Golddiggers.quote:Op zondag 12 december 2010 21:26 schreef UltraR het volgende:
[..]
Daar komen alleen maar vrouwen op af die de behoefte hebben hun al sterk aanwezige minderwaardigheidscomplex te vergroten.
quote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef pfaf het volgende:
Zei Frank nu: " Je bent oubollig. Is niet erg hoor."
Kom ik straks op terug, heb nu vriendin aan de telefoon om de uitzending te evalueren.quote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, hoe was je brief, typisch Cee of erg serieus?
Iets over een oubollige hobby geloof ik. Hij zal haar wel hebben aangesproken over het klaverjassenquote:Op zondag 12 december 2010 21:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Maar kan iemand even terugspoelen wat Frank nou zei wat echt niet kan??
Ik kan niet terugspoelen nl..
Ik vond het prachtig.quote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef alors het volgende:
Ik vond die Richard meteen al een vaag figuur, maar dit slaat alles!!!
quote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Kom ik straks op terug, heb nu vriendin aan de telefoon om de uitzending te evalueren.
Oooh, tja daar heeft hij ook groot gelijk in imo.quote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Iets over een oubollige hobby geloof ik. Hij zal haar wel hebben aangesproken over het klaverjassen
Dit gaat wel de held van het seizoen worden, in negatieve zin uiteraard.quote:Op zondag 12 december 2010 21:30 schreef Lov1 het volgende:
Brr, zal Richard die opmerking ook bij elke vrouw uit de kast toveren?
Heb je al honger?quote:Op zondag 12 december 2010 21:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit gaat wel de held van het seizoen worden, in negatieve zin uiteraard.
Geen familie, wel een goede bekendequote:Op zondag 12 december 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vast en zeker familie dat mee doet?
quote:Op zondag 12 december 2010 21:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit gaat wel de held van het seizoen worden, in negatieve zin uiteraard.
geen ene hunk gezien.quote:Op zondag 12 december 2010 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Wat een vermakelijk programma toch, en niet meer alleen wat sneue boeren maar ook hunks
Wat zeurt ze dan, is toch ook zo? Ze zag er ook wel een beetje kak uit, totaal geen type voor leuke Frankquote:Op zondag 12 december 2010 21:29 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Iets over een oubollige hobby geloof ik. Hij zal haar wel hebben aangesproken over het klaverjassen
Ik dacht echt, what the fuck! echt, 2??? nog altijd meer dan 1...hij kan kiezen!!!quote:Op zondag 12 december 2010 21:32 schreef Confession het volgende:
diegene met 2 brieven waaronder 1 email en een geschreven..
lullig lol!
en die van 1071 .. wat een verschil ook.
Waardoor het programma haar functie en doel wel voorbij schiet, maargoed, dat is een andere discussie...quote:Op zondag 12 december 2010 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Wat een vermakelijk programma toch, en niet meer alleen wat sneue boeren maar ook hunks
Ik vind serieus Adriaan echt leuk, jammer dat ik te jong ben..quote:Op zondag 12 december 2010 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik lul hier gewoon overheen.quote:
Ja ik ging dood van het lachen, hij staat echt wel verschut 2 brieven..quote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Ik dacht echt, what the fuck! echt, 2??? nog altijd meer dan 1...hij kan kiezen!!!
Ja, dat kan straks niet meerquote:
Als je je aan je weddenschap houdt, LUL je niet lang meer..quote:Op zondag 12 december 2010 21:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik lul hier gewoon overheen.
Wat vonden jullie van de uitzending jongens?
Nou Silenus, wanneer gaan we lunchen?quote:Op zondag 12 december 2010 21:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik lul hier gewoon overheen.
Wat vonden jullie van de uitzending jongens?
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik bijna van mn stoel schoof van het lachen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:35 schreef Confession het volgende:
[..]
Ja ik ging dood van het lachen, hij staat echt wel verschut 2 brieven..
oh das niet veel he..
lol lol lol nee idd niet nee. sneuuuuuuuuuuuuu
Als je hier post mis je idd altijd de helft, of je tv moet op volume 10 staanquote:Op zondag 12 december 2010 21:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wie is er nou eigenlijk door?
Ik heb de helft maar gevolgd, door het posten hier![]()
Gijsbert
Frank
Ik vind het ook sneuquote:Op zondag 12 december 2010 21:36 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik bijna van mn stoel schoof van het lachen.
Maar... eigenlijk is het natuurlijk wel bijzonder zielig voor zo'n vent.
Niks aan , sowieso te oud. maar over smaak valt niet te twisten indeeed.quote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Frank en Gijsbert zijn toch geen lelijkerds.
Haha ja, maar ik vind het wel lachen hier altijd.quote:Op zondag 12 december 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je hier post mis je idd altijd de helft, of je tv moet op volume 10 staan
En m'n laptop kookte weer over, dus ik heb ook stukken gemist
Ik kan blijkbaar niet echt 2 dingen tegelijk.quote:Op zondag 12 december 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je hier post mis je idd altijd de helft, of je tv moet op volume 10 staan
En m'n laptop kookte weer over, dus ik heb ook stukken gemist
Dat koeiensysteemquote:Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef lunapuella het volgende:
Ik krijg echt kippenvel (in negatieve zin) van die Richard, en het feit dat 'ie een soort lopende band systeem voor zijn koeien heeft helpt ook niet mee. Maar voor het programma is 'ie vast beter dan die drie broers, die kwamen echt een beetje achterlijk over op mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |