en als je meer veldslagen wenst moet je spartacus kijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:09 schreef Jivis het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar als je een serie met dezelfde 'stijl' als GoT zoekt komt Rome nog het meest in de buurt.
Nee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, ben je fan van verschrikkelijk slechte series?
Het aantal veldslagen in spartacus is op één hand te tellen en zijn weinig bijzonder vormgegeven. Je bedoelt gewoon gevechten denk ik, die zijn er inderdaad genoegquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:55 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en als je meer veldslagen wenst moet je spartacus kijken
Veel beterquote:
5 seizoenenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Het aantal veldslagen in spartacus is op één hand te tellen en zijn weinig bijzonder vormgegeven. Je bedoelt gewoon gevechten denk ik, die zijn er inderdaad genoeg
[..]
Veel beterJammer dat hij zo kort is. Merlin is een afschuwelijk slechte kinderserie die na 1 seizoen terecht gecancelled is
Oh wacht eens even, ik was helemaal in de war met Arthurquote:
Door wie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Het aantal veldslagen in spartacus is op één hand te tellen en zijn weinig bijzonder vormgegeven. Je bedoelt gewoon gevechten denk ik, die zijn er inderdaad genoeg
[..]
Veel beterJammer dat hij zo kort is. Merlin is een afschuwelijk slechte kinderserie die na 1 seizoen terecht gecancelled is
Ik vond de effecten zo ruk dat ik dacht dat het Charmed wasquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh wacht eens even, ik was helemaal in de war met Arthur
Maar merlin is wel ongeveer hetzelfde verhaal. Ik heb er één seizoen van gekeken en dat was wel leuk omdat het zoveel overeenkomsten had met Xena/Hercules van vroegah dat ik er een enigszins nostalgisch gevoel bij kreeg. Maar het is wel heel duidelijk een kinderserie, zonder een echte rode draad die erdoorheen loopt dus ik vind het de moeite verder niet echt waard. Kijk en oordeel zou ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:57 schreef kilozout het volgende:
Aidan Gillen, de dude die Lord Baelish speelt doet het echt fantastisch.
Hoop hem vaker te zien in series / films.The Wire al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Herkenbaar, ik stond nietsvermoedend in de plaatselijke boekhandel toen het mij overkwam.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:02 schreef Cersei het volgende:
Ik heb op vakantie mezelf flink gespoilerd door de achterkant van het grijze boek (ik weet even de naam niet) te lezen.
Pijnlijk, vooral als je nog maar net het eerste boek uit hebtquote:Op maandag 30 juli 2012 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik stond nietsvermoedend in de plaatselijke boekhandel toen het mij overkwam.
Inderdaad, al was ik volgens mij net wel/net niet klaar met 2 of al in 3 bezig, hoe dan ook matig. Mijn eigen editie van deel 5 heeft geen spoilers op de achterkant, veel betere uitgever wat mij betreft.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Pijnlijk, vooral als je nog maar net het eerste boek uit hebt
Hoe "overkomt" het lezen van de achterkant van een boek je!!!???quote:Op maandag 30 juli 2012 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik stond nietsvermoedend in de plaatselijke boekhandel toen het mij overkwam.
Nee, het mezelf flink spoileren overkwam me.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hoe "overkomt" het lezen van de achterkant van een boek je!!!???![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, het mezelf flink spoileren overkwam me.
Ik kende zowel de titel als de kleur, ik had hem alleen in mijn handen om de prijs te bekijken, die op de achterkant staat, en zodoende las ik halfautomatisch de achterflap zoals ik altijd bij boeken doe. Alleen stond daar nu een gigantische spoiler.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:16 schreef Khaleesi het volgende:
[..]Geen aSoIaF boeken lezen waarvan je de kleur/titel niet herkent?
Sorryquote:Op maandag 30 juli 2012 21:17 schreef moneyfornothing het volgende:
Dus je vetgoedeslimmesuper tip komt nogal laat.
Sowieso spoileren op achterflappenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kende zowel de titel als de kleur, ik had hem alleen in mijn handen om de prijs te bekijken, die op de achterkant staat, en zodoende las ik halfautomatisch de achterflap zoals ik altijd bij boeken doe. Alleen stond daar nu een gigantische spoiler.
Dit had ik dus ookquote:Op maandag 30 juli 2012 21:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kende zowel de titel als de kleur, ik had hem alleen in mijn handen om de prijs te bekijken, die op de achterkant staat, en zodoende las ik halfautomatisch de achterflap zoals ik altijd bij boeken doe. Alleen stond daar nu een gigantische spoiler.
Achja, we kunnen niet allemaal zo instinctief huiverig zijn voor achterflapteksten hè.quote:
Precies, normaal hoort zoiets daar helemaal niet thuis.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso spoileren op achterflappen
Ja stom hè, heb hem toen ook meteen teruggezet. Mijn eigen kopie heeft als enige 'spoiler' dat er drie namen genoemd worden waaruit je kan concluderen dat ze tot en met dat boek in ieder geval nog leven, maar uit de rest van de tekst is amper wat op te maken. Zoals het hoort.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:21 schreef Cersei het volgende:
[..]
Dit had ik dus ookEcht in de eerste zin van het stukje op de achterkant stond al een major spoiler.
Dat is veel fijner ja, niet bang hoeven te zijn voor achterflapteksten. En nu ga ik beginnen in a clash of kings, toedels!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja stom hè, heb hem toen ook meteen teruggezet. Mijn eigen kopie heeft als enige 'spoiler' dat er drie namen genoemd worden waaruit je kan concluderen dat ze tot en met dat boek in ieder geval nog leven, maar uit de rest van de tekst is amper wat op te maken. Zoals het hoort.
Je hoeft niet zo kattig te doen heur.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:23 schreef moneyfornothing het volgende:
Achja, we kunnen niet allemaal zo instinctief huiverig zijn voor achterflapteksten hè.
Doe zelf dan ook niet zo bitchy ofzo.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo kattig te doen heur.![]()
Je gaat toch ook niet in het boekspoilertopic kijken hier, of de aSoIaF wiki afstruinen als je niet gespoilert wil worden. Blijf gewoon van die shit af dan, ook op vakantie.![]()
Eigen verantwoordelijkheid.
Heb ik ook gedaan, daar komen de mijne ook vandaan. Maar na deze al betaald te hebben en in huis te hebben liggen, mét veilige achterflappen, vroeg ik me af hoeveel duurder ze in het centrum hier eigenlijk zijn. Wist ik veel dat deze naast een hogere prijs ook een totaal andere tekst achterop heeft staan.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Gewoon bestellen via internet, daar staat de prijs altijd groot bij zonder achterflaptekst.
Zo'n drama is het ook weer niet, ik was vrij snel daarna aanbeland bij het gespoilerde gedeelte. Maar wel herkenbaar als anderen het ook hebben. Als ik nou het boek had geopend en er at random in was gaan lezen had je misschien nog een punt gehad.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef Khaleesi het volgende:
Wel, in dat geval, je bent gep0wnd door de ubertroll himself:
[ afbeelding ]
Okee okee jij wint.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo'n drama is het ook weer niet, ik was vrij snel daarna aanbeland bij het gespoilerde gedeelte. Maar wel herkenbaar als anderen het ook hebben. Als ik nou het boek had geopend at random en erin was gaan lezen had je misschien nog een punt gehad.
Mij kan het ook niet zoveel schelen, vond het enkel grappig dat Cersei hetzelfde had. Jouw reactie erop vond ik dan wel weer enigszins apart, vandaar dat ik op je in bleef gaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:48 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Okee okee jij wint.If it makes you feel any better: ik heb mezelf al helemaal kapotgespoilerd. Zo zwak ben ik dan ook weer wel. Maar het kan me niet zoveel schelen
[/quote]quote:Op maandag 30 juli 2012 22:27 schreef Quotidien het volgende:
[quote=OP]VERBODEN OM HET WOORD BOEK TE NOEMEN.
Ik deed het zelf ook fout, daarom ninja-edit.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:39 schreef Cersei het volgende:
Ik klikte gewoon braaf op quote, verder niet meer naar gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |