Maar dat hoofd blijft gewoon zo hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef marcodej het volgende:
25 kilo lichter en ik zou schrijven op Henrieke. Sorry, zo oppervlakkig ben ik.
Nee. Maar is dat rullevant in deze?quote:
Dat zou dr toch minder leuk maken denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef marcodej het volgende:
Hoe oud zijde gij dan Sjeekequote:Op zondag 13 mei 2012 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
10 jaar ouder en ik zou schrijven voor Henk en dan 1 uur voor sluitingstijd op delete klikken.
quote:
De homo, de vrouw, de twee met kinderen en Henk denk ikquote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ja, het is wel duidelijk welke boeren doorgaan...
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef ejiraM het volgende:
[..]
De homo, de vrouw, de twee met kinderen en Henk denk ik
En die met de 4 kinderenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Denk ik ook. Alleen missen we nu de debiele autisten-boer, dat is wel zonde!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Volgens de nieuwsberichten over het ongeval Obdam.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd waar Henk in West-Friesland zit
Goh we hebben er eentje die stiekem de rest voor wil zijn hoor!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd waar Henk in West-Friesland zit
Nou ja ik stap zo gewoon op de fiets. OVer een half uurtje sta ik voor zn deurquote:Op zondag 13 mei 2012 21:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goh we hebben er eentje die stiekem de rest voor wil zijn hoor!
Niks daarvan. Fijn schrijven jij, net als iedereen.
hij reed nog zelf ookquote:Op zondag 13 mei 2012 21:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Volgens de nieuwsberichten over het ongeval Obdam.
Je zal vast niet de enige zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja ik stap zo gewoon op de fiets. OVer een half uurtje sta ik voor zn deur
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef ejiraM het volgende:
"Ik denk dat Doede geen brieven krijgt, maar wel hulp van Honig om lasagne te maken," aldus mijn vader
Ik denk dat ze wel lekker zacht ligt.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef Hexagon het volgende:
Die Henrieke zou geen relatiemateriaal voor me zijn maar toch zou ik haar graag flink knuffelen in het wilde hooi.
Ah daarquote:Op zondag 13 mei 2012 21:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Volgens de nieuwsberichten over het ongeval Obdam.
Dan had je beter op moeten lettenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef YogaLove het volgende:
Serieus, ik heb vroeger bij Aardrijkskunde nooit geleerd dat West Friesland in Noord-Holland ligt.
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef YogaLove het volgende:
Serieus, ik heb vroeger bij Aardrijkskunde nooit geleerd dat West Friesland in Noord-Holland ligt.
Wie schrijf jij dan?quote:
Henrieke vond ik niet zo bijzonder om eerlijk te zijn. Naast haar gewicht stond haar gezicht mij niet aan. Ze heeft geen leuke lach en ze komt in mijn ogen een beetje stug over.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef marcodej het volgende:
"Ik denk dat Doede geen brieven krijgt, maar wel hulp van Honig om lasagne te maken," aldus mijn vader
Ja het hoorde eerst bij Friesland, maar die waren ze zo zat dat ze er een meer tussen hebben gegraven.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef YogaLove het volgende:
Ik moet Henrieke nog even terugkijken maar de vrouw gaat altijd door. Zij heeft een afzetmarkt van 8,5 miljoen kerels.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Henrieke vond ik niet zo bijzonder om eerlijk te zijn. Naast haar gewicht stond haar gezicht mij niet aan. Ze heeft geen leuke lach en ze komt in mijn ogen een beetje stug over.
De kanshebbers om bij de laatste vijf te komen zijn: Die tweeling, Aad, Johan en die homo.
Ja, dat denk ik ook. Evenzo met de homoquote:Op zondag 13 mei 2012 21:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik moet Henrieke nog even terugkijken maar de vrouw gaat altijd door. Zij heeft een afzetmarkt van 8,5 miljoen kerels.
Henrieke zit er wel bij denk ik omdat ze geen concurrentie heeftquote:Op zondag 13 mei 2012 21:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Henrieke vond ik niet zo bijzonder om eerlijk te zijn. Naast haar gewicht stond haar gezicht mij niet aan. Ze heeft geen leuke lach en ze komt in mijn ogen een beetje stug over.
De kanshebbers om bij de laatste vijf te komen zijn: Die tweeling, Aad, Johan en die homo.
Zelfde hier..quote:Op zondag 13 mei 2012 21:30 schreef julia22 het volgende:
Ik vond die jongste boer wel leuk! Maar zou nooit op tv willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |