Ik zit tussen ergeren en gniffelen. Een heel aparte gewaarwording.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Albert Verlinde maar dan anders.
Goh wat heerlijk dit, tijden geleden dat ik me ZO heb geërgerd.
Dat logootje is ook een drama. Kennelijk vanmiddag nog even in elkaar geknutseld door de stagiair. "Ja, ehm, weet ik veel, doe maar iets met een 8."quote:Op maandag 23 juli 2012 19:57 schreef OProg het volgende:
Dat decor is met minimaal budget in elkaar gezet.
Door iemand zonder stijlgevoel.
Is dit niet een herhaling van die nacht-tv shows van RTL dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 20:00 schreef Kansenjongere het volgende:
Het lijkt een kruising tussen die mislukte zomerimitaties op DWDD die we de afgelopen jaren zagen en het slechtste uit PowNews. Hier zouden ze zelfs diep in de nacht de publieke omroep niet mee moeten vervuilen.
Nee denk het niet hoorquote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou die showbizz-deskundige homo zijn?
Ik hoop dat ze het zometeen vraagt, ze is toch al van de open deuren.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik wil niet stigmatiseren, maar het is niet geheel uit te sluiten.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Zijn windjes maken geen geluid.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Inclusief 3 previews op een item van 15 seconden.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:01 schreef TheGOAT het volgende:
Dit programma is nog 15 x zo slecht als goedemorgen nederland of hoe het heet, tenenkrommend. Wacht alleen nog op de weer/verkeer man die om het kwartier langskomt
Och, als je gewoon je verhaal wilt kunnen afdraaien zonder een kritsche vrag, is dit wel dé gelegenheid.quote:
quote:Jan Uriot
Jan Uriot is journalist, schrijft voor de Telegraaf en heeft in Weekblad PRIVÉ zijn eigen rubriek Showtime en in de Gaykrant de pagina URIOT@GK. Bij de televisiezender WNL op Nederland 1 is hij wekelijks te zien in het programma Vandaag de dag als Showbizzkenner. Hij was in de jaren '90 producer, nieuwslezer en presentator bij Radio Noordzee Nationaal. Vier jaar lang was hij bij deze zender de producer van Conny Vandenbos en drie jaar lang presenteerde hij het programma van Jomanda. Jan schreef twee boeken. In 2001 verscheen De Prins met de losse handjes over het leven van Joop van Tellingen. In 2009 publiceerde hij de uitgave Sonneveld Mevrouw over het leven van Wim Sonneveld.
Een nieuwe dag IN DE GESCHIEDENIS!!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Goh, er is morgen weer een nieuwe dagStop de persen.
Volgens mij mocht ze precies drie zinnen uitspreken.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:04 schreef FredVleespet het volgende:
Ik was even bang dat die nep-Amy commentaar ging geven over de gebeurtenissen in die bios
Je kan ook gewoon buiten gaan zittenquote:Op maandag 23 juli 2012 20:04 schreef Specularium het volgende:
http://www.tvgids.nl/arti(...)eriks_en_Van_Rossem/
Misschien is dit wel iets.
Ik constant.quote:
Ik hoorde alleen het gegiechelquote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Cee het volgende:
Wat doet ze goed, ik had 't even gemist, de buurmaan boorde een gaatje in de muur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |