Ik denk dat ze alle gasten was.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:10 schreef k_man het volgende:
Aan het eind van de uitzending blijkt dit het nieuwe tiepetje te zijn van Wendy van Dijk.
Ja, denk het ook niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk dat Merel straks nog wel een paar kritische en snoeiharde vragen gaat stellen.
Zijn haar ziet idd erg blond.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:12 schreef DappereDodo77 het volgende:
je kunt zien dat ie maar 10min bij de makeup gezeten heeft, of ligt dat aan mijn toestel?
Hij heeft nog wat wondjes aan z'n hoofd, volgens mij is hij in een heg gevallen met z'n scooter. Ik fantaseer ook maar wat.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:12 schreef DappereDodo77 het volgende:
je kunt zien dat ie maar 10min bij de makeup gezeten heeft, of ligt dat aan mijn toestel?
Volgens mij heeft hij gewoon een ietwat moeilijke huid.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij heeft nog wat wondjes aan z'n hoofd, volgens mij is hij in een heg gevallen met z'n scooter. Ik fantaseer ook maar wat.
Straks gaat ze 'm vragen wat z'n favoriete kleur is en of ie van hondjes houdt.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:13 schreef Renesite het volgende:
"Ja maar als Griekenland gaat dan gaan andere landen ookIs dat niet vervelend?
"
Misschien komt er nog een hipster bandje zometeen?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:14 schreef Khaleesi het volgende:
lol, in welk opzicht is dit de "vervanger" van DWDD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |