Golddiggers.quote:Op zondag 12 december 2010 21:26 schreef UltraR het volgende:
[..]
Daar komen alleen maar vrouwen op af die de behoefte hebben hun al sterk aanwezige minderwaardigheidscomplex te vergroten.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef pfaf het volgende:
Zei Frank nu: " Je bent oubollig. Is niet erg hoor."
Kom ik straks op terug, heb nu vriendin aan de telefoon om de uitzending te evalueren.quote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, hoe was je brief, typisch Cee of erg serieus?
Iets over een oubollige hobby geloof ik. Hij zal haar wel hebben aangesproken over het klaverjassenquote:Op zondag 12 december 2010 21:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Maar kan iemand even terugspoelen wat Frank nou zei wat echt niet kan??
Ik kan niet terugspoelen nl..
Ik vond het prachtig.quote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef alors het volgende:
Ik vond die Richard meteen al een vaag figuur, maar dit slaat alles!!!
quote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Kom ik straks op terug, heb nu vriendin aan de telefoon om de uitzending te evalueren.
Oooh, tja daar heeft hij ook groot gelijk in imo.quote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Iets over een oubollige hobby geloof ik. Hij zal haar wel hebben aangesproken over het klaverjassen
Dit gaat wel de held van het seizoen worden, in negatieve zin uiteraard.quote:Op zondag 12 december 2010 21:30 schreef Lov1 het volgende:
Brr, zal Richard die opmerking ook bij elke vrouw uit de kast toveren?
Heb je al honger?quote:Op zondag 12 december 2010 21:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit gaat wel de held van het seizoen worden, in negatieve zin uiteraard.
Geen familie, wel een goede bekendequote:Op zondag 12 december 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vast en zeker familie dat mee doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |