Inderdaad. Jammergenoeg heb ik alleen aflevering 6 tm 13 gezien, dus ik ga binnenkort die eerste vijf nog eens zoeken. En morgen komt er ook weer een nieuwe!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:13 schreef SiGNe het volgende:
Goede serie, zit ook best veel humor in.
Morgen = vandaag.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 01:46 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammergenoeg heb ik alleen aflevering 6 tm 13 gezien, dus ik ga binnenkort die eerste vijf nog eens zoeken. En morgen komt er ook weer een nieuwe!
Dat is het mooie, hij heeft helemaal geen gave.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:22 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Een overvloed aan Amerikaanse series over mensen bij de politie met een dergelijke gave ook al in dit geval met een minder 'serieuze' ondertoon
Dan is het goedquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:21 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dat is het mooie, hij heeft helemaal geen gave.Al die andere series worden dus op de hak genomen.
![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 11:54 schreef PeRi het volgende:
Mwah heb nu de pilot gezien en ik vind er niks aan. Dit moet wat mij betreft of een comedy zijn en dan hooguit van een halfuur per ep of ze moeten de serieuze kant opgaan. De manier van filmen, de ' humor', de semiserieusheid tussendoor en de hele set, het klopt gewon niet en is niet prettig om naar te kijken. Ze konden de personages net zo goed in een ziekenhuis neerzetten, en het zou net zo (on)geloofwaardig zijn als het nu is. Ik heb met moeite de pilot half gekeken en de rest op de achtergrond aan laten staan, eens kijken of zin heb in de 2e ep deze week, wellicht als ik echt niks te doen heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |