Verrassend, ben erg benieuwd.quote:WNL-presentatrice Merel Westrik krijgt vanaf 23 juli een eigen avondprogramma op Nederland 3. WNL Half 8 Live! staat met actuele reportages, deskundigen en andere gasten stil bij het nieuws van de dag. Ook wordt tijdens de uitzending rechtstreeks geschakeld naar jonge verslaggevers in het land.
Hoewel het nieuwe avondmagazine te zien is op het tijdstip van De Wereld Draait Door , benadrukt WNL-hoofdredacteur Bert Huisjes dat het programma „zeker geen afgeleide” van de VARA-rubriek zal zijn. „We maken zonder grote pretenties een gevarieerde nieuwsshow, zoals we dat afgelopen seizoen ook deden in de ochtend”, aldus Huisjes. „ WNL Half 8 Live! heeft veel aandacht voor nieuws, sport, politiek, misdaad en showbizz. Het programma is toegesneden op de vooravond en wordt, zoals altijd bij WNL, gebracht met een goed humeur.”
Westrik presenteert samen met Eva Jinek ook de ochtendshow Vandaag de Dag , die in september weer terug komt op de buis. WNL Half 8 Live! is tot en met 31 augustus elke werkdag te zien.
De Grote Blonde Leider.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is GBLIk zie wel dat het gelijk is met Op weg naar Londen op NL1.
quote:
Maar dan is iedereen net wakker en geeft niemand nog een neuk.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:01 schreef Veerboot het volgende:
Zouden
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
net als in dat ochtenprogramma voor de reportages zorgen? Man, man, man, wat is dat slecht. Als een mislukte Mart Smeets staan ze dan in één minuut tijd de meest lullige onderwerpjes aan elkaar te praten.
Met andere leegte.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:20 schreef Specularium het volgende:
Eindelijk de leegte van 19:30 weer opgevuld.
Ik moest nog terugzapp0n.quote:
Met SchoolTV en Sesamstraat.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
Het is net RTL boulevard gemengd met Hart van Nederland.
Inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2012 19:31 schreef Karina het volgende:
Het is net RTL boulevard gemengd met Hart van Nederland.
quote:Op maandag 23 juli 2012 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Het is een soort bijkom-TV voor net geopereerde lobotomie patiënten.
Plus hij wordt gestigmatiseerd omdat ie een Marokkaan is in een dure auto.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, Badder zet al voorzichtig in op de moeilijke jeugd.
Bedoel je Bonk-jassie?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
In ieder geval wel een leuke vent erbij.
Gaat lekker.
En HvN wat meer voor jou?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vind het wel een programma voor jou eik. Telegraaf-TV.
De Telegraaf zet een charme-offensief in om (indirect) Estelle Cruijff te redden?quote:
Waarom moet ze gered worden? Ze is toch geen klein kind?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:41 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De Telegraaf zet een charme-offensief in om Estelle Cruijff te redden?
Ze zitten in hetzelfde schuitje.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:42 schreef tong80 het volgende:
Vreselijk, tenenkrommend. Wie is die doos ? Ze stelt geen goeie kritische vragen.
Ze laat die vent lekker zijn PR-praatje houden.
Terechte aandacht.quote:
Met zo'n adviseur is in principe weinig mis.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:43 schreef Modus het volgende:
Sowieso, een adviseur van een vechtsporter.,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
.
Kampioen zwaargewicht K-1.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
En was hij zo bekend dan, voor Estelle? Ik had nog nooit van hem gehoord.
Dat bedoel ik, dit soort aandacht. Gewoon een vechtersbaas.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terechte aandacht.
Maar niet op deze manier.
Hij heeft iemand invalide geslagen.
Winnaar K-1 Wereldtopper, miljonair.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Eerlijk gezegd interesseert me dit geen ene moer. Die hele Badr niet. Als hij iemand klappen heeft verkocht, dan hup oppakken.
Ik ueb ook nooot van hem gehoord hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Eerlijk gezegd interesseert me dit geen ene moer. Die hele Badr niet. Als hij iemand klappen heeft verkocht, dan hup oppakken.
Vanavond komt er een herhaling. 23:50 ofzo.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is het wat?
Straks uitzending gemist checken
Dan ben ik er helaas niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanavond komt er een herhaling. 23:50 ofzo.
Idd, die Merel heeft een leuk snoetje, maar hier is ze niet geschikt voor.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Matthijs (b)lijkt zijn salaris toch wel waard. Dit is een vak wat maar weinigen beheersen. En die zitten vanavond niet aan tafel.
Wormvormig aanhangsel.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Dit zit nog ónder Hart van Nederland, eerder Blinde Darm van Nederland.
Sjezus, zo ergquote:Op maandag 23 juli 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Dit zit nog ónder Hart van Nederland, eerder Blinde Darm van Nederland.
Gun d'r een weekje ofzo, ze moet ook inkomen.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, die Merel heeft een leuk snoetje, maar hier is ze niet geschikt voor.
Daar wordt het format niet beter van.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gun d'r een weekje ofzo, ze moet ook inkomen.
Het probleem is dat er geen concept is, het is een rommeltje.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef OProg het volgende:
Het concept en decor zijn niet om over naar huis te schrijven zeg maar.
Yep. Als het item is dat je moet gaat zitten vertellen dat je 100 op de snelweg mag dan kan het ook niet echt veel worden op deze manier.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Het probleem is dat er geen concept is, het is een rommeltje.
Ah, ik heb niks gemist dus?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Het probleem is dat er geen concept is, het is een rommeltje.
Ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Hij heet toch Tom? Of is dit zijn tweelingbroer.
Zeker niet voorspelbaar idd.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Goh verrassend, een autocoureur die niet zoveel op heeft met snelheidslimieten.
Een mongol meer of minder valt relatief niet eens meer op.quote:
Nou hij deed wel erg zijn bestquote:Op maandag 23 juli 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een mongol meer of minder valt relatief niet eens meer op.
Ze waren niet allemaal dik en 50.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Je valt op bijna naakte, dikke vijftigers met bierbuik en tattooos?
Eerder bij DTVDDquote:Op maandag 23 juli 2012 19:57 schreef k_man het volgende:
Zal mij benieuwen of we oit fragmenten uit dit programma terug gaan zien bij Zomergasten. Het heeft wel potentie.
In ieder geval iemand die kleurenblind is.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:57 schreef OProg het volgende:
Dat decor is met minimaal budget in elkaar gezet.
Door iemand zonder stijlgevoel.
Ik zit tussen ergeren en gniffelen. Een heel aparte gewaarwording.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Albert Verlinde maar dan anders.
Goh wat heerlijk dit, tijden geleden dat ik me ZO heb geërgerd.
Dat logootje is ook een drama. Kennelijk vanmiddag nog even in elkaar geknutseld door de stagiair. "Ja, ehm, weet ik veel, doe maar iets met een 8."quote:Op maandag 23 juli 2012 19:57 schreef OProg het volgende:
Dat decor is met minimaal budget in elkaar gezet.
Door iemand zonder stijlgevoel.
Is dit niet een herhaling van die nacht-tv shows van RTL dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:00 schreef Kansenjongere het volgende:
Het lijkt een kruising tussen die mislukte zomerimitaties op DWDD die we de afgelopen jaren zagen en het slechtste uit PowNews. Hier zouden ze zelfs diep in de nacht de publieke omroep niet mee moeten vervuilen.
Nee denk het niet hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou die showbizz-deskundige homo zijn?
Ik hoop dat ze het zometeen vraagt, ze is toch al van de open deuren.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik wil niet stigmatiseren, maar het is niet geheel uit te sluiten.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn windjes maken geen geluid.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Inclusief 3 previews op een item van 15 seconden.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef TheGOAT het volgende:
Dit programma is nog 15 x zo slecht als goedemorgen nederland of hoe het heet, tenenkrommend. Wacht alleen nog op de weer/verkeer man die om het kwartier langskomt
Och, als je gewoon je verhaal wilt kunnen afdraaien zonder een kritsche vrag, is dit wel dé gelegenheid.quote:
quote:Jan Uriot
Jan Uriot is journalist, schrijft voor de Telegraaf en heeft in Weekblad PRIVÉ zijn eigen rubriek Showtime en in de Gaykrant de pagina URIOT@GK. Bij de televisiezender WNL op Nederland 1 is hij wekelijks te zien in het programma Vandaag de dag als Showbizzkenner. Hij was in de jaren '90 producer, nieuwslezer en presentator bij Radio Noordzee Nationaal. Vier jaar lang was hij bij deze zender de producer van Conny Vandenbos en drie jaar lang presenteerde hij het programma van Jomanda. Jan schreef twee boeken. In 2001 verscheen De Prins met de losse handjes over het leven van Joop van Tellingen. In 2009 publiceerde hij de uitgave Sonneveld Mevrouw over het leven van Wim Sonneveld.
Een nieuwe dag IN DE GESCHIEDENIS!!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Goh, er is morgen weer een nieuwe dagStop de persen.
Volgens mij mocht ze precies drie zinnen uitspreken.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:04 schreef FredVleespet het volgende:
Ik was even bang dat die nep-Amy commentaar ging geven over de gebeurtenissen in die bios
Je kan ook gewoon buiten gaan zittenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:04 schreef Specularium het volgende:
http://www.tvgids.nl/arti(...)eriks_en_Van_Rossem/
Misschien is dit wel iets.
Ik constant.quote:
Ik hoorde alleen het gegiechelquote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Cee het volgende:
Wat doet ze goed, ik had 't even gemist, de buurmaan boorde een gaatje in de muur.
Dat tunetjequote:Op maandag 23 juli 2012 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit voelt aan als de intocht van Sinterklaas
Alleen Meneer Aart moet er nog bij.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat is leuker.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik denk dat ze alle gasten was.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:10 schreef k_man het volgende:
Aan het eind van de uitzending blijkt dit het nieuwe tiepetje te zijn van Wendy van Dijk.
Ja, denk het ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk dat Merel straks nog wel een paar kritische en snoeiharde vragen gaat stellen.
Zijn haar ziet idd erg blond.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:12 schreef DappereDodo77 het volgende:
je kunt zien dat ie maar 10min bij de makeup gezeten heeft, of ligt dat aan mijn toestel?
Hij heeft nog wat wondjes aan z'n hoofd, volgens mij is hij in een heg gevallen met z'n scooter. Ik fantaseer ook maar wat.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:12 schreef DappereDodo77 het volgende:
je kunt zien dat ie maar 10min bij de makeup gezeten heeft, of ligt dat aan mijn toestel?
Volgens mij heeft hij gewoon een ietwat moeilijke huid.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft nog wat wondjes aan z'n hoofd, volgens mij is hij in een heg gevallen met z'n scooter. Ik fantaseer ook maar wat.
Straks gaat ze 'm vragen wat z'n favoriete kleur is en of ie van hondjes houdt.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:13 schreef Renesite het volgende:
"Ja maar als Griekenland gaat dan gaan andere landen ookIs dat niet vervelend?
"
Misschien komt er nog een hipster bandje zometeen?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:14 schreef Khaleesi het volgende:
lol, in welk opzicht is dit de "vervanger" van DWDD?
Diekstra reportage?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien komt er nog een hipster bandje zometeen?
Een uur lang DTVDD.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:14 schreef Khaleesi het volgende:
lol, in welk opzicht is dit de "vervanger" van DWDD?
Ze mag zo aan z'n vinger trekken.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:16 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk gaat Geert zo nog een mop vertellen.
*pruillipje*quote:Op maandag 23 juli 2012 20:17 schreef Renesite het volgende:
Nou Geert, ik ben het er NIET mee eens hoooor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |