Het enige dat je postte was een belediging...dat wordt gewoon verwijderd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:10 schreef KoningStoma het volgende:
Er is nu tot twee keer toe een reactie verwijderd uit het recensie topic. Nogal vervelend, omdat het topic dan ook uit mijn actieve topics verdwijnt.
Het was mij ook niet duidelijk waarom.
Een belediging? Wat er in mijn post stond was iets als: "of je bent niet in staat om het grappig te vinden". Dit was niet direct een belediging. Ik impliceerde alleen maar dat de persoon naar wie het bedoeld was, wellicht het type persoon was dat in de betreffende film zwart gemaakt werd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Het enige dat je postte was een belediging...dat wordt gewoon verwijderd.
wrm heb je mijn topic gesloten was niks mis mee! Je mag een mening hebbe maar hou die voor je ofsoowquote:
Gast rot nou eens op met je sneue aandachtrekkerij en getroll.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:15 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
wrm heb je mijn topic gesloten was niks mis mee! Je mag een mening hebbe maar hou die voor je ofsoow
hahaha ja grappig. Het is geen aandachtstrekkerij het is een klacht dus fuck off.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:16 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gast rot nou eens op met je sneue aandachtrekkerij en getroll.
Ga naar het Viva forum, daar begrijpen ze je breezer taalgebruik ook.
Deze user heeft mij expres grote spoilers toegestuurd in dat GoT topic toen ik klaagde over boekenlezers die teveel spoileren.quote:
Op FOK! heeft een ban altijd een bepaalde duur en is zelden permanent. Voor dat laatste moet je het wel erg bont gemaakt hebben (de site schade berokkenen, illegale zaken). Als iemand op een relatief lichte manier over de schreef gaat, dan zie je diegene dus meestal weer na 48 uur tot een week terug.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:47 schreef VeX- het volgende:
Sorry.
[..]
Deze user heeft mij expres grote spoilers toegestuurd in dat GoT topic toen ik klaagde over boekenlezers die teveel spoileren.
De reactie is toen weggehaald omdat ik en anderen hebben geklaagd en de user is lang weggebleven (ban?) maar nu zie ik hem nu weer doodleuk posten. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Wat moet jij een kutleven hebben zegquote:Op zondag 29 juli 2012 23:54 schreef VeX- het volgende:
Je kunt ook niemand van een topic/subforum verbannen?![]()
Dan maar hopen dat hij z'n les heeft geleerd.
Neuh. Jij bent gewoon irritant en fok heeft geen negeerlijst.quote:
Ah boehoeeeeee, doet het pijn? Litteken op je ziel?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:59 schreef VeX- het volgende:
[..]
Neuh. Jij bent gewoon irritant en fok heeft geen negeerlijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |