Ja kinderachtig die tweeling met de zelfde kleding aan.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:35 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het weer leuke TV
Die tweeling is echt erg, ook nog ongeveer dezelfde blouse aan doen
Door gaan denk ik Henk, die homo, Henrieke, die man met die 4 kinderen.....
Van Henk vroeg ik me wel af waarom hij het programma heeft ingeschakeld, lijkt me dat ie op die leeftijd nog wel zelf iemand kan vinden.
SM, alleen omdat hij een vrouw zocht met een eigen mening?quote:Op maandag 14 mei 2012 12:16 schreef utrecht1970 het volgende:
Eentje was gisteren ook op zoek naar een dominant type, misschien wat brieven van SM meesteressen erbij?
Geniaalquote:Op maandag 14 mei 2012 12:54 schreef Silenus het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me. Boer die in de huiskamer voor de open haard zit, naakt met alleen zijn grjize geitenwollensokken nog aan.
En dan dat dominante type met een zwart masker en leren string, op van die SS-laarzen. Zweep in de hand, *KLABATS* op die billen.![]()
"Dus jij zocht een dominante vrouw?![]()
-Joa.![]()
"Noem jij DIT spruitjes?"![]()
-Ehh, joa dat zien spruitjes.![]()
"NIET TE VRETEN DEZE SCHMÜTZIGE ROMMEL..Bied je excuses aan!"
- Sorry Anja, 't spiet mie hiel erg!
"HAAARRDEERRRRRR IK HOOR JE NIEEETTTTTT" *pets paf klabats*
En de eenzame, angstige gil van de boer klonk lang door over de mistige weilanden van Tytsjerskeradeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
[ Bericht 0% gewijzigd door roos85 op 14-05-2012 21:30:49 ]![]()
Bestaan die wiki's nog? Niet meer echt nodig toch met de reeks functie...quote:Op maandag 14 mei 2012 21:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dankje
Weet alleen niet hoe het met het aanpassen van de wiki zit.know'm sayin?
word? word.![]()
Prima.quote:
Misschien kun je deze foto er nog ergens bij doen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Zo?quote:Op maandag 14 mei 2012 21:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Prima.
[ afbeelding ]
Misschien kun je deze foto er nog ergens bij doen.![]()
![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
Ja! Da's echt een Wilma!quote:Op maandag 14 mei 2012 14:51 schreef Teslynd het volgende:
Ik vind dat Henrieke eruit ziet alsof ze Wilma heet.![]()
Nice Roos!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:47 schreef wieksel het volgende:
http://media.vara.nl/player.php?id=94220
BZV in 60 sec - hilarisch!!!dat stukje van Johanquote:![]()
![]()
http://www.rtvnh.nl/nieuws/80041/Obdam+leeft+mee+met+boer+Henk+quote:Op dinsdag 15 mei 2012 23:08 schreef lynda het volgende:
Obdam over Boer Henk bij het RTVNH journaal
Geen boer Henk zelf door contract met BZV
Ook een heel stuk op de voorpagina van het NHD vandaag. Tegen de omgeving zei hij dat er opnames waren voor een commercial van Campina, maar als Yvon Jaspers er dan ook rond loopt, kun je die smoes natuurlijk moeilijk volhouden...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: