quote:Op zondag 5 december 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
OMG CEE IK ZAG EEN FOTO VAN JOU OP TV HAHAHAHA.
En dan jouw foto erbij, stel je voor! Kent iemand hier op FOK jou zodat diegene jou kan uitlachen hier (en wij dus ook)?quote:Beste Gijs,
ik zeg altijd: de ogen zijn de spiegel van je ziel hihi. Wil je voor altijd de mijne zijn?
Groetjes, Cee
Vooral die tweede...quote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
TT is een verwijzing naar:
- Boer Gijs die moeite heeft met vegetariërs
- Silenus en zijn weddenschap
Haha, jaquote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hoop echt dat Maurits brieven van mannen heeft gekregen, lijkt me echt zo komisch
Een quote uit mijn brief:quote:Op zondag 5 december 2010 21:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
En dan jouw foto erbij, stel je voor! Kent iemand hier op FOK jou zodat diegene jou kan uitlachen hier (en wij dus ook)?
Rijk?quote:Op zondag 5 december 2010 21:26 schreef Confession het volgende:
Éen ding hebben ze allemaal mee!
ze zijn lekker rijk.
Maar ik schrijf niet!
Iniedergeval niet arm! mij lijkt als hun maar een vrouw hebben die vrouw hun zo onder de duim heeft.quote:
ze hebben wel vaak een enorm huis met een lap grond, dus op papier zijn ze wel rijk meestalquote:
met geld dat in grond en vastgoed is geïnvesteerd kun je niet veel, zeker niet als het ook nog eens van het bedrijf isquote:Op zondag 5 december 2010 21:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ze hebben wel vaak een enorm huis met een lap grond, dus op papier zijn ze wel rijk meestal
Ik ben heel erg benieuwd wat we gaan zien volgende week, en hoe jij reageert, gewoon wel kijken!!quote:Op zondag 5 december 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
Ik ga volgende week even wegzappen op het moment dat Gijs al die brieven doorploetert. M'n hart kan dat niet aan. Ik wacht wel tot jullie een teken geven dat het voorbij is en dat ik in de tussentijd geen sms'jes heb gekregen van vrienden/familie die zeggen OMG CEE IK ZAG EEN FOTO VAN JOU OP TV HAHAHAHA.
quote:Op zondag 5 december 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
TT is een verwijzing naar:
- Boer Gijs die moeite heeft met vegetariërs
- Silenus en zijn weddenschap
Neeltje had haar haar geverfd.quote:Op maandag 6 december 2010 01:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Die neeltje is snel oud geworden zeg.
quote:BOER ZOEKT VROUW 3.692.000
Haha, ik ook niet, ze ziet er heel anders uit. Leuk dat ze nog bij Wietse is.quote:Op maandag 6 december 2010 12:11 schreef Terreros85 het volgende:
Ik herkende Neeltje in eerste instantie niet met dat donkere haar.
Majesteit,quote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef Koningin het volgende:
Had wel gedacht dat Peter en Hanneke nog bij elkaar zouden zijn.
Ik vind Adriaan lief!quote:Op maandag 6 december 2010 12:18 schreef Terreros85 het volgende:
Adriaan zit in de preview op de site van BzV. Hij krijgt een brief in de vorm van een puzzel![]()
http://boerzoektvrouw.kro.nl/videos/2010/web-only2010.aspx
Msn jij dan zonder smileys Silenus?quote:Op maandag 6 december 2010 14:19 schreef Silenus het volgende:
http://community.kro.nl/boer_zoekt_vrouw/f/1213/t/26156.aspx
Dat forum, ongelofelijk.Inclusief al die achterlijke msn-smileys.
Ik lees geen telegraaf...quote:Op maandag 6 december 2010 14:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Majesteit,
ik wil niet lullig doen maar dat had jullie kunnen weten. Stond allang in de Telegraaf!
Hoogachtend.
Na 'hapje van Jos' kan ik hem niet meer zo serieus nemenquote:Op maandag 6 december 2010 09:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd wat we gaan zien volgende week, en hoe jij reageert, gewoon wel kijken!!
[..]
![]()
Trouwens, ik vond het huis van Jos en Dijcke wel mooi ingericht na de metamorfose, gezellig!!
Alleen vind ik Jos een beetje... uh... fake.. Ik geloof niks van wat hij zegt..
Ik heb het fragment nog niet bekeken maar laat me raden: in de brief staat iets in de trant van "Misschien ben ik het missende stukje?"quote:Op maandag 6 december 2010 12:18 schreef Terreros85 het volgende:
Adriaan zit in de preview op de site van BzV. Hij krijgt een brief in de vorm van een puzzel![]()
http://boerzoektvrouw.kro.nl/videos/2010/web-only2010.aspx
Dan heb je topics gemist want wij hebben het lang geleden al uitvoerig besprokenquote:
Tja, dan heb ik geen excuus meer. Kon het me in ieder geval niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan heb je topics gemist want wij hebben het lang geleden al uitvoerig besproken![]()
Ik vond ze zo leuk samen
Neuh, hij schopte z'n vriendin na 1 maand kennismaken zwanger, dát was boeiende tvquote:Op woensdag 8 december 2010 12:38 schreef Terreros85 het volgende:
Het is wel een Aziatische Tukker he. Dat is ook heel bijzonder![]()
Kun je van een schop onder je reet tegenwoordig ook al zwanger raken?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, hij schopte z'n vriendin na 1 maand kennismaken zwanger, dát was boeiende tv
En je grapjas niet te vergetenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:16 schreef Silenus het volgende:
Of je régelt natuurlijk gewoon een oppas.
(Haha Sileen heeft z'n lolbroek aan vandaag!)
Muhahahahaquote:Op woensdag 8 december 2010 14:18 schreef Silenus het volgende:
Oh kak, ik zie net de teaser op Nederland 1 en er is een fragment waar Yvon letterlijk met een postbestelbusje op het erf van boer Frank staat.
Wat houdt die weddenschap van Silenus in dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:33 schreef Lov1 het volgende:
[..]
MuhahahahaIk had al goede hoop voor Frank! Ik verwacht een uitgebreid fotoverslag van jouw maaltijd
Mag ik u even helpen herinneren?!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:57 schreef Silenus het volgende:
Ik vreet m'n leuter op als het niet Gijsbert is.
Ja maar die komt niet elke week in de kroeg, dus ontmoet hij die meiden nietquote:Op woensdag 8 december 2010 17:10 schreef Terreros85 het volgende:
Die Frank kan een meid oppikken in elke willekeurige kroeg van Nederland.
Valt wel mee geloof ik, m'n zusje kent hem. En Frank en ik hebben op dezelfde school gezeten, die produceren louter Don Juans.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar die komt niet elke week in de kroeg, dus ontmoet hij die meiden niet
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Valt wel mee geloof ik, m'n zusje kent hem. En Frank en ik hebben op dezelfde school gezeten, die produceren louter Don Juans.
Is het een aandachtsgeil jonk dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Valt wel mee geloof ik, m'n zusje kent hem. En Frank en ik hebben op dezelfde school gezeten, die produceren louter Don Juans.
Fowtoowww!!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:14 schreef Terreros85 het volgende:
*g-factor of gerrit-factor: Met vrouw A zoenen en voor vrouw B kiezen. Wat een held
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:18 schreef Silenus het volgende:
Oh kak, ik zie net de teaser op Nederland 1 en er is een fragment waar Yvon letterlijk met een postbestelbusje op het erf van boer Frank staat.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, misschien heeft er iemand een geit gestuurd of zo. En die past niet in de kofferbak.
Het seizoen met gerrit heb ik nooit gevolgdquote:Op woensdag 8 december 2010 18:20 schreef Terreros85 het volgende:
Nee, dat was Gerit. Maar Frans kan het ook geflikt hebben.
Ik heb het seizoen daarvoor (het eerste dus) nooit gevolgd.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef Meddo het volgende:
[..]
Het seizoen met gerrit heb ik nooit gevolgd
Cynthia van Boer Wim?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:30 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik heb het seizoen daarvoor (het eerste dus) nooit gevolgd.
Bij dat interview met Cynthia op de site vertelde ze dat ze een brief geschreven had aan Marcel. Ze was helaas niet door![]()
Klassiek he. "Nee ik heb het heeeel druk met m'n werk, geen tijd voor een vriend!" Toen ze het rustiger aan deed had ze natuurlijk de ene onenightstand na de andere.quote:Hoe staat het op dit moment met de liefde?
Staat momenteel op een laag pitje. Er staan een aantal grote verandering aan te komen wat werk betreft, wat mijn aandacht volledig opslokt. Sta nog steeds open voor de liefde, maar ben er niet echt mee bezig.
quote:Welke boer van 2010 vind je leuk?
Moet eerlijk bekennen dat ik geschreven heb naar Marcel. Lijkt me een lieve, gevoelige vent. Helaas is het me dit keer niet gelukt om er doorheen te komen.
quote:Word je nog vaak geconfronteerd met je deelname aan BzV?
Niet meer zo. Mijn haar is nogal veranderd en sindsdien is het heel rustig.
Hahaha, geen wonder dat ze dan niet door is. Hans heeft natuurlijk allang gezien wat een duffe Truus die Cynthia isquote:
Oh ja, Marcelquote:Op donderdag 9 december 2010 14:18 schreef Silenus het volgende:
Hans? Marcel.
KAN ER DAN NIEMAND DE BOEREN UIT ELKAAR HOUDEN?
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:18 schreef Silenus het volgende:
Hans? Marcel.
KAN ER DAN NIEMAND DE BOEREN UIT ELKAAR HOUDEN?
Jij komt niet uit Brabant he?quote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
JOA DES ALLANG BEKENT DÈ HULLIE OIT MEKAAR ZÈN.
KZIE PETER ALTIJD ALLINIG NEFFE SKEURE IN ZUNNEN AUWTOO.
Nèèh...quote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Jij komt niet uit Brabant he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Hoezo, deed ik t niet goed dan volgens jou of wat bedoel je eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef Silenus het volgende:
Hé de lange broer van homoboer Maurits is kandidaat bij Lingo!
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 14:25 schreef Mani89 het volgende:
Irisdie zit geestelijk al achter de geraniums.
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef Silenus het volgende:
Ik vind het ook vrij Brabants overkomen eigenlijk.
Ik vind er dit seizoen veel spontane boeren bij zitten, vlot ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:43 schreef Grunge. het volgende:
Matthijs van N. stelde vanavond een treffende vraag aan tafeldame Yvon bij DWDD: "Zit er weer een 'Wietse' in? Iemand waar ik me aan kan verlustigen?" Wie denken jullie dat de meest awkward momenten gaat opleveren (heerlijk is dat, en tegelijkertijd ook niet: zappen of je wegdraaien, maar toch weer terug, want je móet het zien! Genieten mèt plaatsvervangende schaamte)?
Die 3 broers/boeren mogen van mij wegblijvenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind er dit seizoen veel spontane boeren bij zitten, vlot ookMaar de vraag is nog welke er doorgaan natuurlijk.
Ik hoef ze ook niet. Dan krijg je dat geklef in de familie en steeds met z'n drieën, bleghquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Die 3 broers/boeren mogen van mij wegblijvende huismanboer, de klusboer en de boerboer
Oh ja ik dacht dat de vraag meer over de Wietse-types gingquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:26 schreef Terreros85 het volgende:
Genante situaties kun je ook krijgen bij welbespraakte boeren. Die kennen het spel te goed. Gerrit was daar een voorbeeld van.
Henk was natuurlijk ook zo'n koning. Die met die percentages ging strooien, briljant.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:26 schreef Terreros85 het volgende:
Genante situaties kun je ook krijgen bij welbespraakte boeren. Die kennen het spel te goed. Gerrit was daar een voorbeeld van.
Maak je er een driegangenmenuutje van samen met je leuter?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:52 schreef Silenus het volgende:
Dat moet wel, dat levert ook mooie tv op. Als hij na deze reeks nog steeds hetero is vreet ik een bord friet op.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Maak je er een driegangenmenuutje van samen met je leuter?
Ik ook, ik ook!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:33 schreef alors het volgende:
Oeeh nog minder dan een dagIk heb er zin in!
quote:Op zondag 12 december 2010 02:27 schreef Teslynd het volgende:
Opkijken en lachen doet hij al een hele tijd op de Veronica-omslag.
Ik denk het ook, alleen Marcel weet ik niet.quote:Op zondag 12 december 2010 10:58 schreef Vancoen het volgende:
Jeeeee, vanavond begint het weer!! Ben benieuwd wie er doorgaan, ik denk Gijsbert, Frank, Marcel, Richard en Annemarie.
Dat rijtje vermoed ik ookquote:Op zondag 12 december 2010 10:58 schreef Vancoen het volgende:
Jeeeee, vanavond begint het weer!! Ben benieuwd wie er doorgaan, ik denk Gijsbert, Frank, Marcel, Richard en Annemarie.
Neh, ik moest ook even terug kijken in de OP wie wie ook alweer wasquote:Op zondag 12 december 2010 11:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Kennen jullie die namen al allemaal?![]()
Ik ga me eens even inlezen voordat het vanavond begint.
Frank is het broekiequote:Op zondag 12 december 2010 11:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Kennen jullie die namen al allemaal?![]()
Ik ga me eens even inlezen voordat het vanavond begint.
Henkquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Henk was natuurlijk ook zo'n koning. Die met die percentages ging strooien, briljant.
Neh, dat gebeurt nietquote:Op zondag 12 december 2010 12:23 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik verheug me echt op Maurits, met allemaal brieven van verliefde mannen
quote:Favoriete tv-programmas? Ik heb nog geen tv, dus geen favoriet programma.
Wat ga je zeker een keer voor je partner koken? Wat ze lekker vindt en niet te moeilijk voor me is.
Waarvoor kunnen ze je wakker maken? Alleen voor het nodige.
Wat is je grootste ergernis? Als we druk met de grasoogst bezig zijn en de machine gaat kapot.
Toekomstdroom: De Vierdaagse van Nijmegen nog een keer lopen.
Zo herkenbaar.quote:Wat is je grootste ergernis? Als we druk met de grasoogst bezig zijn en de machine gaat kapot.
Gradusquote:Op zondag 12 december 2010 17:04 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb op Gradus gestemd. Kom op zeg. Dat is toch Frank of Gijsbert. Dat is toch duidelijk
Dat heeft natuurlijk helemaal niks met de preview te makenquote:Op zondag 12 december 2010 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ging al die weken voor Gijsbert, met de meeste brieven, en ineens sinds Zondag ga ik voor Frank![]()
Nee, ik heb al die weken die koppies niet gezien en nu ik Gijsbert voorbij zag komen (met z'n vega opmerkingquote:Op zondag 12 december 2010 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk helemaal niks met de preview te maken.
Ik stem op Maurits.quote:Op zondag 12 december 2010 17:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop dat er ook eens een keertje een (openlijk! voor de grappenmakers hier) homoseksuele boer of boerin meedoet!
Ik denk het uiteindelijk ook, zijn leeftijd is al veel meer in trek bij de kijkers...quote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef Silenus het volgende:
Heee jongens, Gijsbert gaat echt wel de meeste brieven krijgen hoor!
Go go go!quote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef alors het volgende:
Waaaaaah en nu moet ik als een gek mijn essay aftikken voor 20.20!!!!!!
Ik hoop het niet!quote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef Silenus het volgende:
Hij heeft nog geen tvquote:Op zondag 12 december 2010 15:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Boer Adriaan:
[..]
[ afbeelding ]
ahh![]()
Heee Sileen dat heb ik ook gestemd maar stiekum hoop ik op wat anders.quote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef Silenus het volgende:
Haha, doet me denken aan een hovenier waar ik als scholier bij werkte. Was ook zo'n contactgestoorde flapdrol (wel getrouwd, ook met een psychopatisch wijf trouwens) en die was zo ouderwets als de neten.quote:Op zondag 12 december 2010 18:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen tv![]()
![]()
Hij zegt dat echt alsof de tv kortgeleden uitgevonden is
Ik denk wel dat die Duitser het Jos-effect heeft en dat die ook véél brieven krijgtquote:Op zondag 12 december 2010 18:50 schreef megamandy het volgende:
In een voorstukje stond yvonne bij die Duitser en zei ze iets in de trant van: "jij gaat ook altijd voor het meeste/grootste hè!"
Maar ik kan mij gewoon niet voorstellen dat die duizenden brieven heeft gekregen en meer dan Frank of Gijsbert?
En hij zal ook wel veel geld hebben in de ogen van veel vrouwen op middelbare leeftijdquote:Op zondag 12 december 2010 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat die Duitser het Jos-effect heeft en dat die ook véél brieven krijgt
Ik verwacht echt een dominante vent, maar ik laat me verrassenquote:Op zondag 12 december 2010 18:54 schreef pleeborstel het volgende:
Die Duitser was een beetje een creep toch?
Mwaoh niet perse, meer een man met een geslaagde carrière, die ook nog vlot is.quote:Op zondag 12 december 2010 19:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
En hij zal ook wel veel geld hebben in de ogen van veel vrouwen op middelbare leeftijd
quote:Op zondag 12 december 2010 20:00 schreef Silenus het volgende:
Ik vreet nu snel mien bak leeg, dan red ik het prima op tijd.
Ik wel, ben bloednerveus.quote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zitten we al in de startblokken, mensen??
Jep, zit al helemaal klaar. Kan ik wel gebruiken na vandaag.quote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zitten we al in de startblokken, mensen??
Jeumig, welk dialect is dit in godsnaam?quote:Op zondag 12 december 2010 20:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
Opskiete wanne, tbegint zauwe
Ik hap.quote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef Devz het volgende:
Serie voorgaande jaren nooit gezien, maar heb een interessante reden om het dit jaar wel te volgen. Dus hier ook maar even melden
z-o brabantsquote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeumig, welk dialect is dit in godsnaam?
quote:Op zondag 12 december 2010 20:24 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, hij zocht een vrouwelijke vrouw. Daar is 't dus mis gegaan in m'n sollicitatie.
AHA!!!quote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef Devz het volgende:
Serie voorgaande jaren nooit gezien, maar heb een interessante reden om het dit jaar wel te volgen. Dus hier ook maar even melden
Ben benieuwd naar de eerste uitzending vanavond.
Vast en zeker familie dat mee doet?quote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef Devz het volgende:
Ben benieuwd naar de eerste uitzending vanavond.
Weheheh, je had die foto met tuinbroek en crogs ook niet op moeten sturen.quote:Op zondag 12 december 2010 20:24 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, hij zocht een vrouwelijke vrouw. Daar is 't dus mis gegaan in m'n sollicitatie.
Boxtelquote:Op zondag 12 december 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
Al die jaren in Boxtel heeft Yvon toch wel geshaped. Ze kan zich wel redden in Rotjeknor.
Ben jij een butch dan?quote:Op zondag 12 december 2010 20:24 schreef Cee het volgende:
Veel heeft ie er niet nee.quote:
Ik werd altijd een beetje bang in Boxtel, familie woonde in zo'n tokkiestraat.quote:
Nee dat ook weer niet. Maar ik verwacht dat ie allemaal van die meisjemeisjes gekozen heeft. Van die genagellakte poesjes.quote:
Ik heb er 4 jaar op school gezeten.quote:Op zondag 12 december 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik werd altijd een beetje bang in Boxtel, familie woonde in zo'n tokkiestraat.
Wel ff melden he, als jouw brief voorbij komt!quote:Op zondag 12 december 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet. Maar ik verwacht dat ie allemaal van die meisjemeisjes gekozen heeft. Van die genagellakte poesjes.
Sint Lucas?quote:
Ik hang dan kotsend uit het raam vrees ik.quote:Op zondag 12 december 2010 20:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wel ff melden he, als jouw brief voorbij komt!
Ik ookquote:Op zondag 12 december 2010 20:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik kan me er helemaal een voorstelling maken van hoe het in die keuken ruikt.
Vaak ligt er dan ook zo'n onooglijk Perzisch tapijt op tafel wat dienst doet als tafelkleed.quote:Op zondag 12 december 2010 20:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik kan me er helemaal een voorstelling maken van hoe het in die keuken ruikt.
Klopt ja.quote:Op zondag 12 december 2010 20:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vaak ligt er dan ook zo'n onooglijk Perzisch tapijt op tafel wat dienst doet als tafelkleed.
Zeg dat wel ja.quote:
quote:
keizieligquote:Op zondag 12 december 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
Laatste ronde! Allerdolste machine! En we gaan nog een keertje achteruit! IT'S IT'S IT'S NUMBER ONEEE.
JAJAJAJAJAJAJJAERBIJZIJNENMEEEEMAKKEEEEENNNNNNN11111quote:Op zondag 12 december 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
Laatste ronde! Allerdolste machine! En we gaan nog een keertje achteruit! IT'S IT'S IT'S NUMBER ONEEE.
Nee haha, al doet 'ie nu opeens wel heel erg gayquote:Op zondag 12 december 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Is dit diegene waar van gedacht wordt dat ie heameau is?
Nee, da's Maurits, dat merk je vanzelf.quote:Op zondag 12 december 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Is dit diegene waar van gedacht wordt dat ie heameau is?
Hehequote:Op zondag 12 december 2010 20:31 schreef Cee het volgende:
jepquote:Op zondag 12 december 2010 20:31 schreef RedFever007 het volgende:
heeft Richard die dochter waar half FOK op geilde
Dat is juist de kracht van het program! ghehehequote:Op zondag 12 december 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
Altijd die awkward rond de tafel gesprekken.
quote:Op zondag 12 december 2010 20:32 schreef marcodej het volgende:
Keiharde businessvrouw met een warm hart...
[ afbeelding ]
Ja he! Dacht ik ook al.quote:Op zondag 12 december 2010 20:32 schreef Silenus het volgende:
Die Rob is in z'n vrije tijd ook seriemoordenaar, dat zie je meteen.
Misschien deze dude even inschakelen ?quote:Op zondag 12 december 2010 20:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
JAJAJAJAJAJAJJAERBIJZIJNENMEEEEMAKKEEEEENNNNNNN11111
COME ONNNNNNNN!!!!!!!!!!!
Ik vond hem ook iets hebben, maar ehm ja hoe zeg ik dat, ik zou er niet opvallen, maar hij heeft wel watquote:Op zondag 12 december 2010 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een lichte ogen heeft die vriendMooi hoor.
Die had ik wel in mijn hoofd bij het posten inderdaad.. Thanks voor de toevoeging!quote:Op zondag 12 december 2010 20:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Misschien deze dude even inschakelen ?
Nee. Ik wacht.quote:Op zondag 12 december 2010 20:34 schreef Silenus het volgende:
Nu gaan alle vrouwen in dit topic geilen op die broer. Wedden?
quote:Op zondag 12 december 2010 20:34 schreef Silenus het volgende:
Nu gaan alle vrouwen in dit topic geilen op die broer. Wedden?
volgens mij ook. HOPPA!quote:Op zondag 12 december 2010 20:34 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Annemarie heeft wel de broek aan, als ze een vriend vindt
quote:
quote:
Idd zeg wat een koele kikker.quote:Op zondag 12 december 2010 20:35 schreef Lov1 het volgende:
Ze lijkt niet verrast.. maar misschien is ze overdonderd
Dit is al wekenlang mijn grootste angst.quote:Op zondag 12 december 2010 20:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Cee straks begint de broer/vader/moeder keihard te lachen bij jouw brief![]()
![]()
Is ze ook, is niet voor niks een bikkelharde werker, petje af hoorquote:
Da's volgens mij niet gezegd, toch?quote:Op zondag 12 december 2010 20:36 schreef Blurred86 het volgende:
hoeveel brieven had die richard nou? dat heb ik ff gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |