En je grapjas niet te vergetenquote:Op woensdag 8 december 2010 14:16 schreef Silenus het volgende:
Of je régelt natuurlijk gewoon een oppas.
(Haha Sileen heeft z'n lolbroek aan vandaag!)
Muhahahahaquote:Op woensdag 8 december 2010 14:18 schreef Silenus het volgende:
Oh kak, ik zie net de teaser op Nederland 1 en er is een fragment waar Yvon letterlijk met een postbestelbusje op het erf van boer Frank staat.
Wat houdt die weddenschap van Silenus in dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:33 schreef Lov1 het volgende:
[..]
MuhahahahaIk had al goede hoop voor Frank! Ik verwacht een uitgebreid fotoverslag van jouw maaltijd
Mag ik u even helpen herinneren?!quote:
quote:Op donderdag 25 november 2010 19:57 schreef Silenus het volgende:
Ik vreet m'n leuter op als het niet Gijsbert is.
Ja maar die komt niet elke week in de kroeg, dus ontmoet hij die meiden nietquote:Op woensdag 8 december 2010 17:10 schreef Terreros85 het volgende:
Die Frank kan een meid oppikken in elke willekeurige kroeg van Nederland.
Valt wel mee geloof ik, m'n zusje kent hem. En Frank en ik hebben op dezelfde school gezeten, die produceren louter Don Juans.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar die komt niet elke week in de kroeg, dus ontmoet hij die meiden niet
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Valt wel mee geloof ik, m'n zusje kent hem. En Frank en ik hebben op dezelfde school gezeten, die produceren louter Don Juans.
Is het een aandachtsgeil jonk dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Valt wel mee geloof ik, m'n zusje kent hem. En Frank en ik hebben op dezelfde school gezeten, die produceren louter Don Juans.
Fowtoowww!!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2010 18:14 schreef Terreros85 het volgende:
*g-factor of gerrit-factor: Met vrouw A zoenen en voor vrouw B kiezen. Wat een held
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:18 schreef Silenus het volgende:
Oh kak, ik zie net de teaser op Nederland 1 en er is een fragment waar Yvon letterlijk met een postbestelbusje op het erf van boer Frank staat.
quote:Op woensdag 8 december 2010 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, misschien heeft er iemand een geit gestuurd of zo. En die past niet in de kofferbak.
Het seizoen met gerrit heb ik nooit gevolgdquote:Op woensdag 8 december 2010 18:20 schreef Terreros85 het volgende:
Nee, dat was Gerit. Maar Frans kan het ook geflikt hebben.
Ik heb het seizoen daarvoor (het eerste dus) nooit gevolgd.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:12 schreef Meddo het volgende:
[..]
Het seizoen met gerrit heb ik nooit gevolgd
Cynthia van Boer Wim?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:30 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik heb het seizoen daarvoor (het eerste dus) nooit gevolgd.
Bij dat interview met Cynthia op de site vertelde ze dat ze een brief geschreven had aan Marcel. Ze was helaas niet door![]()
Klassiek he. "Nee ik heb het heeeel druk met m'n werk, geen tijd voor een vriend!" Toen ze het rustiger aan deed had ze natuurlijk de ene onenightstand na de andere.quote:Hoe staat het op dit moment met de liefde?
Staat momenteel op een laag pitje. Er staan een aantal grote verandering aan te komen wat werk betreft, wat mijn aandacht volledig opslokt. Sta nog steeds open voor de liefde, maar ben er niet echt mee bezig.
quote:Welke boer van 2010 vind je leuk?
Moet eerlijk bekennen dat ik geschreven heb naar Marcel. Lijkt me een lieve, gevoelige vent. Helaas is het me dit keer niet gelukt om er doorheen te komen.
quote:Word je nog vaak geconfronteerd met je deelname aan BzV?
Niet meer zo. Mijn haar is nogal veranderd en sindsdien is het heel rustig.
Hahaha, geen wonder dat ze dan niet door is. Hans heeft natuurlijk allang gezien wat een duffe Truus die Cynthia isquote:
Oh ja, Marcelquote:Op donderdag 9 december 2010 14:18 schreef Silenus het volgende:
Hans? Marcel.
KAN ER DAN NIEMAND DE BOEREN UIT ELKAAR HOUDEN?
quote:Op donderdag 9 december 2010 14:18 schreef Silenus het volgende:
Hans? Marcel.
KAN ER DAN NIEMAND DE BOEREN UIT ELKAAR HOUDEN?
Jij komt niet uit Brabant he?quote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
JOA DES ALLANG BEKENT DÈ HULLIE OIT MEKAAR ZÈN.
KZIE PETER ALTIJD ALLINIG NEFFE SKEURE IN ZUNNEN AUWTOO.
Nèèh...quote:Op donderdag 9 december 2010 17:16 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Jij komt niet uit Brabant he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Hoezo, deed ik t niet goed dan volgens jou of wat bedoel je eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 19:01 schreef Silenus het volgende:
Hé de lange broer van homoboer Maurits is kandidaat bij Lingo!
Jaquote:Op donderdag 9 december 2010 14:25 schreef Mani89 het volgende:
Irisdie zit geestelijk al achter de geraniums.
quote:Op donderdag 9 december 2010 18:53 schreef Silenus het volgende:
Ik vind het ook vrij Brabants overkomen eigenlijk.
Ik vind er dit seizoen veel spontane boeren bij zitten, vlot ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:43 schreef Grunge. het volgende:
Matthijs van N. stelde vanavond een treffende vraag aan tafeldame Yvon bij DWDD: "Zit er weer een 'Wietse' in? Iemand waar ik me aan kan verlustigen?" Wie denken jullie dat de meest awkward momenten gaat opleveren (heerlijk is dat, en tegelijkertijd ook niet: zappen of je wegdraaien, maar toch weer terug, want je móet het zien! Genieten mèt plaatsvervangende schaamte)?
Die 3 broers/boeren mogen van mij wegblijvenquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind er dit seizoen veel spontane boeren bij zitten, vlot ookMaar de vraag is nog welke er doorgaan natuurlijk.
Ik hoef ze ook niet. Dan krijg je dat geklef in de familie en steeds met z'n drieën, bleghquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Die 3 broers/boeren mogen van mij wegblijvende huismanboer, de klusboer en de boerboer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |