En hij zal ook wel veel geld hebben in de ogen van veel vrouwen op middelbare leeftijdquote:Op zondag 12 december 2010 18:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat die Duitser het Jos-effect heeft en dat die ook véél brieven krijgt
Ik verwacht echt een dominante vent, maar ik laat me verrassenquote:Op zondag 12 december 2010 18:54 schreef pleeborstel het volgende:
Die Duitser was een beetje een creep toch?
Mwaoh niet perse, meer een man met een geslaagde carrière, die ook nog vlot is.quote:Op zondag 12 december 2010 19:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
En hij zal ook wel veel geld hebben in de ogen van veel vrouwen op middelbare leeftijd
quote:Op zondag 12 december 2010 20:00 schreef Silenus het volgende:
Ik vreet nu snel mien bak leeg, dan red ik het prima op tijd.
Ik wel, ben bloednerveus.quote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zitten we al in de startblokken, mensen??
Jep, zit al helemaal klaar. Kan ik wel gebruiken na vandaag.quote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zitten we al in de startblokken, mensen??
Jeumig, welk dialect is dit in godsnaam?quote:Op zondag 12 december 2010 20:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
Opskiete wanne, tbegint zauwe
Ik hap.quote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef Devz het volgende:
Serie voorgaande jaren nooit gezien, maar heb een interessante reden om het dit jaar wel te volgen. Dus hier ook maar even melden
z-o brabantsquote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeumig, welk dialect is dit in godsnaam?
quote:Op zondag 12 december 2010 20:24 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, hij zocht een vrouwelijke vrouw. Daar is 't dus mis gegaan in m'n sollicitatie.
AHA!!!quote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef Devz het volgende:
Serie voorgaande jaren nooit gezien, maar heb een interessante reden om het dit jaar wel te volgen. Dus hier ook maar even melden
Ben benieuwd naar de eerste uitzending vanavond.
Vast en zeker familie dat mee doet?quote:Op zondag 12 december 2010 20:23 schreef Devz het volgende:
Ben benieuwd naar de eerste uitzending vanavond.
Weheheh, je had die foto met tuinbroek en crogs ook niet op moeten sturen.quote:Op zondag 12 december 2010 20:24 schreef Cee het volgende:
Oh wacht, hij zocht een vrouwelijke vrouw. Daar is 't dus mis gegaan in m'n sollicitatie.
Boxtelquote:Op zondag 12 december 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
Al die jaren in Boxtel heeft Yvon toch wel geshaped. Ze kan zich wel redden in Rotjeknor.
Ben jij een butch dan?quote:Op zondag 12 december 2010 20:24 schreef Cee het volgende:
Veel heeft ie er niet nee.quote:
Ik werd altijd een beetje bang in Boxtel, familie woonde in zo'n tokkiestraat.quote:
Nee dat ook weer niet. Maar ik verwacht dat ie allemaal van die meisjemeisjes gekozen heeft. Van die genagellakte poesjes.quote:
Ik heb er 4 jaar op school gezeten.quote:Op zondag 12 december 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik werd altijd een beetje bang in Boxtel, familie woonde in zo'n tokkiestraat.
Wel ff melden he, als jouw brief voorbij komt!quote:Op zondag 12 december 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet. Maar ik verwacht dat ie allemaal van die meisjemeisjes gekozen heeft. Van die genagellakte poesjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |