Dat bedoel ik, dit soort aandacht. Gewoon een vechtersbaas.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terechte aandacht.
Maar niet op deze manier.
Hij heeft iemand invalide geslagen.
Winnaar K-1 Wereldtopper, miljonair.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Eerlijk gezegd interesseert me dit geen ene moer. Die hele Badr niet. Als hij iemand klappen heeft verkocht, dan hup oppakken.
En was hij zo bekend dan, voor Estelle? Ik had nog nooit van hem gehoord.
Ik ueb ook nooot van hem gehoord hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Eerlijk gezegd interesseert me dit geen ene moer. Die hele Badr niet. Als hij iemand klappen heeft verkocht, dan hup oppakken.
En was hij zo bekend dan, voor Estelle? Ik had nog nooit van hem gehoord.
Vanavond komt er een herhaling. 23:50 ofzo.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is het wat?
Straks uitzending gemist checken
Dan ben ik er helaas niet.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanavond komt er een herhaling. 23:50 ofzo.
Idd, die Merel heeft een leuk snoetje, maar hier is ze niet geschikt voor.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Matthijs (b)lijkt zijn salaris toch wel waard. Dit is een vak wat maar weinigen beheersen. En die zitten vanavond niet aan tafel.
Wormvormig aanhangsel.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Dit zit nog ónder Hart van Nederland, eerder Blinde Darm van Nederland.
Sjezus, zo ergquote:Op maandag 23 juli 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Dit zit nog ónder Hart van Nederland, eerder Blinde Darm van Nederland.
Gun d'r een weekje ofzo, ze moet ook inkomen.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, die Merel heeft een leuk snoetje, maar hier is ze niet geschikt voor.
Daar wordt het format niet beter van.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gun d'r een weekje ofzo, ze moet ook inkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |