quote:Wat is je motto? Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
De ellende als je gaat scheidenquote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je bent toch vrij je bruiloft zo in te vullen zoals jullie dat willen? Ik zie niet in hoe je nadelen aan een bruiloft kan zien...
Een bruiloft vereist trouwen voor de staat.quote:Op zondag 19 december 2010 22:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je bent toch vrij je bruiloft zo in te vullen zoals jullie dat willen? Ik zie niet in hoe je nadelen aan een bruiloft kan zien...
Dat is vast een van die Miss Etam's van Marcel?quote:Op zondag 19 december 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
NouMooiNiet
Ik zit even de profieletjes van de meiden te bekijken. Ik krijg altijd jeuk van dit soort antwoorden:
[..]
Eigenlijk moet Richard die Annemarie een goede beurt geven zodat ze wat ontdooit. En het kind geven we aan Marcel.quote:Op zondag 19 december 2010 21:58 schreef NouMooiNiet het volgende:
Marcel zoekt helemaal op de verkeerde manier, hij zoekt een baarmoeder.
Richard legt op de verkeerde manier contact, hij wil sex.
Annemarie daar zit een ontzettende dikke muur omheen.
[sub]
Berber: "Een dag niet gekaart, is een dag niet geleefd."quote:Op zondag 19 december 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
NouMooiNiet
Ik zit even de profieletjes van de meiden te bekijken. Ik krijg altijd jeuk van dit soort antwoorden:
[..]
quote:Op zondag 19 december 2010 22:14 schreef Cee het volgende:
NouMooiNiet
[..]
Jij bent goed bezig vanavondquote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Richard die Annemarie een goede beurt geven zodat ze wat ontdooit. En het kind geven we aan Marcel.
Alle drie tevreden, en het levert ook nog eens mooie televisie op.
Juist.Daarom.quote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef UltraR het volgende:
[..]
Een bruiloft vereist trouwen voor de staat.
Het hele idee van trouwen, elkaar eeuwige trouw beloven, slaat gewoon nergens op. Dat is een belofte die je niet -kan- doen. Mensen veranderen nu eenmaal, op een gegeven moment kan je uit elkaar gegroeid zijn. 1 op de 3 huwelijken in Nederland eindigt in een echtscheiding, denk je dat zij niet net zo sterk hun huwelijksbelofte meenden als anderen? En toch gaat het mis, en dan moet je een echtscheiding gaan regelen. Enorm veel werk en ontzettend duur.
Waarom trouwen? Kan je niet van elkaar houden en beloven er alles aan te doen om de rest van je leven met elkaar te delen, zonder dit voor een een of andere ambtenaar te doen?
quote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Richard die Annemarie een goede beurt geven zodat ze wat ontdooit. En het kind geven we aan Marcel.
Als je kinderen wilt, wordt het een stuk moeilijker in ieder geval.quote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef UltraR het volgende:
[..]
Een bruiloft vereist trouwen voor de staat.
Het hele idee van trouwen, elkaar eeuwige trouw beloven, slaat gewoon nergens op. Dat is een belofte die je niet -kan- doen. Mensen veranderen nu eenmaal, op een gegeven moment kan je uit elkaar gegroeid zijn. 1 op de 3 huwelijken in Nederland eindigt in een echtscheiding, denk je dat zij niet net zo sterk hun huwelijksbelofte meenden als anderen? En toch gaat het mis, en dan moet je een echtscheiding gaan regelen. Enorm veel werk en ontzettend duur.
Waarom trouwen? Kan je niet van elkaar houden en beloven er alles aan te doen om de rest van je leven met elkaar te delen, zonder dit voor een een of andere ambtenaar te doen?
quote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Dat is vast een van die Miss Etam's van Marcel?
Ik snap er ook geen jota van. Hij doet me trouwens een beetje denken aan:quote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Die Richard, dat is wat mij betreft 100% type Foute Man. Hij slijmt je over de tafel heen. Dat hij serieus wordt genomen! Die krijgt nog een hoop problemen en kritiek, dat wordt lachen.
Klopt, kinderen is de juiste reden, maar ook alleen maar omdat dit in het verleden zo is ingericht door de gristelijke partijen in de regering om trouwen haast onontkoombaar te maken als je eenmaal kinderen hebt.quote:Op zondag 19 december 2010 22:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je kinderen wilt, wordt het een stuk moeilijker in ieder geval.Ik ben het ook wel deels met je eens, daarom haalde ik ook specifiek de bruiloft zelf aan. Die toch vrij in te vullen is...
Mn quote mn quotequote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Geniaal!quote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jaaa inderdaad!quote:Op zondag 19 december 2010 22:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen jota van. Hij doet me trouwens een beetje denken aan:
[ afbeelding ]
'Lust jij een bonbonnetje?'
Ik vind Richard ook meevallenquote:Op zondag 19 december 2010 22:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond Richard behoorlijk meevallen en z'n vrouwen vond ik lekker pittige dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |