Op FOK! heeft een ban altijd een bepaalde duur en is zelden permanent. Voor dat laatste moet je het wel erg bont gemaakt hebben (de site schade berokkenen, illegale zaken). Als iemand op een relatief lichte manier over de schreef gaat, dan zie je diegene dus meestal weer na 48 uur tot een week terug.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:47 schreef VeX- het volgende:
Sorry.
[..]
Deze user heeft mij expres grote spoilers toegestuurd in dat GoT topic toen ik klaagde over boekenlezers die teveel spoileren.
De reactie is toen weggehaald omdat ik en anderen hebben geklaagd en de user is lang weggebleven (ban?) maar nu zie ik hem nu weer doodleuk posten. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Wat moet jij een kutleven hebben zegquote:Op zondag 29 juli 2012 23:54 schreef VeX- het volgende:
Je kunt ook niemand van een topic/subforum verbannen?![]()
Dan maar hopen dat hij z'n les heeft geleerd.
Neuh. Jij bent gewoon irritant en fok heeft geen negeerlijst.quote:
Ah boehoeeeeee, doet het pijn? Litteken op je ziel?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:59 schreef VeX- het volgende:
[..]
Neuh. Jij bent gewoon irritant en fok heeft geen negeerlijst.
Mike had genoeg duidelijkheid gegeven. Geen boekspoilers in een serietopic.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ah boehoeeeeee, doet het pijn? Litteken op je ziel?![]()
Gast serieus. Jij samen met een andere user het hele topic aan het verzuren met jullie butthurt gedrag over spoilers geen spoilers. En dan gaan er mensen trollen. Waaronder ik.
En dan zie ik ineens een quote verschijnen, in een Feedback topic.
Dat jij er na een half jaar nog steeds aan ergert is heul niet mijn probleem hoor![]()
Die zogenaamde ''spoilers''? Was geen hol van waar. Sukkel.
Ja wat, je gaat over mij klagen maar je wilt geen backtalk van degene die je probeert een ban aan te praten ?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:11 schreef VeX- het volgende:
[..]
Mike had genoeg duidelijkheid gegeven. Geen boekspoilers in een serietopic.
Daar konden jullie kleingeestige boekenlezers niet tegen en dus gingen jullie, zoals je zelf ook toegeeft, trollen. Of er van die spoilers iets waar van was is irrelevant.
Dat was trouwens iets van een maand of 2 geleden gebeurt en de enige reden waarom ik het heb onthouden is omdat ik die nick en avatar na al je getroll inmiddels wel ken.
Geloof me, als er een negeerlijst was dan hadden we dit gesprek niet.
Het getroll van jullie boekenlezers heeft het topic om zeep geholpen. Tijdens jouw afwezigheid ging het prima.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja wat, je gaat over mij klagen maar je wilt geen backtalk van degene die je probeert een ban aan te praten ?Rot toch op. Dit is nou precies hoe jij eigenhandig met wat andere posters het hele GoT topic aan stront hebt geholpen.
''Na al je getroll''Volgens mij heb je wat zand in je vagina gekregen, toen je geboren werd.
Het is goed met je.
Geen van de dingen die hij spoilde waren in de serie geweest. Hij deed het puur om tvkijkers te trollen.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:09 schreef Jivis het volgende:
Waren het dikke boekspoilers? Dan vind ik het wel asociaal, want dan verpest je wellicht ook de ervaring van boeklezers die nog maar bij deel een of twee zijn.
Het GoT topic moet gewoon over de serie gaan, punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |