abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2010 @ 01:16:46 #101
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_80546829
zo proberend niet te kijken heb ik vnadaag e01 en e02 van s03 gekeken, morgen weer twee
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  vrijdag 30 april 2010 @ 13:34:07 #102
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_80872327
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 23:53 schreef Mr.Silencer het volgende:
Heftig einde.

Tom Shayes drowned in a toilet bowl.
Dat was ep 13 tog? Met die steiger? Ik weet niet meer of ik hem al gezien heb...
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_80883620
Aflevering 13 ja.
Een steiger kan ik me niet herinneren.
pi_80942842
Dit weekend seizoen 3 gekeken, vond het echt weer super! Arme Tom
Sterven in een toiletpot, ik kan me betere manieren voorstellen om te gaan

Maar enige dat ik niet snap, is waarom Ellen de politie vertelde dat zij met Tom een advocatenbureau ging beginnen en waarom ze aan Deb vroeg wie er nog meer van haar en Tom wist...
Maar zal aan mij liggen, nadat Twente vanmiddag kampioen werd, heb ik wat drankjes gedronken, dus niet helemaal helder meer.

Vond wel dat er weer subliem geacteerd werd. Vooral Martin Short en die moeder vond ik erg sterk. En natuurlijk Glenn Close

Jammer dat de kijkcijfers zo beroerd waren in VS, want dit is toch een van de beste series van het moment. Hoop dat er toch nog een seizoen 4 komt, zou zonde zijn om die serie af te kappen.
That's not opinion, that's science. And science is one cold hearted bitch with a 14-inch strap-on (Vincent Masuka)
  zondag 2 mei 2010 @ 23:43:23 #105
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_80953830
hele goeie serie idd, erg jammer dat Tom uberhaupt moest sterven
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_84259729
Zojuist bekend gemaakt het is vernieuwd voor 2 seizoenen, Had ik nooit gedacht

This just in: Patty Hewes will live to fight another day!

After months of negotiations, DirecTV has reached a deal with Sony Pictures Television to acquire Damages from FX. Under the terms of the pact, DirecTV’s 101 network will air two additional seasons of the drama—each consisting of 10 episodes—beginning in 2011.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  dinsdag 20 juli 2010 @ 08:22:06 #107
124676 RobertoCarlos
pi_84262548
Goed nieuws!!
quote:
'Damages' Renewed for 2 More Seasons, But Not on FX
Monday, July 19, 2010

Great news for anyone who loves truly amazing television: Damages will be back! The FX drama was just renewed for two more seasons, but not by FX. Instead, like Friday Night Lights, the show is being saved by DirecTV.

The network will air two 10-episode seasons in the summers of 2011 and 2012. However, unlike Friday Night Lights, there is no partnership so Damages will not air on another network after its initial broadcast on DirecTV.

This is the bad news, mostly because fewer than 20 million homes have DirecTV. In my case, I'm somewhat despondent because my apartment building doesn't allow satellite dishes, making DirecTV not even an option.

Still, Damages is such a great show that to have it survive in any form is a miracle. The third season earned five Emmy nominations, including ones for stars Glenn Close and Rose Byrne, who are currently the only cast members attached to seasons 4 and 5.

However, if past seasons are any indication, Damages will still be able to attract an impressive cast for its two extra years.

The move also solidifies DirecTV's place in the hearts and minds of television critics and fans as a savior of great TV. First it brought Friday Night Lights back, and now the show is suddenly on the Emmy radar with nominations for Connie Britton and Kyle Chandler. Hopefully this trend can continue and DirecTV will be there to save any critically-acclaimed show that gets axed by another network.

Damages season 4 will premiere next year, so let the countdown begin!
http://www.buddytv.com/ar(...)-more-sea-37621.aspx
pi_84263653
Hmmm, ik weet niet of ik daar wel blij mee ben. Tuurlijk, Damages is een erg toffe serie, en het derde seizoen, hoewel niet zo goed als het eerste, was een stuk beter dan het tweede seizoen. Het was ook een mooie afsluiting, Tom dood, de meeste verhaallijnen uit de eerste twee seizoenen afgesloten. Van mij hadden ze wel op hun hoogtepunt mogen stoppen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:37:00 #109
124676 RobertoCarlos
pi_84281671
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:35 schreef Ereinion het volgende:
Hmmm, ik weet niet of ik daar wel blij mee ben. Tuurlijk, Damages is een erg toffe serie, en het derde seizoen, hoewel niet zo goed als het eerste, was een stuk beter dan het tweede seizoen. Het was ook een mooie afsluiting, Tom dood, de meeste verhaallijnen uit de eerste twee seizoenen afgesloten. Van mij hadden ze wel op hun hoogtepunt mogen stoppen.
Eensch, maar ja: een erg goeie cast en met een paar goeie schrijvers moet het toch lukken om er meer van te maken...
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:36:26 #110
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_98166655
Kan niet wachten tot het 4e seizoen....als er een verslavende serie is, dan is het Damages wel! Die teaser ziet er goed uit ja, zag hem vanmiddag i.c.m. een andere trailer met dezelfde muziek, ook cool.
pi_99488070
En het is weer terug eindelijk, eerste aflevering seizoen 4 gezien was weer erg goed :D
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_99491506
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 01:11 schreef criminal_mind het volgende:
En het is weer terug eindelijk, eerste aflevering seizoen 4 gezien was weer erg goed :D
Amen :D Toffe episode!
pi_100065074
Damages' 4e seizoen vind ik toch heel erg sterk tot op heden. Ik vind het het beste seizoen tot nu toe, zelfs nog beter dan het eerste seizoen :). Welcome back Damages!
pi_101739825
Heel erg goed seizoen, in het begin dacht ik echt waar gaat dit uiteindelijk heen en heeft even paar afleveringen geduurd voordat het duidelijk werd. Maar de laatste paar afleveringen zijn echt super spannend en heel benieuwd wat Patty nu precies gaat doen. Nog maar 1 aflevering en dan is het seizoen alweer afgelopen.
pi_101740527
ik vond t ook zeer cool tot nu toe! Spannend, weer goed geacteerd, etc. Glenn Close O+
pi_101800963
Ik vind dit seizoen toch wel het beste tot nu toe van Damages (zelfs beter dan 1). Jammer dat er maar zo weinig mensen naar deze serie kijken, gelukkig komt er nog een vijfde seizoen :-d
  Moderator zondag 11 september 2011 @ 00:34:49 #118
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_101803521
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:11 schreef YourAsset het volgende:
Ik vind dit seizoen toch wel het beste tot nu toe van Damages (zelfs beter dan 1). Jammer dat er maar zo weinig mensen naar deze serie kijken, gelukkig komt er nog een vijfde seizoen :-d
Ik vind dit seizoen ook heel okay omdat het verhaal heel duidelijk is (dat was bv in seizoen 2 wel anders). Ook mooi is dat de CIA-agent geen geweten heeft, dus je weet nooit wat er gaat gebeuren en in principe is niemand veilig.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 11 september 2011 @ 00:36:26 #119
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_101803553
Ik heb seizoen 3 nooit gekeken omdat ik van seizoen 2 echt geen reet snapte :@ .
2000 light years from home
pi_101809090
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:36 schreef Merkie het volgende:
Ik heb seizoen 3 nooit gekeken omdat ik van seizoen 2 echt geen reet snapte :@ .
S2 was juist erg goed vond ik :)
pi_101966616
Dat was nog eens een finale, erg sterk!
pi_102005763
Erg goede finale en toch nog een paar twists die ik niet zag aankomen. En alleen dat gezicht al van Patty toen ze Ellen op dat document zag staan geniaal :D.

Erg benieuwd naar seizoen 5 en wat dat ons gaat brengen.
  donderdag 12 juli 2012 @ 08:51:00 #123
124676 RobertoCarlos
pi_114096962
Season 5 is begonnen!!! *O* *O* *O* *O* Vandaag ff episode 1 bekijken!! :Y :Y :Y
pi_114097971
Ik moet S4 nog steeds kijken...
pi_114236517
Sterk begin van het seizoen, veel bekende gezichten hopelijk echt een top seizoen :)
pi_114237567
Ik kijk als het hele seizoen is uitgezonden..anders hou ik het niet meer met die cliffhangers die de serie vaak heeft op wekelijkse basis :p Ik hoop op een mooi einde van de serie!
  zondag 15 juli 2012 @ 19:02:56 #127
300718 Kenju
Say It!!??
pi_114238928
Ik irriteer me wel aan dat beeldeffect waarbij ze dingen overbelichten. Een soort van hemeleffect oid, kan het niet anders omschrijven. Ik snap niet zo goed wat het moet toevoegen en vind het vervelend om naar te kijken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_115570050
Nog mensen die het volgen, dit is voor mij het beste seizoen tot nu toe vooral nu de zaak ook wat wordt uitgebreid. en het constante gevecht tussen Ellen en Patty geniaal om te zien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115570381
Ik moet me inhouden het niet te kijken nog. Maar ik weet gewoon dat ik niet tegen cliffhangers kan als ik tijd moet wachten, kijk het liever in een keer. Heb wel wat spoilers gelezen al over
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:25:16 #130
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_115572559
Ik kijk het ook nog steeds...ik vind het een erg sterk seizoen! De verhaallijn interesseert me ook veel meer dan die over Afghanistan van vorig jaar.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_116812545
Inmiddels ook heel seizoen 5 gezien incl de finale. Damn, die was goed! Fijn dat Ellen toch nog een happy ending had i.t.t. Patty. Hun onderlinge scenes zijn altijd zo geweldig. Ook deze weer op de pier. Ellen eindelijk Patty overtroffen :P
pi_116892406
Mooi afgesloten.

En Patty krijgt wat ze verdiend, niets meer dan eenzaamheid naast haar werk.
pi_129536341
Laatst deze binnen gekregen : .

Kan niet wachten de serie weer van start af aan te bekijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')