Ik blijf het interessant vinden, maar vind het verhaal wel erg moeilijk in elkaar zitten. Daarnaast was William Hurt opeens weer uit de picture. Al met al een script dat slordiger in elkaar zit dan seizoen 1.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:10 schreef Merkie het volgende:. Morgen season finale, ben wel benieuwd. Vind seizoen 2 best zwak eigenlijk, heb op behoorlijk wat momenten de neiging gehad om de aflevering uit te zetten, zo saai vond ik het soms
.
Ja, ook toveren ze ineens Frobisher uit de kast als een geheim wapen, en een aflevering later werd hij weer afgeserveerdquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik blijf het interessant vinden, maar vind het verhaal wel erg moeilijk in elkaar zitten. Daarnaast was William Hurt opeens weer uit de picture. Al met al een script dat slordiger in elkaar zit dan seizoen 1.
Het moet idd niet al te rommelig worden en er moet een grote lijn in blijven zitten. Lijkt een beetje of de schrijvers per ep iets schrijven...quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, ook toveren ze ineens Frobisher uit de kast als een geheim wapen, en een aflevering later werd hij weer afgeserveerd.
Dit was niet echt de season finale, tochquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:10 schreef Merkie het volgende:
. Morgen season finale, ben wel benieuwd. Vind seizoen 2 best zwak eigenlijk, heb op behoorlijk wat momenten de neiging gehad om de aflevering uit te zetten, zo saai vond ik het soms
.
Nee, nog drie afleveringen dit seizoen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dit was niet echt de season finale, tochOf gaan ze in seizoen 3 verder met het verhaal??
"I don't really think it's fair for me to be in a jury, because I'm a hologram."quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik ontdek net dat Rose Byrne in Attack of the Clones heeft gespeeld als Dormé, een sidekick van Padmé Amidala![]()
[ afbeelding ]
Zal wel bedoeld zijjn voor een volgend seizoen.... dat er niet gaat komen...quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:29 schreef Zhenar het volgende:
En het is alweer afgelopen![]()
Vond de ontknoping wel mooi: alles kwam leuk samen. Snapte alleen niet helemaal waar dat laatste "extra" shot van Patty op doelde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ach het was interessant
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
In ieder serietopic op FOK! wordt na de aflevering zonder spoilertags gepraat, behalve in een [NL]-topic waar mensen het later pas volgen. In [USA]-topics moet je zonder spoilertags over afleveringen kunnen praten, anders kan het nooit. Nog niet gekeken, dan nog niet in het topic kijken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
@TNA: ik ben blij dat ik de serie al gezien heb....anders had ik het van jou gehoord...
quote:Damages fans get ready. In this upcoming season, Patty Hewes is appointed by the U.S. government to recover billions in stolen assets from the largest investment fraud in U.S. history, perpetrated by financier Louis Tobin. Season Premiere January 25, 10pm on FX and Season 2 is available on DVD Jan 19
Die bij mij was trouwens perfecte kwaliteit, was een mkv. van Dimension.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:34 schreef Mr.Silencer het volgende:
Weer een goed begin, met veel nieuwe bekende koppen.![]()
Voorgaande seizoenen hadden ze ook leuk samengevat in het begin.
De ruis op de 720p versie is trouwens kut.
quote:Damages Crushed by The Kardashians
Not that you didn’t see it coming, but Damages dropped below a million viewers to .873 million and a .2 ratings with adults 18-49 on Monday night. You can put that off on the Olympics if you want to, but it had the same .2 rating last week without the Olympics.
Airing at the same time, Keeping Up With the Kardashians on E! garnered 3.75 million and a 2.2 rating with adults 18-49 and Pawn Stars averaged 3.89 million and a 1.5 rating with adults 18-49.
quote:Damages held its 0.2 rating with adults 18-49 rating last night, but was again under a million viewers average for the 10pm telecast, shedding another 60,000 or so viewers from last week.
Nu wel op usenetquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:53 schreef Mr.Silencer het volgende:
Aflevering 5 is nog steeds nergens te vinden.
[..]
Dit zijn de officiele ratings waarbij Tivo en andere opnames niet zijn meegerekend. Het schijnt dat nou juist bij Damages er indirect gekeken wordt...dus de kijkcijfers geven geen goed beeld van de populariteit van de serie.quote:Op donderdag 18 februari 2010 04:28 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ep 1: 0.3 18-49 Rating - 1.428 million total
Ep 2: 0.2 18-49 Rating - 1.022 million total
Ep 3: 0.2 18-49 Rating - 1.075 million total
Ep 4: 0.2 18-49 Rating - 0.873 million total
Toch is het aantal kijkers wel erg laag. Ik weet niet hoe populair de serie in het buitenland is, maar met deze kijkcijfers is de serie verliesgevend voor FX en zal er vast geen volgend seizoen komen.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit zijn de officiele ratings waarbij Tivo en andere opnames niet zijn meegerekend. Het schijnt dat nou juist bij Damages er indirect gekeken wordt...dus de kijkcijfers geven geen goed beeld van de populariteit van de serie.
Ja, mee eens. Seizoen 2 zat veel te ingewikkeld in elkaar en dat ging soms ten koste van mijn interesse voor de serie. Dit seizoen werkt weer een stuk beter en op de manier waarop het nu gaat, zouden eventuele nieuwe verhaallijnen voor nieuwe seizoenen ook best mogelijk zijn. De vraag is dus inderdaad of die seizoenen er nog komen...quote:Op zondag 28 februari 2010 13:17 schreef Ereinion het volgende:
Het tweede seizoen was nog wel leuk, maar viel tegen, teveel verhaallijnen uit het eerste seizoen die doorliepen, tal van verhaallijnen die opgestart werden en twee afleveringen later weer waren vergeten. Dit derde seizoen lijkt een stuk beter, meer geconcentreerd op een verhaallijn, net zoals seizoen één.
Ik vind het juist wel goed gespeeld!quote:Op zondag 28 februari 2010 13:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik erger me alleen mateloos aan de acteur die Joe Tobin speelt, dat zachte, zielige gepraat van die man![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |