En stel, je kunt in een glazen bol kijken en weet dat je de 'laatste dame' wordt, hij kiest jou op het eind? Dan ook niet?quote:
Oh god, Annemarie II.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:32 schreef Terreros85 het volgende:
Het was weer vermakelijk. Hopen dat ze die tweeling volgen. Dat lijkt me wel een komisch duo.
Henrieke leek me wel een aardige meid, maar volgens mij zoekt ze meer een knecht op het bedrijf.
Neequote:Op zondag 13 mei 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En stel, je kunt in een glazen bol kijken en weet dat je de 'laatste dame' wordt, hij kiest jou op het eind? Dan ook niet?
Ik zou nooit leuk mezelf kunnen zijn met een camera in de buurt hahaquote:Op zondag 13 mei 2012 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En stel, je kunt in een glazen bol kijken en weet dat je de 'laatste dame' wordt, hij kiest jou op het eind? Dan ook niet?
Alrightyquote:
Jij wel dan?? stel je voor dat je op tv komt,, en jullie gaan dan over mij schrijven enzoquote:Op zondag 13 mei 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alrighty
Henk zal wel veel brieven krijgen.. even denken, wat was de score van Gijsbert en die ene geitenboer ook alweer ongeveer?
Volgens mij Gijs 900 nogwat en Frank 1029quote:Op zondag 13 mei 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alrighty
Henk zal wel veel brieven krijgen.. even denken, wat was de score van Gijsbert en die ene geitenboer ook alweer ongeveer?
Ik moet er niet aan denken met 3 miljoen kijkers, of wat was het ook alweer...quote:Op zondag 13 mei 2012 21:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij wel dan?? stel je voor dat je op tv komt,, en jullie gaan dan over mij schrijven enzo
En trouwens, ga al met Frank trouwen
Haha dat is ook mijn angst, dat ik echt hier meelees en echt allemaal nasty opmerkingen over me heen krijgquote:Op zondag 13 mei 2012 21:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij wel dan?? stel je voor dat je op tv komt,, en jullie gaan dan over mij schrijven enzo
En trouwens, ga al met Frank trouwen
Oke, dan gok ik alvast voor Henk 1100 brievenquote:Op zondag 13 mei 2012 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij Gijs 900 nogwat en Frank 1029
Oh daar lig ik niet zo wakker van, wel dat je privé-leven op straat ligt en half NL je voor altijd kentquote:Op zondag 13 mei 2012 21:38 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Haha dat is ook mijn angst, dat ik echt hier meelees en echt allemaal nasty opmerkingen over me heen krijg
Nee man, Fok steunt je gewoonquote:Op zondag 13 mei 2012 21:38 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Haha dat is ook mijn angst, dat ik echt hier meelees en echt allemaal nasty opmerkingen over me heen krijg
Haha inderdaad.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:38 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ik ook niet... brrrr... en dat ook, en dat je iedere keer Yvon moet zien enzoquote:Op zondag 13 mei 2012 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken met 3 miljoen kijkers, of wat was het ook alweer...
Sowieso de gemaaktheid van een programma, waar je 1 van de 10 dames bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |