Moet er nog 52, dus te veel om op te noemenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:22 schreef RanTheMan het volgende:
welek nummers ontbreken er nog bij sommigen?
ik weet er maar 12 anders...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet er nog 52, dus te veel om op te noemen
55/100quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:45 schreef ArtistA het volgende:
http://quizible.com/quiz/movie-scenes-quiz/1075
Deze is ook wel leuk
je weet toch dat ik in mn troll modus zit vandaagquote:
Klopt, daarom ga ik er ook niet serieus op in, maar met een dom plaatje...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:02 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
je weet toch dat ik in mn troll modus zit vandaag
Voor sommige wel en sommige niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:03 schreef dyonvbaal het volgende:
is dat veel, 131 euro voor 2 broeken en 1 tshirt inc verzenden en invoerkosten?
Nou als er Zeeman op het label staat ben je f*cked... Maar over het algemeen lijkt het me een goeie prijs, de spijkerbroeken die ik altijd heb hakken er altijd in qua prijsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:03 schreef dyonvbaal het volgende:
is dat veel, 131 euro voor 2 broeken en 1 tshirt inc verzenden en invoerkosten?
alles is relatief...quote:
Heheh, nee.. geen zeeman...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:05 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nou als er Zeeman op het label staat ben je f*cked... Maar over het algemeen lijkt het me een goeie prijs, de spijkerbroeken die ik altijd heb hakken er altijd in qua prijs
Heheh, nee dit keer zijn het Rocawear broeken en een occupy all streets shirtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:10 schreef JayHovah het volgende:
Levi's zijn altijd al kwaliteitsbroeken geweest, dus als de maten goed zijn (wat altijd een crime is bij spijkerbroeken vind ik) dan zou ik het wel doen. Maaaaaaarrrrrrrrrrr......het blijft jouw geld maat.
Ik heb nog een Rocawear broek liggen die ik niet meer pas btw. Ik zal ff kijken wat de maat is, voor een kratje pils is ie voor jou.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heheh, nee dit keer zijn het Rocawear broeken en een occupy all streets shirt
Ik begon over levi omdat jij over spijkerbroeken begonquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:18 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik heb nog een Rocawear broek liggen die ik niet meer pas btw. Ik zal ff kijken wat de maat is, voor een kratje pils is ie voor jou.
En ik refferde naar Levi's omdat je het daarvoor over had. Zelf draag ik bijna alleen maar Replay.
Wat is 163 die je niet weet?quote:
Dat is een quote van ArtistA die robin hood dus niet goed ingevuld kreegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Wat is 163 die je niet weet?
welk nummer bedoel ik, en heb je de link nog es, heb de pagina afgesloten...
owh ok, verkeerd gelezen dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is een quote van ArtistA die robin hood dus niet goed ingevuld kreeg
http://quizible.com/quiz/150-movies-quiz/33044
welke nogquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:45 schreef wyccie het volgende:
Robin Hood.... en ik maar denken dat het een Harry Potter was. Ik moet er nog 39 en daar zitten een paar frustrerende bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |