SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6
Boer zoekt vrouw # 83 - Tulpjes plukken
Boer zoekt vrouw # 84 - Ik zie dubbel!
Boer zoekt vrouw # 85 - Ik zie dubbel!
[ Bericht 24% gewijzigd door SaintOfKillers op 14-05-2012 21:41:20 ]nerovetsrethca![]()
muuhuuhihihihihihihiThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Dat kunnen ze niet aan, is fok te groot voor.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:20 schreef Disorder het volgende:
[..]
Even serieus. Autist zoekt vrouw. Dát zou tof zijn.
En Henk woont in Obdam. Hihi![]()
![]()
Omg een hele appeltaart vreet ie op een dagThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Die Jelle? Maar wel jong, toch?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Dan doe ik meequote:Op zondag 13 mei 2012 21:20 schreef Disorder het volgende:
[..]
Even serieus. Autist zoekt vrouw. Dát zou tof zijn."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik ookquote:Op zondag 13 mei 2012 21:21 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Ik dacht precies het zelfde! Blijkt het geen appeltaart te zijn!![]()
![]()
wat was het danquote:Op zondag 13 mei 2012 21:21 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Ik dacht precies het zelfde! Blijkt het geen appeltaart te zijn!?
heb even iets gemist geloof ikThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Das alleen bij meisjes "positief" hèquote:
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Hij moet een andere bril. Het is net aartsbisschop Eijk
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888![]()
Lasagne!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
wat was het dan?
heb even iets gemist geloof ik![]()
Lasagnequote:Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef MissJ het volgende:
[..]
wat was het dan?
heb even iets gemist geloof ik![]()
![]()
25 kilo lichter en ik zou schrijven op Henrieke. Sorry, zo oppervlakkig ben ik."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Denk het welmaar die was toch best leuk
Die krijgt sowieso ook brieven
Reislustige vrouw, omdat ze helemaal naar het noorden moet komen? Wel humor
En ze leefden nog lang en gelukkig![]()
omg, dat zag er vreemd uit danquote:![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Gelukkig ben je zelf een mooiboy.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef marcodej het volgende:
25 kilo lichter en ik zou schrijven op Henrieke. Sorry, zo oppervlakkig ben ik.![]()
Lasagnaaaaaaaaaaaaaa hijjaaaaa
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
10 jaar ouder en ik zou schrijven voor Henk en dan 1 uur voor sluitingstijd op delete klikken.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef marcodej het volgende:
25 kilo lichter en ik zou schrijven op Henrieke. Sorry, zo oppervlakkig ben ik.![]()
Maar dat hoofd blijft gewoon zo hoor.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef marcodej het volgende:
Nee. Maar is dat rullevant in deze?quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat zou dr toch minder leuk maken denk ik.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef marcodej het volgende:
Hoe oud zijde gij dan Sjeekequote:Op zondag 13 mei 2012 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
10 jaar ouder en ik zou schrijven voor Henk en dan 1 uur voor sluitingstijd op delete klikken.![]()
![]()
quote:Nee bedankt
De homo, de vrouw, de twee met kinderen en Henk denk ikquote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef douche-eendje het volgende:
Nou ja, het is wel duidelijk welke boeren doorgaan...
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef ejiraM het volgende:
[..]
De homo, de vrouw, de twee met kinderen en Henk denk ik![]()
Ben wel benieuwd waar Henk in West-Friesland zit
En die met de 4 kinderenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef ejiraM het volgende:
[..]
De homo, de vrouw, de twee met kinderen en Henk denk ik![]()
![]()
Denk ik ook. Alleen missen we nu de debiele autisten-boer, dat is wel zonde!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef ejiraM het volgende:
[..]
De homo, de vrouw, de twee met kinderen en Henk denk ikGourmetten of steengrillen?![]()
Volgens de nieuwsberichten over het ongeval Obdam.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd waar Henk in West-Friesland zit![]()
Goh we hebben er eentje die stiekem de rest voor wil zijn hoor!quote:Op zondag 13 mei 2012 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd waar Henk in West-Friesland zit
Niks daarvan. Fijn schrijven jij, net als iedereen.Gourmetten of steengrillen?![]()
"Ik denk dat Doede geen brieven krijgt, maar wel hulp van Honig om lasagne te maken," aldus mijn vader
Nou ja ik stap zo gewoon op de fiets. OVer een half uurtje sta ik voor zn deurquote:Op zondag 13 mei 2012 21:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goh we hebben er eentje die stiekem de rest voor wil zijn hoor!
Niks daarvan. Fijn schrijven jij, net als iedereen.![]()
Die Henrieke zou geen relatiemateriaal voor me zijn maar toch zou ik haar graag flink knuffelen in het wilde hooi.![]()
hij reed nog zelf ookquote:Op zondag 13 mei 2012 21:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Volgens de nieuwsberichten over het ongeval Obdam.![]()
![]()
![]()
Je zal vast niet de enige zijnquote:Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja ik stap zo gewoon op de fiets. OVer een half uurtje sta ik voor zn deur
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef ejiraM het volgende:
"Ik denk dat Doede geen brieven krijgt, maar wel hulp van Honig om lasagne te maken," aldus mijn vader![]()
![]()
Ik denk dat ze wel lekker zacht ligt.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef Hexagon het volgende:
Die Henrieke zou geen relatiemateriaal voor me zijn maar toch zou ik haar graag flink knuffelen in het wilde hooi.Gourmetten of steengrillen?![]()
Ah daarquote:Op zondag 13 mei 2012 21:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Volgens de nieuwsberichten over het ongeval Obdam.
Dan had je beter op moeten lettenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef YogaLove het volgende:
Serieus, ik heb vroeger bij Aardrijkskunde nooit geleerd dat West Friesland in Noord-Holland ligt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef YogaLove het volgende:
Serieus, ik heb vroeger bij Aardrijkskunde nooit geleerd dat West Friesland in Noord-Holland ligt.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Wie schrijf jij dan?quote:
Henrieke vond ik niet zo bijzonder om eerlijk te zijn. Naast haar gewicht stond haar gezicht mij niet aan. Ze heeft geen leuke lach en ze komt in mijn ogen een beetje stug over.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:22 schreef marcodej het volgende:
25 kilo lichter en ik zou schrijven op Henrieke. Sorry, zo oppervlakkig ben ik.
De kanshebbers om bij de laatste vijf te komen zijn: Die tweeling, Aad, Johan en die homo.![]()
"Ik denk dat Doede geen brieven krijgt, maar wel hulp van Honig om lasagne te maken," aldus mijn vader
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Ja het hoorde eerst bij Friesland, maar die waren ze zo zat dat ze er een meer tussen hebben gegraven.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:27 schreef YogaLove het volgende:
Serieus, ik heb vroeger bij Aardrijkskunde nooit geleerd dat West Friesland in Noord-Holland ligt.Worry is a misuse of imagination![]()
Ik moet Henrieke nog even terugkijken maar de vrouw gaat altijd door. Zij heeft een afzetmarkt van 8,5 miljoen kerels.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Henrieke vond ik niet zo bijzonder om eerlijk te zijn. Naast haar gewicht stond haar gezicht mij niet aan. Ze heeft geen leuke lach en ze komt in mijn ogen een beetje stug over.
De kanshebbers om bij de laatste vijf te komen zijn: Die tweeling, Aad, Johan en die homo.Gourmetten of steengrillen?![]()
"Ik denk dat Doede geen brieven krijgt, maar wel hulp van Honig om lasagne te maken," aldus mijn vader![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die komkommerboer wootn volgensmij nog dichtbij ook...kan even niet vinden waar ie precies woont. Maar die broers krijgen denk ik best veel brieven, die jonge knul en ik vond Aad (eerste boer) ook wel sympathiek. Die laatste boer, Doede...wat kwam er uit de oven? Gegrilde hond?![]()
Ja, dat denk ik ook. Evenzo met de homoquote:Op zondag 13 mei 2012 21:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik moet Henrieke nog even terugkijken maar de vrouw gaat altijd door. Zij heeft een afzetmarkt van 8,5 miljoen kerels.
nerovetsrethca![]()
Henrieke zit er wel bij denk ik omdat ze geen concurrentie heeftquote:Op zondag 13 mei 2012 21:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Henrieke vond ik niet zo bijzonder om eerlijk te zijn. Naast haar gewicht stond haar gezicht mij niet aan. Ze heeft geen leuke lach en ze komt in mijn ogen een beetje stug over.
De kanshebbers om bij de laatste vijf te komen zijn: Die tweeling, Aad, Johan en die homo.
Verder die Martin met zn gezin zeker en Henk is ook een zekerheidje![]()
Zelfde hier..quote:Op zondag 13 mei 2012 21:30 schreef julia22 het volgende:
Ik vond die jongste boer wel leuk! Maar zou nooit op tv willen![]()
Ik vind t alleen zo lastig dat Henk die vriendin hadDaar kan je toch nooit mee concurreren?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: