Ja, behalve als je niet doorhebt wie ik benquote:
Idee had ik ook, maar denk dat bij Henk en Martin dat verhaal gewoon verteld moet worden, het zijn wel dingen die belangrijk zijn om te wetenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:41 schreef Naamah het volgende:
Lag het aan mij en was ik in een emotioneel incontinente bui of was de insteek wat minder happydepeppiejippiejee dan andere jaren?
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:41 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ja, behalve als je niet doorhebt wie ik ben
Denk dat ze er nog wel een volgen. Die tweeling beschouwen ze vast als één.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:42 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ] Henk
[ afbeelding ] Henrieke
[ afbeelding ] Jan
[ afbeelding ] Johan
[ afbeelding ] Martin
Deze gaan ze denk ik volgen.
Willem denk ik niet, gewoon omdat ik niet denk dat er genoeg homo's zullen reageren die een boerderij zien zitten.
Hannekequote:Op zondag 13 mei 2012 21:44 schreef densmee het volgende:
Wel mooi als die Doedel een branbantse vrouw krijgt
Doe di, doe-dè, doe zelf ook es wè.
Beter leert ze dat af, sowieso klinkt dat echt retarded als je altijd dialect speekt.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:44 schreef densmee het volgende:
Wel mooi als die Doedel een branbantse vrouw krijgt
Doe di, doe-dè, doe zelf ook es wè.
Henk lijkt me.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:46 schreef Terreros85 het volgende:
Zit dit keer gelukkig niet zo'n mooiboy (Gijsje, Jos) bij. Daarom best moeilijk om te voorspellen wie de meeste brieven krijgt.
Mijn moeder zou op Martin schrijven als ze mijn vader niet hadquote:
quote:
Ik zou het hillarisch vinden als een type Geer of Goor zou schrijven.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:42 schreef Arcee het volgende:
Willem denk ik niet, gewoon omdat ik niet denk dat er genoeg homo's zullen reageren die een boerderij zien zitten.
Haha, wat grappigquote:Op zondag 13 mei 2012 21:48 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Mijn moeder zou op Martin schrijven als ze mijn vader niet had
Misschien schrijft die welquote:Op zondag 13 mei 2012 21:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Er is tenminste 1 boer al uit de kast gekomen. Dit in tegenstelling tot vorig jaar met Maurits.
Ik gok op zwartbont.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:57 schreef Terreros85 het volgende:
Wat zou Henrieke kiezen bij de vraag zwartbont of roodbont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |