en als je meer veldslagen wenst moet je spartacus kijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:09 schreef Jivis het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar als je een serie met dezelfde 'stijl' als GoT zoekt komt Rome nog het meest in de buurt.
Nee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, ben je fan van verschrikkelijk slechte series?
Het aantal veldslagen in spartacus is op één hand te tellen en zijn weinig bijzonder vormgegeven. Je bedoelt gewoon gevechten denk ik, die zijn er inderdaad genoegquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:55 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en als je meer veldslagen wenst moet je spartacus kijken
Veel beterquote:
5 seizoenenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Het aantal veldslagen in spartacus is op één hand te tellen en zijn weinig bijzonder vormgegeven. Je bedoelt gewoon gevechten denk ik, die zijn er inderdaad genoeg
[..]
Veel beterJammer dat hij zo kort is. Merlin is een afschuwelijk slechte kinderserie die na 1 seizoen terecht gecancelled is
Oh wacht eens even, ik was helemaal in de war met Arthurquote:
Door wie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Het aantal veldslagen in spartacus is op één hand te tellen en zijn weinig bijzonder vormgegeven. Je bedoelt gewoon gevechten denk ik, die zijn er inderdaad genoeg
[..]
Veel beterJammer dat hij zo kort is. Merlin is een afschuwelijk slechte kinderserie die na 1 seizoen terecht gecancelled is
Ik vond de effecten zo ruk dat ik dacht dat het Charmed wasquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh wacht eens even, ik was helemaal in de war met Arthur
Maar merlin is wel ongeveer hetzelfde verhaal. Ik heb er één seizoen van gekeken en dat was wel leuk omdat het zoveel overeenkomsten had met Xena/Hercules van vroegah dat ik er een enigszins nostalgisch gevoel bij kreeg. Maar het is wel heel duidelijk een kinderserie, zonder een echte rode draad die erdoorheen loopt dus ik vind het de moeite verder niet echt waard. Kijk en oordeel zou ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:57 schreef kilozout het volgende:
Aidan Gillen, de dude die Lord Baelish speelt doet het echt fantastisch.
Hoop hem vaker te zien in series / films.The Wire al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Herkenbaar, ik stond nietsvermoedend in de plaatselijke boekhandel toen het mij overkwam.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:02 schreef Cersei het volgende:
Ik heb op vakantie mezelf flink gespoilerd door de achterkant van het grijze boek (ik weet even de naam niet) te lezen.
Pijnlijk, vooral als je nog maar net het eerste boek uit hebtquote:Op maandag 30 juli 2012 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik stond nietsvermoedend in de plaatselijke boekhandel toen het mij overkwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |