
Oh, haha, ik dacht hetquote:Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is haar vader toch niet.
Die hebben gewoon dezelfde achternaam.
Ze hebben wel de zelfde ogen valt me nu op!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is haar vader toch niet.
Die hebben gewoon dezelfde achternaam.
En een voorhoofd!quote:Op zondag 2 januari 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben wel de zelfde ogen valt me nu op!
Een ander frontje?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Smikke het volgende:
Anita past geweldig bij Frank. Zijn eigen privédierenarts, die ook nog uit het durp komt, wat wil een geitenboer nog meer?
Het kan best familie zijn ja. Arthur heeft ook in Utrecht gestudeerd (althans, is lid geweest van mijn studentenvereniging. Oh joy.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben wel de zelfde ogen valt me nu op!
Ik denk dat hij Sonja bedoelt, die heeft als enige 2 kinderenquote:
Oh, ja ik twijfelde al of Marita kids had..quote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Sonja bedoelt, die heeft als enige 2 kinderen
Ksenia 1.
Heb ik ook last van. Ik staar vooral naar haar voorhoofd en het gebrek aan wenkbrauwen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:22 schreef Hippos het volgende:
Sinds ik weet wie de vader is van die Anita (zie vorige topic) kan ik ook niet meer 'normaal' naar d'r kijken...ik zie dat hoofd van d'r vader steeds voor me
USC?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het kan best familie zijn ja. Arthur heeft ook in Utrecht gestudeerd (althans, is lid geweest van mijn studentenvereniging. Oh joy.)
Dat zag er niet al te intelligent uit neequote:Op zondag 2 januari 2011 22:24 schreef Hippos het volgende:
Blijf het toch geniaal vinden: nat hout aansteken en dan ook nog eens takken met bladeren erop gooien (dat heeft geen vuur...alleen maar rook).
Ik ben dus niet de enige...dat viel me ook op.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heb ik ook last van. Ik staar vooral naar haar voorhoofd en het gebrek aan wenkbrauwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |