Ksenia is altijd eerlijk geweest over haar gevoelens. Dat ze veel twijfels had.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:24 schreef strontboer het volgende:
Wel naai op zich dat Ksenia tot op het laatste moment Marcel nog hoop gaf. Heb het idee dat ze al vanaf het begin geweten heeft dat het niks werd tussen hen.
dus?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Toen ik met mijn klas in 2009 langs een boerderij in wassenaar was gweest. Die Annemarie runde daar een Kaasiwnkel. WHAHAHAHA IK heb annemarie in 2009 al gezien
en nu?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Toen ik met mijn klas in 2009 langs een boerderij in wassenaar was gweest. Die Annemarie runde daar een Kaasiwnkel. WHAHAHAHA IK heb annemarie in 2009 al gezien
Ja, nog net voor zonsondergang op de allerlaatste dag.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:10 schreef roos85 het volgende:
ik krijg best medelijden met Annemarie, ze doet echt haar best
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Hippos het volgende:
Die uitspraak ook: iets van "oude mozaIk, dat kun je ook bij beetje tegelboer kopen" Goed Leven...![]()
Daar heb ik m'n twijfels overquote:Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ksenia is altijd eerlijk geweest over haar gevoelens. Dat ze veel twijfels had.
nou ze zocht wel vaker toenadering, iedere keer reageerde Adriaan toch wel koeltjesquote:Op zondag 20 februari 2011 21:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, nog net voor zonsondergang op de allerlaatste dag.Ze deed net zo min haar best. Reactie van Adriaan was wel vreemd. Niet bot of lomp, maar gewoon vreemd. Benieuwd wat-ie op dat moment dacht.
lijken mij de stellen die nog bij elkaar zijnquote:Richard en Annemieke."Ik wil naast jou zitten"
Frank en Anita.
Gijsbert en Femke.
nee hoorquote:Marcel en Ksenia. Kan nog wel wat worden.
dat kan nogquote:Annemarie en Adriaan. Kan ook nog wel wat worden, op hun manier.
Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:33 schreef Arcee het volgende:
Marcel en Ksenia. Kan nog wel wat worden.
Sowieso weinig emotie bij Annemarie en haar mannenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef Hippos het volgende:
Heeft Adriaantje ooit eerder iets gehad met iemand? Ik kan me voorstellen dat het zo voor een eerste keer (?) met camera's erbij erg eng en lastig is en dat je dichtslaat, maar ik heb 0,0,0,0 emotie gezien, geen liefde. Geen handje vasthouden, geen knuffel of toenadering naar elkaar.
Hij is gewoon lekker zichzelf, ook al oogt het af en toe niet zo fraai.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef Susi het volgende:
Ik snap écht niet dat iedereen Adriaan opeens heel lomp vindt. Hij gedraagt zich net zo als in de rest van het programma.
Annemarie was natuurlijk altijd al een ijskonijn in de serie, maar tijdens zo'n citytrip (geen werk werk werk werk werk werk) kun je juist elkaar beter leren kennen; ze wilde Adriaantje beter leren kennen en ik vermoed dat de boodschap nu wel duidelijk is. Volgensmij baalde ze wel, hoe ze na de opmerking over 'mooie zon' reageerde, voor haar doen zei dat veel.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef strontboer het volgende:
[..]
Sowieso weinig emotie bij Annemarie en haar mannen
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Yvon: "Nou Annemarie, is het nog gelukt tussen jou en Adriaan?"
Annemarie: "Ja, het gaat fantastisch. We MSNen twee keer in de week en we smsen bijna elke dag. Gisteren heb ik 'm toegevoegd op Hyves."
Yvon:![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |