Meisje.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:04 schreef Johan1994 het volgende:
Is Dani nou een meisje of een jongen (want ik dacht eerst dat het Justin Bieber was)
Het komt sowieso erg nep over allemaal. Toen bekend werd dat er niet 2 winnaars maar slechts 1 zou zijn....... "O my god! This is gonna be SO mch harder! This changes everything!!!!!!" ....quote:Op zondag 10 juni 2012 22:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Glee Project gezien!
Tot nu toe weinig vervelende mensen erbij. Vind wel dat Tyler eruit had gemoeten. Maxfield was ook niet echt bijzonder, ze hadden ze beter allebei kunnen elimineren.
Wat een stel zoete, Amerikaanse kinderen zijn het trouwens bij elkaar. Dat geknuffel de hele tijd, love you's, huilen als er iemand weggaat.. Het komt nep over.
Leuk om Zach weer te zien
Meisje. Ik gokte op de transgender, maar dat is ze niet, dat is Tyler. Nu gok ik op lesbiennequote:Op maandag 11 juni 2012 00:04 schreef Johan1994 het volgende:
Is Dani nou een meisje of een jongen (want ik dacht eerst dat het Justin Bieber was) Voor de rest ga ik het volgen
! Vorig seizoen had ook lekker veel drama. Hou ik wel van.
Die blinde heeft echt een mooie eigen stemquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind die blinde jongen wel lief, en zijn stem klinkt echt goed. Het lijkt me alleen wel lastig om als blinde in een serie te spelen, loop je de hele tijd de verkeerde kant op.
Mooie ogen hehquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:07 schreef Ang3l het volgende:
Ben maar begonnen met een inhaalslag van seizoen 1. Ik blijf teen jesus echt zo extreem sexy vinden. Damn.
Daarom was hij van de mannen ook mijn favoriet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:07 schreef Ang3l het volgende:
Ben maar begonnen met een inhaalslag van seizoen 1. Ik blijf teen jesus echt zo extreem sexy vinden. Damn.
Ik vind de dreadlocks juist iets toevoegen aan de sexyness.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mooie ogen hehMoet bij hem altijd denken aan de Disney-tarzan
Jammer alleen van z'n dreadlocks
Dat wel jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de dreadlocks juist iets toevoegen aan de sexyness.
Alleen bij de tussenstukjes, dat ze zegmaar praten tegen de camera met die gekleurde achtergrond, daar is ie nioet zo mooiZelfs junk-achtig.
Other than that: Hubba hubba. Zo veel mooier dan die gelikte all american tandpastaglimlach jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |