Die Arthur volgens mijquote:Op zondag 13 mei 2012 22:00 schreef Hippos het volgende:
Welke boer zou dit jaar in zijn onderbroek de gasten welterusten zeggen
Doedequote:Op zondag 13 mei 2012 22:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wie van de boeren pest dit jaar een vegetarische kandidaat weg?
Haha, ja. Ach, Berber, die was echt leukquote:Op zondag 13 mei 2012 22:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wie van de boeren pest dit jaar een vegetarische kandidaat weg?
Verkeerd gelezenquote:Op zondag 13 mei 2012 22:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu we toch bezig zijn met herinneringen ophalen. Weet toevallig iemand of Yvonne van boer Gijsbert nog vrijgezel is?
Dat was ook een schatje zegquote:Op zondag 13 mei 2012 22:03 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu we toch bezig zijn met herinneringen ophalen. Weet toevallig iemand of Yvonne van boer Gijsbert nog vrijgezel is?
quote:
Sprekend? Neuh. Ze zijn allebei kaal. Dat wel.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:20 schreef Terreros85 het volgende:
Is het iemand opgevallen dat die homo-boer sprekend op Peter Faber lijkt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry, hang net de telefoon op, heb een uur lang met een vriendin de uitzending geëvalueerd.quote:
Ik wist helemaal niet dat er een homoboer bij zou zitten, maar hij was wel de eerste waarvan ik dacht "hm, volgens mij valt die op mannen". En ja hoor haha. Wel leuk, hoop ook dat hij de top 5 haaltquote:Op zondag 13 mei 2012 23:42 schreef Zipportal het volgende:
Heb het net voor het eerst teruggekeken. Maar bij elke boer dacht ik, die moet die homo boer wel zijn.Allemaal trekjes.
datquote:Op zondag 13 mei 2012 23:48 schreef Fascination het volgende:
Ik vond die homoboer heel leuk overkomen.Hij wist ook veel beter dan veel andere boeren te verwoorden naar wat voor soort iemand hij op zoek is. Ik hoop dat 'ie bij de laatste vijf zit, maar ik heb geen idee of er veel homo's zullen schrijven.
quote:1
BOER ZOEKT VROUW
3.455.000
Jaaaquote:Op maandag 14 mei 2012 09:42 schreef Silenus het volgende:
Het lijkt me ook briljant om nu een zomer bij de Boer Zoekt Vrouw-redactie te werken. Gewoon lekker de hele dag brieven lezen en ongetwijfeld constant je collega's erbij roepen van 'HIER DEZE HAHAHA'.
Oh heerlijk, kopje koffie erbij...koekje. Da's fijn werken zo.
Och hij zag hoe Frank kon zwemmen in brieven van gewillige vrouwen en dacht "Dat wil ik ook!"quote:Op maandag 14 mei 2012 09:35 schreef Koningin het volgende:
Van Henk vroeg ik me wel af waarom hij het programma heeft ingeschakeld, lijkt me dat ie op die leeftijd nog wel zelf iemand kan vinden.
Precies, waarom zou je het ook niet doen. Hij is echt de eindbaas van het durp de komende jaren.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Och hij zag hoe Frank kon zwemmen in brieven van gewillige vrouwen en dacht "Dat wil ik ook!"
Precies, een beter gevoel moet er toch niet zijn dan begraven te worden in brieven van vrouwen die jou willen.quote:Op maandag 14 mei 2012 09:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, waarom zou je het ook niet doen. Hij is echt de eindbaas van het durp de komende jaren.
Stel je eens voor dat je op het erf wat poep aan het scheppen bent en er ineens zo'n KRO-miep aankomt met daarachter twee vrachtwagens met post. "Ja, je raadt het nooit, maar we hebben 1200 gewillige vrouwen die niet kunnen wachten om met je te daten!"
Dan roep je toch elke keer 'kkoooooningggg!!!' als je in de spiegel kijkt? Henks bereik was tot gisteren altijd die vier overgebleven vrijgezelle meisjes in het durp (dorpse vrouwen werpen altijd op vroege leeftijd, vaak rond hun 23e al) maar nu....heel vrouwelijk Nederland ligt aan z'n voeten.
Jaaaquote:Op maandag 14 mei 2012 09:42 schreef Silenus het volgende:
Het lijkt me ook briljant om nu een zomer bij de Boer Zoekt Vrouw-redactie te werken. Gewoon lekker de hele dag brieven lezen en ongetwijfeld constant je collega's erbij roepen van 'HIER DEZE HAHAHA'.
die worden toch gewoon gesloten bij de boer afgeleverd?quote:Op maandag 14 mei 2012 09:42 schreef Silenus het volgende:
Lijkt mij ook. En de viespeuken, in het geval van de brieven voor de boerinnen.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:07 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat ze wel gescreend worden om grappenmakers eruit te halen.
Ik denk dat bij Henk ook veel SPW/SPH meisjes gaan schrijven, die zich als reddende engel willen opwerpen.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:58 schreef Smikke het volgende:
Oooh, ik ga dit seizoen weer volgen. Studie (hopelijk) klaar, kan ik zonder schuldgevoel lekker BZV kijken op de zondagavond. Heb er zin in.
Hoop dat de boer met vier kinderen, wiens vrouw overleden was, ook reakties krijgt van vrouwen die echt op hèm vallen ipv 'zorgzame reddende engelen', die een rol voor zichzelf zien in zijn situatie. Maar die man lijkt me slim genoeg om daar ook doorheen te kunnen prikken.
Hij heeft zichzelf niet opgegeven, dat hebben twee vriendinnen die hij van het Boer zoekt vrouw feest kent gedaan, dat scheelt alquote:Op maandag 14 mei 2012 09:35 schreef Koningin het volgende:
Van Henk vroeg ik me wel af waarom hij het programma heeft ingeschakeld, lijkt me dat ie op die leeftijd nog wel zelf iemand kan vinden.
Ja het is jammer dat op de site geen plaatsen staan, alleen provincies.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:15 schreef Ooi86 het volgende:
Waar komt weduwnaar Martin vandaan? Weet iemand dat? Het moet hier namelijk wel in de buurt zijn. Cruqius ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |