Een groot deel van de kinderen en kleinkinderen (ook de bastards) zijn vernoemt naar Walder. Er zijn heel veel Walders en Walda's Frey.quote:
Ik krijg al zin om Sansa te slaan als ik alleen al naar die zielige kop van der kijkquote:Op donderdag 9 mei 2013 10:59 schreef RamsaySnow het volgende:
Sansa is duidelijk het meest pessimistische karakter. Daarom gaat ze ook niet mee met de Hound, ze is laf, bang en pessimistisch.
'the truth is either terrible or boring'
Ze is daarmee duidelijk de tegenhanger van Arya die moedig is, maar is Arya ook optimistisch?
quote:Op donderdag 9 mei 2013 10:10 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]Dit is helemaal geen spoiler, dat zegt Tywin zelf in E05.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en mensen, het is Cersei. Met een s.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Sersei?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh en mensen, het is Cersei. Met een s.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:06 schreef Kirov het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
geen spoilertags gebruiken aub - gewoon naar het topic gaan voor mensen die het boek hebben gelezen. Ik weet uit ervaring dat een film nooit leuker is dan het boek dat je gelezen hebt. Dus ik kies er voor de boeken niet te lezen. Ik wil dit soort shit niet weten, want het is heel gemakkelijk allerlei gebeurtenissen zo te voorspellen, wat ik niet wil.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:09 schreef iAvani het volgende:
[..]
Inderdaad 90% van de laatste paar posts zijn gevuld met spoiler tags
Ik wil de spoilertags ook wel weghalen, als je dat liever hebt.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:11 schreef RamsaySnow het volgende:
[..]
geen spoilertags gebruiken aub - gewoon naar het topic gaan voor mensen die het boek hebben gelezen. Ik weet uit ervaring dat een film nooit leuker is dan het boek dat je gelezen hebt. Dus ik kies er voor de boeken niet te lezen. Ik wil dit soort shit niet weten, want het is heel gemakkelijk allerlei gebeurtenissen zo te voorspellen, wat ik niet wil.
En de God met de vele gezichten wacht op hun allemaal.quote:
Tyft op, deze discussie hebben we al 2388238 keer gevoerd. Ik ben ook een boeklezer, maar de tekst boven het reageerveld is duidelijk genoeg: de boeken gewoon NIET noemen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil de spoilertags ook wel weghalen, als je dat liever hebt.
Germ, schouder nodig om op uit te huilen?quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Tyft op, deze discussie hebben we al 2388238 keer gevoerd. Ik ben ook een boeklezer, maar de tekst boven het reageerveld is duidelijk genoeg: de boeken gewoon NIET noemen.
Ergerlijk persoon, bij deze /ignore voor jouw postsquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Germ, schouder nodig om op uit te huilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |