Ik denk het welquote:Op dinsdag 14 december 2010 08:11 schreef Beach het volgende:
Heeft iemand al op de KRO site gekeken voor de filmpjes van de afgevallen boeren?
quote:Op maandag 13 december 2010 20:19 schreef Silenus het volgende:
Hahahaha die lucky tv van dwdd over bzv.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:07 schreef Viking84 het volgende:
Plaatje van de cover van Veronica?.
Wat doe je hier dan nog?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Als je fan wordt van BzV kun je elke woendag filmpjes volgen op de site. ik ben geen fan van BzV..
Jij vindt Gijs gay achtig uitziet..Wat klets je danquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:46 schreef Viking84 het volgende:
Wat doe je hier dan nog?.
Ik ben wel fan. Van Gijsje!
Hahaha, ik vind Gijs er op die foto gay-achtig uitzien, niet op tvquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij vindt Gijs gay achtig uitziet..Wat klets je danGijs fan. En kijk op de site van BzV dan snap je beter.
Nee, ik vind het een beetje doelloos/nutteloos.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:47 schreef Silenus het volgende:
Dat kettinkje wat Gijsbert om heeft, vinden vrouwen dat leuk?
Ik kijk altijd graag naar BzV.. ik bedoel dat ik geen fan hoeft te zijn van de kro site..Maar wel fan ben van dat programmaquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, ik vind Gijs er op die foto gay-achtig uitzien, niet op tv.
En we zijn allemaal fans van BzV, daarvoor hoeven we ons niet in te schrijven op de site.
Dat snap je toch wel?.
hihi thanks voor plaatsen, is inderdaad erg grappigquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Ook nog even hier omdat het zo vreselijk grappig is
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2010/12/even-voorstellen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |