quote:Favoriete tv-programmas? Ik heb nog geen tv, dus geen favoriet programma.
Wat ga je zeker een keer voor je partner koken? Wat ze lekker vindt en niet te moeilijk voor me is.
Waarvoor kunnen ze je wakker maken? Alleen voor het nodige.
Wat is je grootste ergernis? Als we druk met de grasoogst bezig zijn en de machine gaat kapot.
Toekomstdroom: De Vierdaagse van Nijmegen nog een keer lopen.
Zo herkenbaar.quote:Wat is je grootste ergernis? Als we druk met de grasoogst bezig zijn en de machine gaat kapot.
Gradusquote:Op zondag 12 december 2010 17:04 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb op Gradus gestemd. Kom op zeg. Dat is toch Frank of Gijsbert. Dat is toch duidelijk
Dat heeft natuurlijk helemaal niks met de preview te makenquote:Op zondag 12 december 2010 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ging al die weken voor Gijsbert, met de meeste brieven, en ineens sinds Zondag ga ik voor Frank![]()
Nee, ik heb al die weken die koppies niet gezien en nu ik Gijsbert voorbij zag komen (met z'n vega opmerkingquote:Op zondag 12 december 2010 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk helemaal niks met de preview te maken.
Ik stem op Maurits.quote:Op zondag 12 december 2010 17:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop dat er ook eens een keertje een (openlijk! voor de grappenmakers hier) homoseksuele boer of boerin meedoet!
Ik denk het uiteindelijk ook, zijn leeftijd is al veel meer in trek bij de kijkers...quote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef Silenus het volgende:
Heee jongens, Gijsbert gaat echt wel de meeste brieven krijgen hoor!
Go go go!quote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef alors het volgende:
Waaaaaah en nu moet ik als een gek mijn essay aftikken voor 20.20!!!!!!
Ik hoop het niet!quote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef Silenus het volgende:
Hij heeft nog geen tvquote:Op zondag 12 december 2010 15:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Boer Adriaan:
[..]
[ afbeelding ]
ahh![]()
Heee Sileen dat heb ik ook gestemd maar stiekum hoop ik op wat anders.quote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef Silenus het volgende:
Haha, doet me denken aan een hovenier waar ik als scholier bij werkte. Was ook zo'n contactgestoorde flapdrol (wel getrouwd, ook met een psychopatisch wijf trouwens) en die was zo ouderwets als de neten.quote:Op zondag 12 december 2010 18:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen tv![]()
![]()
Hij zegt dat echt alsof de tv kortgeleden uitgevonden is
Ik denk wel dat die Duitser het Jos-effect heeft en dat die ook véél brieven krijgtquote:Op zondag 12 december 2010 18:50 schreef megamandy het volgende:
In een voorstukje stond yvonne bij die Duitser en zei ze iets in de trant van: "jij gaat ook altijd voor het meeste/grootste hè!"
Maar ik kan mij gewoon niet voorstellen dat die duizenden brieven heeft gekregen en meer dan Frank of Gijsbert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |